Irtoiskohan Garland DeBruskilla? En valittaisi varsinaisesti.
Varmaan pitäis joku ykkönen pistää kylkeen.
Irtoiskohan Garland DeBruskilla? En valittaisi varsinaisesti.
Tämän ketjun perusteella saattaa aika moni yllättyä ensi kaudella kun motivoitunut Ristolainen pistelee vähän eri erilaista vaihdetta silmään kuin Buffalossa, jossa kyllästyi häviämiseen.
Ihan vain selvyyden vuoksi, sinähän olit näitä, jotka ennustavat jackjohnsonmaista kehitystä Ristolaiselle?
Joo o... Vaikka olen sitä mieltä että Rasse ei ole niin paska kuin tilastot näyttävät niin aika vaikeaa tässä on fanipoikanakin spinnata tätä kauppaa positiiviseksi.
Vielä saisi Philadelphia treidata Laineen Paten riveihinsä niin Jatkoaika.comikin menisi nurin siitä viestitulvasta.
No onneks sut treidattiin pois.En olisi ikinä uskonut että sanon tämän
Helvetti tuokaa Homer takaisin GM hommiin..
Tuon listan hänniltä, vain muutaman pykälän Ristolaista korkeammalta löytyvät OEL ja Barrie. Myös Seabrook/Keith viidenkympin huonommalla puolella.Buffalo-toimittaja voisi myös varmaan laittaa NHL:n maraton-sarjataulukon vuodesta 2013 vuoteen 2021. Mulla olisi hyvä arvaus, mikä jengi siellä voisi olla pohjalla hyvissä kyttäysasemissa.
Risto Laine on lakmustesti tilastoveijoilulle. Jos heikko pelaaminen jatkuu, niin se oli odotettavissa, kuten Jack Johnsonilla konsanaan. Jos ei, niin pohdinnan paikka.
No ei tuosta kyllä mahtavaa treidiä saa millään. Vaikka Ristolainen kuinka nyt parantaisi niin onhan tuo kauppahinta aivan järkyttävä.Mahtava treidi Phillylle ja Ristolaiselle. Saadaan hieno esimerkki tästä väärien tilastojen vouhottajille.
Miten me nähdään se mitkä on vääriä tilastoja?Mahtava treidi Phillylle ja Ristolaiselle. Saadaan hieno esimerkki tästä väärien tilastojen vouhottajille.
Joo o... Vaikka olen sitä mieltä että Rasse ei ole niin paska kuin tilastot näyttävät niin aika vaikeaa tässä on fanipoikanakin spinnata tätä kauppaa positiiviseksi.
Huhu? Varma? Vastine? Jännää..Buchnevich Bluesiin.
Eiköhän tuo Phillyssä hyväksytä siinä kohtaa, kun Ristolainen painaa Stanley Cup finaalien seiskapelin jatkoajalla laidalta maalille ja ujuttaa kiekon reppuun.
Sen jälkeen käy heittämässä kypäränsä omaan maaliin ja vielä nylkemässä Grittyn.
Sammy blais ja 2nd :DHuhu? Varma? Vastine? Jännää..