Tänään pitäisi sitten Rangersin vissiin tehdä jotain peliliikkeitä jos Kanen haluaa. Lechyshyn pitää heittää waiversiin, tai Kravtsov treidata. Tilaa palkkakattoon pitää ruveta keräämään nyt, jos Kanen haluaa ensi perjantaina.
Kane palannut takaisin Chicagoon eikä ole enää Blackhawksin mukana San Josessa.
Sam Lafferty myös sivussa "treidisyistä".
Tulikohan Rangersille sittenkin kiireellisempi tarve pakistoon, kun Lindgreniltä meni ilmeisesti käsi (?) tuossa Oshien kyseenalaisessa taklauksessa. Tuo pakiston left-puoli ei nimittäin riitä mihinkään jos Lindy pitkään sivussa. Gavrikov?
Golden Knights hommasi juuri Ivan Barbashevin, joten Timo Meierin voisi nyt veikata päätyvän Devilsiin.LeBrunin mukaan vaihtoehdot ovat Vegas ja Devils.
Toivotaan näin. Toki Barbashevin soppari on niin halpa, ettei se varmaan paljoa vaikuta kattoon (etenkin jos Blues pidättäisi siitäkin vielä puolet).Golden Knights hommasi juuri Ivan Barbashevin, joten Timo Meierin voisi nyt veikata päätyvän Devilsiin.
Vaikka kyse on urheilubisneksestä, niin en näe sitä ainakaan haittana, että Fitzgeraldilla ja Grierilla on yhteistä historiaa. Samoin Devilsistä löytyy Hischier, Siegenthaler ja Schmid, jotka voi pitää pienen myyntipuheen Timolle.Toivotaan näin. Toki Barbashevin soppari on niin halpa, ettei se varmaan paljoa vaikuta kattoon (etenkin jos Blues pidättäisi siitäkin vielä puolet).
Tämä, ja uskon Grierinkin tiedostavan tämän. Mieluummin huonompi vastine kuin Meier Vegasissa (tai Ducksissa/Kingsissä).Toivottavasti ei Vegasiin päädy Meier. Olisi kurjaa nähdä mies yhdessä isoimmista inhokeista.
Chychrunilla varmaan nättiä, kun ollut jo pari viikkoa pelaamatta venailemassa mahdollista treidiä johonkin.. Ei ole tainnut hirveästi tuoreita huhujakaan olla viime päivinä?
Ai, mä luulin että se oli vaan joku varotoimenpide seuran puolelta. Sittenhän se on ihan ansaittua toki.Niin no, eikös Chychrun itse ole treidiä pyytänyt. Siinähän odottelee.
Ai, mä luulin että se oli vaan joku varotoimenpide seuran puolelta. Sittenhän se on ihan ansaittua toki.