Viimeistään kesällä. Ryan pitäisi vissiin ottaa siinä mukaan, mikä tekee kaupasta vaikeampaa.Onko oikeasti uskottavaa että Senators olisi luopumassa Karlssonista?
Olen kuvitellut että Karlsson olisi ns "koskematon" pelaaja.Viimeistään kesällä. Ryan pitäisi vissiin ottaa siinä mukaan, mikä tekee kaupasta vaikeampaa.
Olen kuvitellut että Karlsson olisi ns "koskematon" pelaaja.
No ehkä olisi jos suostuisi tekemään diilin eikä olisi poltettu sillat joukkueen johtoportaaseen.Olen kuvitellut että Karlsson olisi ns "koskematon" pelaaja.
Ovatko naimisissa?Sillähän taitaa olla tyttöystäväkin.
Ovatko naimisissa?
Ovatko naimisissa?
Pacioretty Bluesiin? Oijoi, kyllä kelpaisi!!Bluesista mitään uutisia? Olisivatko Paciorettyn perässä kun Stastny meni divisioonavastustajaan
No ehkä olisi jos suostuisi tekemään diilin eikä olisi poltettu sillat joukkueen johtoportaaseen.
Ja eikös se oo paksunakin, vai pullauttiko jo ulos? Eihän se tosin takaa, ettei Erik voisi olla koskematon.Sillähän taitaa olla tyttöystäväkin.
Ihan hyvä treidihän tuo on Bluesin kannalta. Statsny on tuleva UFA ja Blues oli jäämässä ulos playoffeista.
Kyllä kuulemma sillat on palaneet, mutta paremminkin se on ollut johtoportaan tekosia. #MelnykOut vai miten se meniEikai tuo mitään siltoja ole polttanut. Totesi vain, että haluaa markkinahintaisen sopimuksen eikä tyydy mihinkään alennukseen. Vai tarkoititko jotain muuta keissiä, jota ei nyt tule itselläni mieleen?
No tässä viime päivinä on liikkunut huhuja että Melnyk ja Karlsson eivät ole puheväleissä, joku pukukoppi-incidentti tämän takana. Sopisi muutenkin kuvioon kun ilmeisesti Ottawassa on Turris treidin jälkeen ollut pukukopissa vissiin vähän kehno ilmapiiri.Eikai tuo mitään siltoja ole polttanut. Totesi vain, että haluaa markkinahintaisen sopimuksen eikä tyydy mihinkään alennukseen. Vai tarkoititko jotain muuta keissiä, jota ei nyt tule itselläni mieleen?
Kyllä kuulemma sillat on palaneet, mutta paremminkin se on ollut johtoportaan tekosia. #MelnykOut vai miten se meni
Blues on pisteen päässä viivasta. Mielestäni antavat vähän huonon signaalin jos luovuttavat tässä kohtaa. Tokihan sieltä voi tulla vielä vaikka mitä kauppoja, mutta hieman silti ihmettelen tätä jos ei Stastnyn jättämää aukkoa edes yritetä paikata mitenkään ja näytetä, että aiomme pudotuspeleihin.