TPS World-Wide Watch

  • 499 773
  • 2 253

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Vahva suositus katsoa nyt tv:stä ottelua Tappara-Ilves. 12700 katsojaa eli täysi halli Nokia Areenalla. Hieno tunnelma. Kentällä ”turkulaisia”:Friman, Vittasmäki. Virtanen , Juolevi ja Palve.
Hienoa jääkiekkoviihdettä, josta Turussa voidaan vain unelmoida.
Kyllä. Turkulaiset ovat niin negatiivista kansaa että kritisoivat ja toivovat vain pahaa joukkueelle jota kannattavat. Ja pientenkin hyvien hetkien aikaan vain hetkeksi vaikenevat.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sen verran voin epäuskoisille sanoa, että kannattaisi edes kerran elämässä mennä Italian tai Sveitsin liigan otteluihin ihan paikan päälle. Voisi silmät avautua ja huomata, että maailmaa on muuallakin kuin Turussa.
Etelä-euroopassa on ihan toisenlainen fani kulttuuri kuin mitä Turussa on. Siellä jaksetaan tulla hallille ja kannustaa omiaan vaikka joukueella menee pelit päin helvettiä. Toista se on täällä suomessa ja varsinkin Turussa.
 

Pärrefani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Leijonat,Colorado,TuTo
Jotensakin on "hauskaa" lukea palstalla jäsenen,jonka suosikkeja on Suomen maajoukkue ja TPS,kirjoituksia joissa on paskaa seuraavat asiat:Gatorade-arena,TPS,yleisö ja tunnelma, pelaajat, taikka itseasiassa kaikki mikä vaan liittyy Turkuun! Menkää vaikkapa Italiaan taikka Sveitsiin katsomaan!
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Tämä kyllä paljasti, ettet ollut tuossa a-junioreiden ottelussa, etkä varmasti yhdessäkään TPS:n pudotuspeliottelussa sen jälkeen.

Tuossa junnujen finaalissa oli kyllä täysi tupa mutta tunnelma kuin tampereella.
Mun muistaakseni siellä oli oikein hyvä tunnelma! Mut saatto olla kyllä vaan mulla, meni tuopin ääressä viimeinen matsibussi Edisonilta ohi, ja seuraava mahdollinen jätti jonnekkin kilometrin päähän ja piti pienessä tuiskeessa tarpoa pellon yli areenalle, palkintona onneksi Rantaselta pari häkkiä ja mestaruus.
 

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Alkaa taas itsellä olla aika ottaa etäisyyttä palstaan. Sen verran vahvalla jalalla on tultu pelikieltojen jälkeen sisään valitettavasti. Etelä-euroopassa, Saksassa ja vaikka Ruotsin allsvenskanissa on todella peleissä tunnelmaa aivan erilailla, mutta miten se liittyy taas Tepsiin niin on ihan toinen asia. Ei jaksa.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Mun muistaakseni siellä oli oikein hyvä tunnelma! Mut saatto olla kyllä vaan mulla, meni tuopin ääressä viimeinen matsibussi Edisonilta ohi, ja seuraava mahdollinen jätti jonnekkin kilometrin päähän ja piti pienessä tuiskeessa tarpoa pellon yli areenalle, palkintona onneksi Rantaselta pari häkkiä ja mestaruus.
On tuosta sen verran aikaa ettei nyt ihan tarkkaan enää muista, mutta omatkin muistikuvat sellaiset ettei mikään ihan älytön tunnelma ollut. Paljon taisi olla lapsia katsomassa.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Alkaa taas itsellä olla aika ottaa etäisyyttä palstaan. Sen verran vahvalla jalalla on tultu pelikieltojen jälkeen sisään valitettavasti. Etelä-euroopassa, Saksassa ja vaikka Ruotsin allsvenskanissa on todella peleissä tunnelmaa aivan erilailla, mutta miten se liittyy taas Tepsiin niin on ihan toinen asia. Ei jaksa.
No kun sitä mä eniten tässä ihmettelen.. Jos maailmalla on kaikki noin siistiä ja Tampereella homma rokkaa, niin miks helvetissä se silti viihtyy tunnista toiseen täällä meidän luusereiden palstalla :D.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
On tuosta sen verran aikaa ettei nyt ihan tarkkaan enää muista, mutta omatkin muistikuvat sellaiset ettei mikään ihan älytön tunnelma ollut. Paljon taisi olla lapsia katsomassa.
Ehkä aika vaan kultasi muistot siinä kun kävi katsomassa niitä hieman kehnompia vuosia välissä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
On se vaan niin hienoa että kirkkotunnelma Turussa hakkaa kaikki muut Areenat mennen tullen. Tää on mun Turku, jossa paska on kultaa ja jos sen ääneen sanoo, niin olet väärässä.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Sen verran voin epäuskoisille sanoa, että kannattaisi edes kerran elämässä mennä Italian tai Sveitsin liigan otteluihin ihan paikan päälle. Voisi silmät avautua ja huomata, että maailmaa on muuallakin kuin Turussa.
Kai tiedät että fanitoiminta siellä on erilainen.

Vaikka joukkue on pohjamudissa, paikalle tullaan kannattamaan.

Kai sinä olet myös valmis siihen?
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
On se vaan niin hienoa että kirkkotunnelma Turussa hakkaa kaikki muut Areenat mennen tullen. Tää on mun Turku, jossa paska on kultaa ja jos sen ääneen sanoo, niin olet väärässä.
Oisko aika laittaa se korkki kiinni ja mennä vaikka psykologin puheille? Sen verran paljon ladot tänne päivittäin negatiivisuutta (jolla selvästi tarkoitus vain kuumentaa muita/vittuilla muille), että se olisi oikein hyvä paikka käydä juttelemassa.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
On se vaan niin hienoa että kirkkotunnelma Turussa hakkaa kaikki muut Areenat mennen tullen. Tää on mun Turku, jossa paska on kultaa ja jos sen ääneen sanoo, niin olet väärässä.
Siis tässähän nyt vertailtiin täyttä Nokia-areenaa ja täyttä Turkuhallia. Jossa monen mielestä Turkuhallissa on parempi tunnelma. On ihan totta, ettei Turussa päästä tuollaiseen runkosarja-pelin tunnelmaan kuin Ilveksen ja Tapparan loppuunmyydyssä tai lähes loppuunmyydyssä paikallispelissä. Ja se nyt varmasti on kaikille selvää. Sille on varmasti useampiakin syitä, mm TPS:n suhteellisen kehno runkosarjamenestys, joukkueen ja jääkiekon etäisyys kaupunkilaisiin tän palstan ulkopuolella. Ja näistä voidaan varmaan olla sitä mieltä ettei Tepsissä oo ihan putkeen hommat mennyt. Yleisökeskiarvo on pysynyt tossa 5000 tuntumassa varmaan joku 15 vuotta.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jottai ei mene OT niin Pärssinen pitää mainita, mutta tämä kuvaa Gatoradea, kun se on täynnä. Suomessa misään hallissa ei päästä samaan. Olen tämän nostanut aiemminkin tänne.


Meni kylmät väreet.

Oli ihan uskomaton fiilis paikanpäällä. Hieno kokemus.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Jottai ei mene OT niin Pärssinen pitää mainita, mutta tämä kuvaa Gatoradea, kun se on täynnä. Suomessa misään hallissa ei päästä samaan. Olen tämän nostanut aiemminkin tänne.

Käsikarvat pystyyn ja kylmät väreet. Huhhuh noita hetkiä!
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Jottai ei mene OT niin Pärssinen pitää mainita, mutta tämä kuvaa Gatoradea, kun se on täynnä. Suomessa misään hallissa ei päästä samaan. Olen tämän nostanut aiemminkin tänne.

Ei jumpe, olin unohtanut kuinka eeppistä tuo oli. Ikuisesti muistissa tuo miten varsinkin pelin alussa kaikki pyöritti finaalipaitoja ja miten vaikuttavalta se näytti. On se vaan täynnä ollessaan ihan saatanan hieno halli. Sais kyllä pian tulla uusiksi, puoliso tarttis jo uutta yöpaitaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös