Tätä teille yritin kesällä kertoa mutta tylytys tuli. Kun Allu keskittyy pelaamiseen ja jättää hölmöilyt pois, on mies ihan oiva pakki Liigaan.En huomannut onko mainintaa, mutta Anttalainen on aloittanut Porissa pirun hyvin.
Alkukauden tyhmän taklauksen jälkeen (kohteena Teissala) on löytynyt se kurinalainen, loistava puolustava puolustaja.
35o 2+2 ja +10.
Ortionkin syksyn stintti sujui Porissa mallikkaasti, hoito Rubinin tontin niin hyvin kun ketään siinä tilanteessa olisi voinut.
Nyt suuntaa muualle, Sasha Huttunen twiittasi, että Ilveksestä ja Ruotsista olisi kyselty.
En huomannut onko mainintaa, mutta Anttalainen on aloittanut Porissa pirun hyvin.
Alkukauden tyhmän taklauksen jälkeen (kohteena Teissala) on löytynyt se kurinalainen, loistava puolustava puolustaja.
35o 2+2 ja +10.
Ortionkin syksyn stintti sujui Porissa mallikkaasti, hoito Rubinin tontin niin hyvin kun ketään siinä tilanteessa olisi voinut.
Nyt suuntaa muualle, Sasha Huttunen twiittasi, että Ilveksestä ja Ruotsista olisi kyselty.
Ottaisin koska vaan Anttalaisen takaisin Tepsiin, varsinkin siinä kunnossa missä oli ennen sitä Oulun loukkaantumista. Todella hyvä pakki, mun mielestä. Hienoa jos nyt päässyt takaisin omalle tasolleen!Tätä teille yritin kesällä kertoa mutta tylytys tuli. Kun Allu keskittyy pelaamiseen ja jättää hölmöilyt pois, on mies ihan oiva pakki Liigaan.
Joo, kesällä oltiin Porissa vähän kiukkuisia tästä hankinnasta, kun kiekollinen pakki uupui ja AA hankittiin. Kesken kauden kuitenkin reagoitiin Kärjen hankinnalla.Tätä teille yritin kesällä kertoa mutta tylytys tuli. Kun Allu keskittyy pelaamiseen ja jättää hölmöilyt pois, on mies ihan oiva pakki Liigaan.
Jaa. Kiviharju pelaa kyllä oikein hyvin.Ei tuu Kiviharjua kyllä ikävä kun U20 kisoja katselee. Erinomainen vaihtokauppa edelleen Salin - Kiviharju. Kaupan päälle vielä Teissala.
Meillä on sitten nähtävästi eri kriteerit oikein hyvin pelaamiselle.Jaa. Kiviharju pelaa kyllä oikein hyvin.
No tota. Minä en nähnyt kuin 3. erän. Mutta kyllä hän mun Tepsiin mahtuisi.Meillä on sitten nähtävästi eri kriteerit oikein hyvin pelaamiselle.
Otteluseurannassa on tälläinen ”Kiviharju on paska” -mantra käynnissä, johon jokaisen tulee kerrallaan käydä oma kortensa kantamassa. Ei Kiviharju mitään dominoinut ole, mutta ei hän paskasti ole pelannut.
Ei tule ikävä on ehkä enemmän viite siihen että täällä oli 90% TPS-faneista (minä mukaan lukien) vaatimassa kaikkien eroa kun Kiviharju lähti Hifkiin. Suli potentiaalisesta ykkösvarauksesta neloskierroksen varaukseksi ja nyt pitäisi olla johtava pelaaja U20 joukkueessa, mutta tässä pelissä esimerkiksi hänen vahtivuorollaan jenkeille kolme läpäriä. Tämän lisäksi suurin syyllinen avausmaaliin ja aivan turha jäähy. Viivalta useampi löysä toimari veskan hanskaan. Salin taas on lähes dominoinut Tepsissä. Oletettu hintalappu vielä iso Kiviharjulla, paljon isompi kuin Salinilla.No tota. Minä en nähnyt kuin 3. erän. Mutta kyllä hän mun Tepsiin mahtuisi.
On Aronilla myös vahvuuksia syöttötaito, ja pelin luku. Valitettavasti luistelu ja kamppailuvoima on paljon jäljessä kansainvälisissä junnupeleissä, ja selvästi kentällä jopa hitaan näköinen. Lisäksi pieni koko hankaloittaa uraa, kun miettii että esim. Rantasen Mikon kanssa pitäisi NHL:ssä vääntää.Kontrasti siihen mitä Stouni juoniorista odotettiin vs mitä nyt nähdään on iso.
Hyvä pelaaja hän on ehdottomasti edelleen, mutta pari vuotta sitten odotukset olivat luokkaa Suomen ensimmäinen ykkösvaraus.
Mielenkiintoista seurata miten ja missä ura etenee. Nyt toivotaan että kipparoi junnut mitaleille, joten Arskalle lykkyä pyttyyn.
Ne puheet lähti mielestäni lapikkaasta. Jos noita puheita oikeasti lunastettaisiin, niin nyt olisi toisenlainen tahti ja aikataulu pelaamisessa, roolissa ja tehoissa. Edelleen ainekset sellaiseen kimmotimos-tyyppiseen uraan pelitavasta ja profiilista lähtien, mutta ei ole mikään uusi Erik Karlsson kuitenkaan.Kontrasti siihen mitä Stouni juoniorista odotettiin vs mitä nyt nähdään on iso.
Hyvä pelaaja hän on ehdottomasti edelleen, mutta pari vuotta sitten odotukset olivat luokkaa Suomen ensimmäinen ykkösvaraus
Kannattaa ottaa huomioon se näissäkin se, että media tekee sitä riihikuivaa rahaa näillä jutuilla, faktoilla ei ole mitään tekemistä noiden hypettelyjen kanssa. Monilla tuntuu Kiviharjua arvostellessa unohtuneen se, että kehitys otti yhen tai kaks askelta takaspäin siitä kohtaa kun loukkaantuminen tuli. Ennen kun alkaa "ostamaan" noita median "faktoja", niin kannattaa itse seurailla mistä oikeasti on kysymys.Ne puheet lähti mielestäni lapikkaasta. Jos noita puheita oikeasti lunastettaisiin, niin nyt olisi toisenlainen tahti ja aikataulu pelaamisessa, roolissa ja tehoissa. Edelleen ainekset sellaiseen kimmotimos-tyyppiseen uraan pelitavasta ja profiilista lähtien, mutta ei ole mikään uusi Erik Karlsson kuitenkaan.
Positiivista myös että vaikka tuossa on mennyt pari peliä kiikareilla, on saanut pelata kokoajan Beniersin ja Schwartzin kanssa. Manhattanilla olisi heivattu yhden pelin kokeilun jälkeen taas kolmoseen seitsemän minuutin peliajalla.Huomenna lyhyempi työpäivä, niin oli pakko katsoa taas Kaapon peli. Upea Nummelinmainen syöttö kolmannen erän puolivälissä 3-2 maaliin ja hetken päästä vapautti puolestaan Beniersin läpiajoon, josta 4-2. Kakko näyttää sopeutuneen Seattleen ja fanit tuntuvat olevan haltioissaan Redditin puolella! Myös studiosta tuli kovasti kehuja Kakolle. Seattlelle lopulta 5-2 voitto.