Seigon uusi osoite on Dinamo Riga.
Aika paska homma. Puolustuksen selkeästi korkeimman potentiaalin omaava pelaaja. Tuskin noilla meriiteillä, mitä tähän asti on esittänyt, oli edes hirveän kallis. Uskallanko taas laittaa yhden tikan TPS:n tauluun? Tepsillä on nyt 14 päivää aikaa julkistaa sellaisia sopimuksia, joilla toi puolustus saadaan kuntoon, tai jää mun kausikorttihankinnat siihen.
Siis minkä tikan uskallat laittaa TPS:n tauluun? Siis TPS kusi tämänkin siirron ja Seigo olisi oikeasti halunnut jatkaa Turussa, mutta TPS:n sikaporras ehdotti palkaksi kahta ruisleipää ja kolmea lohta. Ei kait jokainen siirto pois päin ole TPS:n vika?
Vaan entäpä jos Seigo onkin itse jo päättänyt, että ura ei Palloseurassa jatku ja maisemanvaihto voisi tehdä hyvää peliuran kannalta? KHL-mahdollisuus kun avautuu niin en jaksa uskoa, että siinä mikään hieman ylihintainen lappukaan Tepsiltä enää auttaa..
Turha sitä paskaa on sysätä turhasta Palloseuran niskaan. Sitä sataa nyt muutenkin ihan aiheesta tarpeeksi.
Ehkäpä siihen potentiaalisimpaan pakkiin olisi kannattanut satsata. Ja tuskinpa Seigo mitään hirveää palkkaa olisi edes tarvinnut. Puhuinko jokaisesta siirrosta? Puhuin tästä siirrosta. Tosin 5 kautta putkeen ilman niitä oikeita playoffpelejä kertoo myös jostakin. Hommat ollaan viime kausina kustu ja jos suurimmat talentit päästetetään pois, kustaan myös jatkossa.
Totean nyt vielä kerran, että Seigo ei itse halunnut jatkaa TPS:ssä. Hänen tähtäimenään ja seuraavana askeleenaan on koko ajan ollut KHL. Riga tarjosi siihen ensimmäisenä mahdollisuuden.Näin juuri. Ei TPS:n kannatakaan tapella palkkapussin puolesta KHL:n kanssa, eikä ainakaan Seigon tasoisista pelaajista. Ei muuta kun hyvää jatkoa SS:lle - toivottavasti KHL:ssä sujuu!
Kyllähän tuo taas sana tikkaa laittaessa tarkoittaa useampaa siirtoa?
Harmittavasti Marko Virtala ei ole enää varattavissa, mutta voisihan Toronto ottaa Vuorelta vinkkiä ja signata herran tuomaan laajuutta sentterilaituriosastolle..Jaahas, Torontossa nautitaan lähitulevaisuus siis eurooppalaisista senttereistä jotka pystyvät myös pelaamaan laidalla...
Eikö ne lue jatkoaikaa lainkaan kun Arsen palkkasivat?
Eikö ne lue jatkoaikaa lainkaan kun Arsen palkkasivat?
- Esa Keskinen