Mainos

TPS Shop – netissä ja Aurakadulla, nyt ja tulevaisuudessa

• 39 794
  • 137

-TMA-

Jäsen
Tietääkö joku, onko TPS edes miettinyt laittavansa myyntiin vuonna 2012 90-vuotisjuhlaottelussa vanhoilla pelaajilla olleita v. 56-mestaruusnäköispaitoja? Näitähän on pakko olla jossain, koska silloinkin pelaajille oli teetetty? Itse ostaisin heti jos tulisi.

Eli tarkoitatko niillä vanhoilla mestareilla olleita paitoja? Nämä jäivät muistaakseni ko. pelaajille. Pelissä käytettyjä paitoja on myyty mm. huutokaupoissa. Osa on varmasti vielä tallella. Itsellä löytyy tuollainen paita numerolla 3 ja jäällä käyneiden mestareiden nimmareilla varustettuna. Ei tosin myynnissä.

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Juuri noita tarkoitan ja sitä, että jos niitä tehtiin pelaajille, ei pitäisi olla hirvittävän vaikea tehdä niitä yleiseen myyntiin. Esimerkiksi ensi vuonna tulee 60 vuotta mestaruudesta. Juhlavuoden kunniaksi tämä olisi hieno ele. Itse tiedän jo millä nimellä ja numerolla paidan ostaisin.

Aleksis Veli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaisiko joku palstalainen arvioida esim. oman kokemuksen perusteella, mikä koko fanipaidasta olisi oikea 190-senttiselle ja 93-kiloiselle miehelle? Houkuttelisi panna posti kulkemaan. Yleisin vaatekokoni lienee L.

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osaisiko joku palstalainen arvioida esim. oman kokemuksen perusteella, mikä koko fanipaidasta olisi oikea 190-senttiselle ja 93-kiloiselle miehelle? Houkuttelisi panna posti kulkemaan. Yleisin vaatekokoni lienee L.

Itse olen 183/80 ja M on hihoista liian lyhyt. Ehkä toi L olisi hyvä koko. Mikset mene Shoppiin sovittamaan?

Aleksis Veli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen 183/80 ja M on hihoista liian lyhyt. Ehkä toi L olisi hyvä koko. Mikset mene Shoppiin sovittamaan?

Kiitokset! Paidalle tulisi rahassa ja varsinkin ajassa aika paljon hintaa, jos sitä kävisi Turussa asti sovittamassa. Lisäksi tällaiseen reissuun ei aivan lähiaikoina ole aikaa, joten suunnittelin postitusta.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
XL on sinulle sopiva koko, kyllä näin on.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanoisin kanssa, että L on tuon kokoiselle äijälle auttamatta pieni. XL on varmasti oikea valinta.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Odottavan aika on pitkä, mutta yleensä odotus palkitaan - kuten tässäkin tapauksessa!

Onko kenelläkään muulla kokemuksia CHL Shopista? Tämähän ei varsinaisesti liity TPS Shopin toimintaan, mutta TPS-aiheisten tuotteiden tilaukseen kuitenkin.

Laitoin elokuussa (22.08.2015) tilaukseen TPS:n CHL-paidan. Viimein eilen illalla (19.10.2015) sain paidan käsiini. Tilaukseen meni siis aikaa lähes kaksi kuukautta. Tosin välittömästi pitää huomauttaa, että alkuvaiheessa tuli hieman itse sohlailtua tuon maksun kanssa. Mitään kuittausta maksusta en saanut ennen kuin itse aloin kysellä asian perään. Kysyttyäni asiasta CHL Shopista varmistettiin, että maksu on saapunut perille 08.09.2015. Sopimusehtojen mukaisesti tästä päivästä lähtien heillä on 28 työpäivän toimitusaika, joka näemmä käytettiin myös tehokkaasti hyödyksi. Jossain vaiheessa (29.09.2015) sain seuraavanlaisen sähköpostin:

"Sorry for the long waiting period. The demand was too much. That is why the production of the jerseys is too slow. And our tailoring is totally overwhelmed. All Shirts are handmade."

Niin tai näin, oliko odotusaika sitten liian pitkä vai ei, mutta paita saapui vihdoin perille. Odotin hieman pääseväni korkkaamaan paidan jo JYP-matsissa (06.10.2015), mutta nyt se saa odottaa norjalaisten nuijimista marraskuun alussa (03.11.2015). Laadussa ei ole mitään moittimista! Yhden asian voin kuitenkin vinkkinä mainita. Jos vähääkään pohtii kahden koon väliltä, niin kannattaa ehdottomasti valita se isompi. Silloin on talvellakin hyvä heittää alle jotain fleecea tai muuta paksumpaa puseroa.

Yksi isompi miinus CHL Shopin toiminnalle kuitenkin on annettava. Tilauksen vahvistusviestissä lukee:

"Once your package ships we will send an email with a link to track your order."

Tätä sähköpostia mä en ole koskaan saanut!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vieläkö painettuja TPS-kausikirjoja myydään jossain vai tehdäänkö niitä digiaikana enää ollenkaan? On mennyt multa ohitse valikoimista enkä netistäkään nopeasti vilkaistuna saunasettien ja leivänpaahtimien seasta sitä löytänyt?

Kuulostan varmaan aika has been - fanilta, mutta mulla on ollut tapana kerätä noita eri kausilta, niiltä paskoiltakin, muistoksi ihan sieltä 2000-luvun alusta. Joitakin vuosia on jäänyt välistäkin. Tavallaan painettu kausikirja on nopeana digiaikana aivan turha. Mainoksia, tilastot ja kuvia TPS-kiss...no ei niistäkään enää mitään ja joitakin hajanaisia puheenvuoroja. Kaiken edellämainitun löytää netistä. Kausikirja edustaa kuitenkin jotain tietynlaista pysyvyyttä ja jotenkin ajattomuuttakkn, mutta on ainakin konkreettinen tekele jokaisesta kaudesta. Noihin on ihan kiva palata aika ajoin eri muistojen kera, vähän kuin hyvään vinyylien.

En usko, että noita enää isoja määriä menisi Twitter-sukupolville edes ilmaiseksi, joten painatus/resurssikysymys, mutta tuskin niin iso, etteikö pientä erää voisi painattaa meille has been - faneille. Vielä 2010-luvun alussa nuo oli esillä shopeissa, sitten myytiin hallilla ja nyt...? Viimeisimmät konkreettisimmat merkinnät printtikausikirjasta on toissa kaudelta? Sitäkään mulla ei muuten taida olla, hitto.

Eikös kettuherra kysellyt joskus noiden perään myös, pari vuotta sitten? @Mr.Fox

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kausikirjoja on painettu pieni määrä. Tarkistan niiden tilanteen maanantaina.

Kiitos tiedosta. Tämä jo riittää tiedoksi, että niitä ylipäätään on vielä. Tuskin kaikilla seuroilla edes on noita enää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy