TPS worldwide watch 2009-2010

  • 78 752
  • 203

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Mikko Koivu tuli tossa Paavo nurmen stadionilla pongattua. Tossa klo 9.40 > 11.10 saakka kun siihe saakka itse siellä olin. Hänelle veti joku treenejä, joka ei ollut Rautala? Mahtaako Rautala olla Barceloonassa, Sonckin takia. Hän oli joku 30v ja aika iso joka katteli Mikon treenejä..

Mikko siinä veteli vastusvetoja sivuttain. 2-3 kertaa. Sit se veti jotain sivuttaisloikkia, jotka ovat kuultuja jääkiekkoilijoiden piireissä. Pikaluistelijat vetelevät ainakin sillaisia - Tehokkaalta ainakin se todellakin näytti.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Mikko Koivu tuli tossa Paavo nurmen stadionilla pongattua. Tossa klo 9.40 > 11.10 saakka kun siihe saakka itse siellä olin. Hänelle veti joku treenejä, joka ei ollut Rautala? Mahtaako Rautala olla Barceloonassa, Sonckin takia. Hän oli joku 30v ja aika iso joka katteli Mikon treenejä..

Hemulihan siellä oli vetämässä fysiota. Ei Rautala viitsi polvivammaiselle vetää Kuuvuoren porrastreenejä.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Tepsissäkin viime kaudella kiekkoilut Aatu Hämäläinen siirtyy Kajaanin Hokkiin. Sopimus on luultavasti vuoden pituinen. Hän tuli viimekaudella Tepsiin Kalpasta, jossa ei oikeen enää peliaikaa tullut, joten maisemanvaihdos oli selvempääkin selvempi. Tepsissä 28 runkosarjaottelussa kertyi tehot 5+3 ja 14 Playoff ottelussa kertyi tehot 1+0. Tänne hän tuli hakemaan suurempaa peliaikaa, aluksi hän sitä saikin, mutta ajan myötä kun otteet kokoajan heikkenivät, niin peliaikakin pieneni. Loppujen lopuksi hän ei useesti enään mahtunut edes pelaavaan kokoonpanoon, johon varmasti kyrpääntyi.

Nyt kun hän ei tulevaksi kaudeksi saanut sopimusta Tepsiin, niin maisemanvaihdos tuli väittämättä eteen. Toivottavasti Hokista onnistaisi, kuitenkin sitä potentiaalia on, vaikka hieman pieni onkin. Potentiaalista kertoo, Kalpassa 08-09 kaudella isketyt komeat tehot, 11+18.

Lähde, http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/html?PAGE=202.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös