TPS World-Wide Watch

  • 499 629
  • 2 253

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Jos nyt vaikka tänne laittais. Eli Ilomäki on päässyt hyvään vireeseen, koska YV toimii. Eilenkin 0+3 ja kaikki ylivoimalla. Tepsillä kun se ylivoima oli kitkerää paskaa, niin ei saatu hänestä irti sitä mitä piti. Yhtään en harmittele että lähti, mutta tietyssä mielessä tämäkin kortti oli katsottiin väärin.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Onko Antti Tuomisto loukkaantunut? Vai eikö vaan mahdu pelaamaan, jos ei niin aika heikolta näyttää tulevaisuus Detroitissa.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei Pärälläkään kovin hyvin ole mennyt. Aloitti kauden ykkösketjussa mutta sieltä tultu pikkuhiljaa alaspäin. Viime yönä ei mahtunut enää edes kokoonpanoon.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Takas Turkuun.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Ei Pärälläkään kovin hyvin ole mennyt. Aloitti kauden ykkösketjussa mutta sieltä tultu pikkuhiljaa alaspäin. Viime yönä ei mahtunut enää edes kokoonpanoon.
Kyllä. Ja sentterin paikka vaihtui vielä siipimieheksi vaikka 3.s sentterin paikka olisi ollut otettavissa kaiken järjen mukaan. Onko alla vammaa vai esim kesätreenit mennyt hutiin. Iso sääli. Penkitys herättää varmasti. Koska lienee viimeksi penkitetty...ehkä junnuissa.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä. Ja sentterin paikka vaihtui vielä siipimieheksi vaikka 3.s sentterin paikka olisi ollut otettavissa kaiken järjen mukaan. Onko alla vammaa vai esim kesätreenit mennyt hutiin. Iso sääli. Penkitys herättää varmasti. Koska lienee viimeksi penkitetty...ehkä junnuissa.

Training Campilla oli ilmeisesti pientä vammaa mutta nyt en tiedä. Kesä oli tottakai paras kesä ikinä niinkuin aina. Juurihan Rautala kertoi lehdissä Pärssisen mahtavista salituloksista. Samaan aikaan luistelu näyttää siltä kuin tervassa polkisi. Ihan samaa ongelmaa kuin Kaapolla.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Oisi kiva kuulla joltakulta tarkemmin seuraavalta, mikä Pärssisen ja Kakon touhussa on pielessä. Kakolta varsinkin tässä vaiheessa uraa odottaisi selvää tasonnostoa, mutta käyrä sojottaa ihan väärään suuntaan.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oisi kiva kuulla joltakulta tarkemmin seuraavalta, mikä Pärssisen ja Kakon touhussa on pielessä. Kakolta varsinkin tässä vaiheessa uraa odottaisi selvää tasonnostoa, mutta käyrä sojottaa ihan väärään suuntaan.

Kakosta on tuolla NHL-puolella paljon juttua. Sieltä kannattaa lukea. Tiivistetysti perustason pörräämistä, mutta erittäin tehoton. Nykyään ei enää pääse edes paikoille ja pudonnut alkukauden ykkösketjun laidasta jonnekin kolmosen minuuteille. Tehoja ei meinaa tulla millään näyttöpaikoista huolimatta. Itseluottamus on iso tekijä, mutta liike ja "pelisilmän" puute on asioita joista kritisoidaan.

Rangersissa on toisaalta näitä talentteja hukattu enemmänkin, joten toivoisi Kakolle seurasiirtoa pikkuhiljaa. Puljujärven kohtalo uhkaa kovasti. Kivaa pörräämistä, mutta siihen se jää. Ylivoimaminuutteja toki kaipaisi, mutta ei niitä ilman näyttöjä tehoista saa.

On tuo hieman tuttua jo Tepsin ajoilta. Kulma-ja laitakahinoissa hyvä, mutta monesti sen kiekon voittamisen jälkeen vaivaa sellainen putkinäkö. Liigassa oli niin ylivoimainen, että saattoi kävellä itse maalille, mutta tuolla se ei enää onnistu. Kiekkoa ja jalkoja liikkeelle, Kaapo!

Pärssisellä taitaa olla enemmänkin kyse siitä, että Nashvillessä isot muutokset viime kauden jälkeen. Ei ole löytänyt paikkaansa uuden valmentajan hierarkiassa ja itseluottamus/sophmore jinx-painaa (?). En olisi vielä kovin huolissaan hänestä vaikka tulisi farmikomennus. Eiköhän tuo vielä saa paikkoja näyttää. Toki armoton maailma tuo NHL, joten tulosta pitää tehdä.

Henk. koht. nähnyt yhden pelin ja siinä Pärssinen oli melko hukassa. Peliaikaa vähän, mutta kiekollisena metrin syötöt meni kaksi metriä ohi jne. Nyt pitää vaan pienellä peliajalla saada näyttöjä valmentajalle, joten rohkeasti vaan Pärä!

Edit: Tässä nyt vielä yksi lainaus muiden joukosta NHL-puolelta Kakosta: "Lisäksi Kakolla on selkeitä ongelmia hyökkäyspään pelikäsityksen kanssa ja erityisesti tilanteiden näkemisessä ja niihin riittävän nopeasti oikein reagoimisessa. Lisäksi kun laukaus on tuolle tasolle lähes luokaton, niin ei tuossa vaan ole sellaista pakettia joka voisi todellinen huippupelaaja olla."

Tuota ennen tuossa puhutaan fysiikan ja luistelun puutteista. Nämä nyt toki amatöörien näkemyksiä Jatkoajan palstoilla, mutta paljon on Kaapolla matkaa huipulle juuri tällä hetkellä. Siltikin uskon, että pääkopalla tässä iso vaikutus ja tällä hetkellä näyttää paskemmalta kuin onkaan.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä nyt kun oon taas katsellut näitä Suomen matseja niin jälleen kerran mä ihmettelen itsekseni mitä tuo Friman on tehnyt että on saanut tuollaisen statuksen jääkiekkoilijana? Mä en vaan keksi mikä hänestä tekee maajoukkuekiekkoilijan tai muuten vaan halutun pakin seurajoukkueisiin? Enkö mä vaan ymmärrä jääkiekosta mitään ja oonko mä yksin tämän ihmettelyn kanssa?
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Tässä nyt kun oon taas katsellut näitä Suomen matseja niin jälleen kerran mä ihmettelen itsekseni mitä tuo Friman on tehnyt että on saanut tuollaisen statuksen jääkiekkoilijana? Mä en vaan keksi mikä hänestä tekee maajoukkuekiekkoilijan tai muuten vaan halutun pakin seurajoukkueisiin? Enkö mä vaan ymmärrä jääkiekosta mitään ja oonko mä yksin tämän ihmettelyn kanssa?
Tuntui että nousi muutamaksi kaudeksi ihan päteväksi puolustajaksi, Hpkssa ja Jokereissa tais olla oikeasti hyvä. Nyt mennään vanhoilla meriiteillä.
 
Viimeksi muokattu:

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä nyt kun oon taas katsellut näitä Suomen matseja niin jälleen kerran mä ihmettelen itsekseni mitä tuo Friman on tehnyt että on saanut tuollaisen statuksen jääkiekkoilijana? Mä en vaan keksi mikä hänestä tekee maajoukkuekiekkoilijan tai muuten vaan halutun pakin seurajoukkueisiin? Enkö mä vaan ymmärrä jääkiekosta mitään ja oonko mä yksin tämän ihmettelyn kanssa?
Kyllä. Ja samaan joukkoon menee kyllä myös Vittasmäki. Ei oikein vaan riitä.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Oliver Lauridsen pelannut tämän viikon Tanskan majun kanssa Germany Cupissa.

Kolmessa pelissä 0+1.
 

Phil.A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tässä nyt kun oon taas katsellut näitä Suomen matseja niin jälleen kerran mä ihmettelen itsekseni mitä tuo Friman on tehnyt että on saanut tuollaisen statuksen jääkiekkoilijana? Mä en vaan keksi mikä hänestä tekee maajoukkuekiekkoilijan tai muuten vaan halutun pakin seurajoukkueisiin? Enkö mä vaan ymmärrä jääkiekosta mitään ja oonko mä yksin tämän ihmettelyn kanssa?
Samaa ihmetellyt koko kauden, kun katsellut miehen otteita Ilveksen riveissä.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Palloseuran kasvatti Juolevi Tapparaan loppukauden pahvilla.

Mielenkiintoista nähdä miehen taso tällä hetkellä. Meille ei olis edes mahtunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös