Kakko ylivoimaisesti tänään paras Leijona tähän asti.
Oli hyvä mutta kyllä se oli loppua kohden ihan pelkkää kulmissa pörräämistä. Vähän pitäisi muitakin työkaluja löytyä. Kolmeen peliin 0+1. Ei hyvä.
Kakko ylivoimaisesti tänään paras Leijona tähän asti.
Vittu sehän ei tehny muutaku pyöriny kuin raisiolainen Donnan love deckillä, kovat liikkeet tiskiin ja yksin kotiin tumpulle.Kakko ylivoimaisesti tänään paras Leijona tähän asti.
En tiedä mihin ketjuun kuuluu, mutta onneksi ei tule takaisin Turkuun, jos tämmöistä jakaa.
En tiedä mihin ketjuun kuuluu, mutta onneksi ei tule takaisin Turkuun, jos tämmöistä jakaa.
Tiedän että tämä on aihe joka jakaa kannattajat kahteen leiriin.
Juu, Turun Palloseuran kannattajiin ja muihin.Tiedän että tämä on aihe joka jakaa kannattajat kahteen leiriin.
Niin itsekkin näin Salolaisena kannatan jalkapallossa Salpaa, joka pelaa Tepsin kanssa samalla sarjatasolla. Se on vain jääkiekossa TPS oma seura. Ehkä se on jonkun mielestä väärin, mutta ei se mua niin kiinnosta.Tiedän että tämä on aihe joka jakaa kannattajat kahteen leiriin. Mutta itseäni ei kiinnosta paskan vertaa mitä futiksen puolella tapahtuu ja kannattaako joku Veikkausliigassa vai Ykkösessä pelaavaa turkulaista seuraa. Itse olen HC TPS fani, futispuolella kahdella eri sarjatasolla pelaavalla joukkueella ei ole mitään merkitystä. Tai vaikka olisivatkin samalla sarjatasolla. Olisi siis edelleen ja mielellään saanut Teissala tänne tulla tuon jälkeenkin.
Niin itsekkin näin Salolaisena kannatan jalkapallossa Salpaa, joka pelaa Tepsin kanssa samalla sarjatasolla. Se on vain jääkiekossa TPS oma seura. Ehkä se on jonkun mielestä väärin, mutta ei se mua niin kiinnosta.
Se on juurikin näin, itsekkin junnuna pelannut lätkää Tarussa. Mutta kun kyseessä on Tepsin kanssa niin eritason seurat ettei ole sellaista vastakkain asettelua. Tää nyt on ensimmäinen kausi kun oma suosikki seura pelaa jossain lajissa Tepsiä vastaan, on siinä vähän ristiriitaiset fiilikset. Samalla niitä pelejä myös odottaa innolla. Ja nimenomaan ihan hieno aina kun Tps pärjää, oli laji mikä tahansa. HC TPS on vaan se kaikkein tärkein itselle kaikista.Tässä pitää erottaa niin kutsuttu iso linja ja kyllä sinne reunoille mahtuu kaikenlaista tallaajaa. Kyllä seurakulttuuri on sellainen, jota TPS:n pitää vaalia ja kehittää mahdollisimman paljon. Se on kuitenkin huomattavasti tärkeämpi kuin yksi laji, yksi joukkue tai yksi pelaaja.
Toisaalta pitää hyväksyä, että seuraa rakkaudella seuraava kannattaja suhtautuu eri tavalla, kuin kaikki alueen seurat kiertänyt junnuvalmentaja. Kyllä jokainen saa olla millainen haluaa omalta seuraportfolioltaan, mutta ymmärettävää, että pääviesti on, että on vain TPS.
Itseasiassa tunnen useitakin ihmisiä, joilla Lukko on jääkiekossa se seura ja jalkapallossa niitä näkee mustavalkoinen huivi kaulassa.
Kyllähän se siinä oli. Sen verran oli sitten muuta, että Pajuniemen aikaisista Tepsiläisistä myös Johan Ivarsson siirtyy Malmöhön. Kivihalmeen siirtyminen Malmöhön olikin täällä jo aikaisemmin.Lauri Pajuniemi palaamassa Eurooppaan – osoitteena Malmö
Lauri Pajuniemen kausi päättyi keskiviikkona, kun Hartford Wolf Pack hävisi kolmannen kerran Hershey Bearsille AHL:n Atlantin divisioonan loppuotteluissa.www.ts.fi
Maksumuurin takana mutta otsikossa lienee kaikki oleellinen.
Harmittaa. Olisi ollut Miettisen lätkään oiva palanen. Toivottavasti saadaan kovempi laituri tilalle.Saipa julkaisi Tammelan sopparin. Sai Allu seuraa, uhka vai mahdollisuus.
Mä luulen, että diili Saipaan on tehty jo kesken viime kauden.. Jostain teknisistä syistä sitä ei vaan tuotu julki silloin Saipan avaustilaisuudessa.Harmittaa. Olisi ollut Miettisen lätkään oiva palanen. Toivottavasti saadaan kovempi laituri tilalle.
Tepsissä kaudella 2013-14 pisteitä tehtaillut Dan Sexton lopettaa uransa.
Sexton on omissa papereissani yksi TPS:n parhaita rekryjä Kestnerin ohella.Dan Sexton lopettaa. Oli kyllä huikea pelimies, varsinkin sen ajan Tepsissä.
Lainattu yleiseltä puolelta:
Eiköhän tässä lähiaikoina kuulla tarkemmin kuinka Urama ja muut ei vaan tajua kun hankkivat näitä paskana olevia arpoja joukkueeseen.Huonoa tuuria. Eiköhän tämäkin ole Tepsin vika.