Fehr oli waiversissa eikä kelvannut kenellekään, joten voidaan ihan suosiolla lyödä hänellekin tuo täysin turhan ukon leima. Toki kun Toronton nuorta hyökkäystä katsoo, niin voihan tuolle käyttöä löytyäkin kun siellä nuo brownit, leivot ja hymanit pelaa isoja minuutteja
Siihen mä juurikin perustin tuon mun kommentin... Eli siis, JOS Leafs tuosta kampeaa itsensä playoffeihin, uskon Fehrin olevan neloskentässä siellä huomattavasti Soshnikovia arvokkaampi palanen. Toki kolikolla on kääntöpuoli; Fehr ei kuitenkaan tuo sitä Stanley Cupia, joten nuokin minuutit on sitten pois Soshnikovilta kehityksen osalta...
Corradolla joukkue ei tehnyt enää mitään, veikkaanpa että Oleksy hoitaa saman homman ihan yhtä hyvin. Treidistä siis plussapuolelle Fehr ja 4th. Fehrin kohdalla toki kysymysmerkkinä ensi kausi, kun soppari jatkuu, mutta Leafsilla on capissa oikein hyvin tilaa vaikka tarvittaessa heivata Fehr farmiin, jos edustukseen löytyy kykenevämpää ukkoa. Käytännössä siis Leafs sai 4th rounderin ilmaiseksi, sekä mahdollisen Fehrin panoksen pudotuspeleissä. Kelpaa mulle oikein hyvin.