Hiukan eri mieltä kyllä noista ruotsin olympiapelaajista. Hyökkäyksen top-9 koostuu uskoakseni herroista H. Sedin, Zetterberg, Bäckström, Alfredsson, D. Sedin, Eriksson, Huselius, Forsberg sekä Franzenista. Nelonen rakennetaan herrojen Påhlsson, Hörnqvist, Holmstrom ympärille.
Ketjut voisi mennä kuta kuinkin näin :
D. Sedin - H. Sedin - Alfredsson
Huselius - Bäckström - Forsberg
Eriksson - Zetterberg - Franzen
Holmstrom - Påhlsson - Hörnqvist
Reserviin ottaisin euroopasta joko Mårtenssonin tai Weinhandlin. Unelmatilanteessa Bergfors olisi vielä pelannut Zetan rinnalla tiputtaen Erikssonin neloseen tuomaan sinne lisätaitoa Hörnqvistin tilalle.
Puolustuksesta olen myös aika lailla eri mieltä, kun sanot ettei Ruotsilla ole hirveästi leveyttä sinne. Itseasiassa olen aivan täysin eri mieltä, sillä mielestäni Ruotsi saisi kaksi hyvää pakistoa kasaan pelkästään NHL:sta. Itse rakentaisin puolustuksen näiden herrojen ympärille : Lindström, Kronwall, Enstrom, Edler, Tallinder, Ohlund, Murray
Lindström - Kronwall
Enstrom - Ohlund
Edler - Murray
Tallinder
Näiden lisäksi suht hyviä vaihtoehtoja olympialaisiin olisi vielä ainakin Oduya, Ericsson, Hedman, Hjalmarsson, Grossman. Oikein pelottaa millainen hirmupakisto näistä nuorista kasvaa muutaman vuoden sisällä länsinaapurille.