Yhtä paljon tietää moni tälläkin palstalla. Ja suhteet on noiden TSN-äijien twitter-feedit. Mutta kyllä kai jokainen saa katsoa mitä haluaa, eikä sen pitäisi backhandereitä haitata.Siis.. Mäkinen tietää nyt tästä lajista varmaan myös aika paljon. Tuntuu suhteita olevan myös hällä, tuskin ihan pelkkää paskaa puhuu.
Kerrassaan hämmentävä hinta Vanekista. Canucks olisi voinut luulla haluavan jotain oikeaa vastinetta, eli pickiä päälle tuohon. Mutta ei vissiin sitten.
Mitä nyt sun viestejä lukee niin äkkiä voisi päätellä että koulutettu apinakin riittäisi kertomaan nuo jutut, kunhan vaan kertoo sen coolisti englanniksi.
En minä ole missään vaiheessa puhunut mistään ammattitaidosta, vaan siitä että kun niitä treidejä kerrotaan. Sinullehan tuo tuntui olevan isokin ongelma kun joku halusi katsoa Mäkisen kertomana ne treidit, vaikka nyt sattuisikin TSN:ää siteeraamaan.Ei sillä kielellä ole mitään väliä, ammattitaidolla on. Väitätkö ihan tosissaan että Mäkisen Anttia voi verrata ammattitaidollisesti yhteenkään TSN porukasta?
Isoveli? Tai niin, onhan niillä vuosia ikäeroa. Mä jotenkin aattelin niitä kaksosiksi, niin saman näköisiäkin.Jussikin vielä vanhoilla päivillään ohitti isoveljensä Ollin yhden kauden seurojen määrässä, hieno mies.
Olli Jokinen näyttää aikuiselta vauvalta. Jussi ei.Isoveli? Tai niin, onhan niillä vuosia ikäeroa. Mä jotenkin aattelin niitä kaksosiksi, niin saman näköisiäkin.
Että Vanekista saatava vastike saattaa vielä muuttua Mottesta ja Jokisesta joihinkin muihin pelaajiin.Players going to Vancouver MAY be changing
John ShannonVarmennettu tili@JSportsnet 1 min1 minuutti sitten
John Shannon uudelleentwiittasi John Shannon
Players going to Vancouver MAY be changing
Täh?
Treidi ilmoitettu liigalle vasta alustavasti, detaljit voivat vielä muuttua?John ShannonVarmennettu tili@JSportsnet 1 min1 minuutti sitten
John Shannon uudelleentwiittasi John Shannon
Players going to Vancouver MAY be changing
Täh?
No ei kai klo 22:00 jälkeen voi enää pelaajat vaihtua kuitenkaan.Treidi ilmoitettu liigalle vasta alustavasti, detaljit voivat vielä muuttua?