Treidispekulaatiot ja huhut 2024–2025

  • 109 655
  • 509

Maukka187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, Koovee, FC Haka, NHL

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä luulen,että Montreal paineineen söisi Paten elävältä, varsinkaan kun ei se joukkuekaan nyt vielä ensi kaudella kovin kummoinen taida vielä olla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei niitä paineita huomaa, jos ei opettele ranskaa.
Kyllä ne taitaa kaupungilla huomata. Joo, voi olla, että olen yliholhoava tässä, mutta aidosti tuntuu, että Montreal/Toronto ei olisi nyt Patelle hyväksi. Eihän se ihan paineetonta ole missään, tosin.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kyllä ne taitaa kaupungilla huomata. Joo, voi olla, että olen yliholhoava tässä, mutta aidosti tuntuu, että Montreal/Toronto ei olisi nyt Patelle hyväksi. Eihän se ihan paineetonta ole missään, tosin.
Voi olla, ettei ison kaupungin kirkkaat valot olisi tällä hetkellä Laineelle hyväksi. Kuitenkin toistaiseksi urallaan Laine on aina ollut kovissa paikoissa parhaimmillaan. Liigassa hän pelasi tykkikauden Suomen suurseurassa, jolla oli kolmen hopean jäljiltä valtavat menestyspaineet. No, Laine otti Tapparasta itselleen ison roolin ja pelaa pudotuspeleissä loistavasti tehden monta ratkaisevaa maalia. Maajoukkuepaidassa Laine liekehti U20-kisoissa ja aikuisten MM-kisat sujuivat myös mainiosti. Ensimmäisessä NHL-ottelussa tulee heti 1+1 ja vähän myöhemmin Torontossa Matthewsia vastaan suurennuslasin alla pelatessaan, syntyy uran ensimmäinen hattutemppu.

Tiedostan toki, että näistä uroteoista on vierähtänyt jo tovi ja että kahdeksan vuoden takainen Laine on todennäköisesti parempi jääkiekkoilija kuin vuoden 2024 versio. Tiedostan myös Laineen haasteet kaukalon ulkopuolella. Joka tapauksessa Winnipeg ja Columbus ovat NHL-mittakaavassa pikkuseuroja ainakin mediamyllytyksen näkökulmasta, ja ainakin minä haluaisin nähdä Laineen saavan uuden mahdollisuuden jossain suurseurassa.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
En poissulkisi Flamesiakaan tuosta Laine-hommasta. Sopimuksen kesto ja hinta sopisivat aika hyvin yksiin siihen, että saadaan palkkatilalle täytettä + homman hyvin mennessä pelaajan arvo voisi nousta sen verran, että palkanpidätyksellä joku voisi deadlinella kiinnostua (ellei sitten olisi jopa pitkäaikaisempi ratkaisu, tosin sinne asti miettiminen on tässä vaiheessa varsin hankalaa). Menestymispainetta kun ei nyt ole yhtään, pikemminkin menestymättömyyspainetta, ainakin ensi kauden osalta. Conroylla on varsin paljon nyt liikkumavaraa, joten veikkaan, että ainakin johonkin "huonoon" sopimukseen tulee vielä jotain diiliä vääntämään.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Eikö Lainetta olla kovasti viemässä Montrealiin? Ainakin sen suuntaisia huhuja olen nähnyt eniten.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Sanokaa mun sanoneen, #29 tulee (jossain vaiheessa) tulevaisuudessa pelaan #16 joukkueessa.
Luulisin sitten kun iso posa on pelattu pois, pienemmällä palkalla. Toivon todella että näin kävisi.

Varmasti henkinen olo paranisi kun peli alkaa kulkea taas.
Majo tykkaisi siitä ja varmasti koko kiekkokansakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös