Lämmittääkö se jos se varausvuoro on Buffalolla?
Eikö Toronto juurikin ole erikoistunut noihin 1st overall pelaajiin? Siellähän on Matthews, Tavares ja Thorton. Sinne sekaan siis vielä Hall.
Tätähän se henkka kai tarkoitti?
Eikö Toronto juurikin ole erikoistunut noihin 1st overall pelaajiin? Siellähän on Matthews, Tavares ja Thorton. Sinne sekaan siis vielä Hall.
Tätähän se henkka kai tarkoitti?
Ihan sataprossaa omaa mutuilua, mutta oisko tulikuuma Islanders suuntaamassa kunnon rental kaupoille? Kapteeni Lee nyt tosiaan loppukauden sivussa ja kun muutenkin hetkittäin maalinteon kanssa on se isoin ongelma ollut..
1+1, oisko mitäänjotain Taylor Hallin osoite loppukaudelle? Nyt LTIR tuonee kolon mahduttaa katon alle. Korona vaikuttaa karanteeneiden osalta liikkumiseen niin Hall on ainakin lähimaastossa valmiiks eikä tarvi rajojen yli hyppiä.
Ei oo Halli Islanderssinkaan näköinen mies
Vastakysymys: oliko Kruger niin lahjaton ettei saanut Hallista ja Eichelista mitään irti? Pelaajan pitää sopia sapluunaa, ei sapluunaa pelaajaan..Miksei ole?
Olen ihan varma, että Barry Trotz saisi Hallista enemmän irti kuin hänestä on saatu kertaakaan Buffalon tai Arizonan aikoina.
Vastakysymys: oliko Kruger niin lahjaton ettei saanut Hallista ja Eichelista mitään irti? Pelaajan pitää sopia sapluunaa, ei sapluunaa pelaajaan..
Hall siis hyppää Hart moodiin, heti kun saa kunnon joukkueen ympärilleen? Olenko kuullut tuon lauseen jossain toisen pelaajan ketjussa?Yleensä sapluunassa on vikaa jos 25 pelaajaa alisuorittaa säännöllisesti.
Buffalossa on hommat pahasti sekasin. Krugerilla siinä toki oma osuutensa, kuin myös pelaajillakin. Mutta kun joukkueen tekeminen on nähdyn tasoista, niin kyllä mä luulen että yksilötasolla moni jätkä pystyy paljon nähtyä parempaan sapluunasta riippumatta. Se on aina vaikee paikka tehdä tulosta jos joka jätkä ympärillä slumppaa samaan aikaan. Lumipalloefekti.
Hall siis hyppää Hart moodiin, heti kun saa kunnon joukkueen ympärilleen? Olenko kuullut tuon lauseen jossain toisen pelaajan ketjussa?
Ei ollut Eberlekään, kun Trotz tuli puikkoihin, mutta niin vaan hän on vetänyt siellä ihan hyvin. Samoin Barzal taisi fuskata puolustushommista tulokaskaudellaan, mutta Trotzin tultua mukaan kuvioihin hänestä on kuoriutunut joukkuepelaaja. Samalla lailla se homma voisi mennä Hallin kanssa.Ei oo Halli Islanderssinkaan näköinen mies
Vastakysymys: oliko Kruger niin lahjaton ettei saanut Hallista ja Eichelista mitään irti? Pelaajan pitää sopia sapluunaa, ei sapluunaa pelaajaan..
Hei vittu c’moon, tää on mielipide, ei varmaa tietoa! Hall ei ole minun makuuni ja isolla egolla varustettujen vahvistusten hankkiminen toimivaan sapluunaan on mielestäni riski. Soittaisin Folignolle.Heitänkö tähän nyt sitten taas vastakysymyksen vastaamatta itse kysymykseen. Ei tämä oikein tällä tavalla etene.
Sanot, että pelaajan pitää sopia sapluunaan. Minusta Hall sopisi tuohon Trotzin sapluunaan oikein hyvin.
Saihan Krueger edellisellä kerralla Hallista 45 pelissä irti 16+34=50. Siis 2012-13.Vastakysymys: oliko Kruger niin lahjaton ettei saanut Hallista ja Eichelista mitään irti? Pelaajan pitää sopia sapluunaa, ei sapluunaa pelaajaan..
Hei vittu c’moon, tää on mielipide, ei varmaa tietoa! Hall ei ole minun makuuni ja isolla egolla varustettujen vahvistusten hankkiminen toimivaan sapluunaan on mielestäni riski. Soittaisin Folignolle.
Hei vittu c’moon, tää on mielipide, ei varmaa tietoa! Hall ei ole minun makuuni ja isolla egolla varustettujen vahvistusten hankkiminen toimivaan sapluunaan on mielestäni riski. Soittaisin Folignolle.
Moi, olen uusi kirjoittaja ja ihan teksti TV tasoa.
Sillon kun Taylor Hall treidattiin Edmontonista New Jerseyhyn niin silmiin osui huhuja jonka mukaan kaverilla ois ollu Edmontonin yössä kova bailuvaihde päällä ja todella kova leson maine. Georges Laraque tais jopa juoruilla että Hall ois ollu jossain kuntotuksessa asian takia.Itselle on välittänyt toisenlainen kuva Hallista. Ei hän minusta vaikuta mitenkään egoilijalta. Onko Hallin 11-vuotisen NHL-uran ajalta tiedossa ainuttakaan konfliktia?
Joten kun Peter Chiarelli päätti sitten tuulettaa hieman pukukoppia ja organisaatiota niin Taylor Hall sitten lähti tossa rytäkässä. Toki, siellä oli rightin pakille tarvetta mutta halu toteuttaa treidi nopeasti oli syy miksi se vastakappale oli sitten vain Adam Larsson.
Hallilla oli Oilersin aikoina maine, ettei häntä pahemmin valmentajan esittämät kuviot kiinnostaneet, vaan pelasi pitkälti niin kuin tykkäsi (ja omaan silmään se tapa oli btw aika itsekäs).
Toki henkistä kasvua voi tapahtua, ja jos ei ole täysi idiootti, löytää lopulta peilin sen sijaan, että vika on aina muissa. En tiedä Hallin myöhemmistä kehitysvaiheista, mutta se että nimim @Mängimies ei ole kuullut Hallista pahaa, ei tässä tpauksessa tarkoita, etteikö sitä olisi puhuttu.