Tässähän alkaa odottelemaan kevään Jukurit sarjaa jo ihan vesi kielellä. Ihan hauska rekry.Jonne Virtanen ottaa Jukurit komentoonsa.
Tässähän alkaa odottelemaan kevään Jukurit sarjaa jo ihan vesi kielellä. Ihan hauska rekry.Jonne Virtanen ottaa Jukurit komentoonsa.
Siitä sitten tiputtamaan Tepsi karsintoihin.Jonne Virtanen ottaa Jukurit komentoonsa.
Siitä sitten tiputtamaan Tepsi karsintoihin.
Se päivä kun kaiken voittaneen Monnin luotsaama TPS ja Niklas Frimanin valmentama TuTo kohtaavat ratapihalla Liigan finaalissa, on se päivä kun olen tyytyväinen. =)Tuolla vauhdilla mitä Jonnen ura valmentajana Suomi-sarjasta mestiksen kautta Liigavalmentajaksi on edennyt,niin kolmen vuoden päästä on kärkijoukkueen valkkuna ja viiden vuoden päästä leijonien päävalmentajana ja 10-vuoden päästä NHL:ssä päävalmentajan! (ja tää oli sitten huumoria)
Kakko tehnyt maalin tyhjiin ja saanut samaan aikaan pelirangaistuksen käytöksestä.
Onko kenelläkään lisätietoa tästä?
Nurmea varmaan alkanut ketuttamaan kun Levtchi vienyt hänen parrasvalon. Täällä saisi ainakin faninen suosion.Olin jo kirjoittamassa, että klo 20 alkaen Luulajan peli Katsomosta, mutta Nurmi toista peliä putkeen poissa kokoonpanosta? Onko loukkaantunut?
Vai onko Nurmen korvaaja Nurmi itse?
Huhu kertoo ettei ois loukkaantunut, vaan influenssa vaivaa.Olin jo kirjoittamassa, että klo 20 alkaen Luulajan peli Katsomosta, mutta Nurmi toista peliä putkeen poissa kokoonpanosta? Onko loukkaantunut?
Vai onko Nurmen korvaaja Nurmi itse?
Ei oikein lähtenyt debyytissään Ässiä vastaan.Jonne Virtanen ottaa Jukurit komentoonsa.
Arsi on vauhdissa! 2+2 kun kolmas erä puolessa välissä
Milloin ei olisi muka näin tehnyt?Voimme tästä päätellä että isukki tulee nuolemaan Bednarin pyllynreikää ensi viikolla podcasteissaan urakalla.
Mun mielestä tuo otsikko on aivan per..estä! Ei Jonne paljoa voi tehdä tuossa vaiheessa kun otti Jukurien valmennuksen.![]()
Kuumat Liiga-väitteet: Jonne Virtanen pudottaa Jukurit Mestikseen ja Rikard Grönborg on vihdoin potkittava pihalle Tapparasta
Tällä viikolla Liiga-väitteissä pureudutaan valmentajien hankaliin tilanteisiin sekä pohditaan sitä, oliko epäonnisen loukkaantumisen taustalla ylilyönti.www.jatkoaika.com
Kieltämättä mielessä kävi myös sekin skenaario että Jukurit odottavat pelaavansa karsintapelejä Jokereita vastaan jonka vuoksi Virtanen sai pestin olettamalla että tuntee kyseisen joukkueen paremmin, sen lisäksi että sopi oletettavasti Jukurien kukkarolle.
Mielenkiintoinen kevät tulossa.