TPS Shop – netissä ja Aurakadulla, nyt ja tulevaisuudessa

  • 39 418
  • 137

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
rassi kirjoitti:
Onko ollut olemassa lyhythihaista pelipaitatyyppistä paitaa koskaan? Fanimyynnissä tai jonkun joukkueen käytössä? Semmonen pitäisi nyt jostain saada :)
Lyhythihanen olisi kyllä kiva. Kelpais mullekin. Lisäsin sen tuohon aloitusviestin listaan.

[OT] Tuli vaan mieleen että olisi mahdottoman kiva hc.tps.fin:n sivuilla olisi suora linkki matsiselostuksiin, sen verran saisi Tepsi ja Auran Aallot tehdä yhteistyötä. On varmasti paljon sellaisia TPS-faneja jotka eivät tiedä että AA tarjoaa netin kautta matsiselostuksia. Lisää mainosta Tepsille ja AA:lle.

Ihan sama noiden AA:n tekemien äänitettyjen pelaajakorttien kanssa, ne voisi yhdistää tuonne Tepsin sivuille kun ei tuolla oikein mitään mediamatskua ole. Hassua sinänsä, mutta tuolla historia puolella on kuitenkin tarjolla Auran Aaltojen vanhoja hehkutuksia mutta nykyhetkessä ei tehdä mitään näkyvää yhteistyötä.

Mielellään noita Joren kommentteja matsien jälkeen kuuntelisi vaikka Tepsin sivujen kautta... [/OT]
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
rassi kirjoitti:
Harmi :( Ilmeisesti suomenoloihin nuo pitkähihaiset ovat parempia :)
Onko ollut olemassa lyhythihaista pelipaitatyyppistä paitaa koskaan? Fanimyynnissä tai jonkun joukkueen käytössä? Semmonen pitäisi nyt jostain saada :)
No osta vaikka TPS-salibandyn lyhythihainen paita tuolta TPS-storesta http://www.tpssalibandy.fi/
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Toinen hyvä vaihtoehto on ottaa sakset käteen ja lyhentää hihoja ja sen jälkeen vähän lankaa ja neulaa, niin on ihan siiti jälkikin. Itse näin tein.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meilla ei vaan osata

"Hieman" hävettää tämä meidän tuotevalikoima verrattuna varsinkin esim. Kärppien vastaavaan. Löytyy pikkutavaraa aika kiitettävä määrä (tutteja, kampoja, kalentereja, kännykänkuoria...). On siellä näköjään DVD-kokoelmakin, Mestarit 2005. Sisältää ratkaisevan finaalin, jälkitunnelmia ja kaikki kauden kärppämaalit. Miksi me ei osata, eikö rahanteko kiinnosta?

Käykää katsomassa, verratkaa TPS Shoppiin ja purkaa hammasta: http://www.handsup.com/skriptit/karpatshop/index.asp
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
kone82 kirjoitti:
"Hieman" hävettää tämä meidän tuotevalikoima verrattuna varsinkin esim. Kärppien vastaavaan.
Nääh. Siellä on buumi päällä. Jos ja kun Kärpät sukeltavat, niin krääsävalikoima ei saa lisää artikkeleita sen kummemmin kuin täälläkään. Ja sama toisinpäin. Jos ja kun TPS ottaa paikkansa, niin Shop saa lisää myyntiartikkeleita. Kuka tahansa Jouko osaa kysynnän kasvaessa soittaa vaikka sytkäritehtaalle, että "laittakaa tulemaan 2000 kpl sitä mustaa mallia Tepsin logolla". Juuri nyt ei ole mitään syytä mokomaan.

Sitäpaitsi ei tuo Kärppien shoppi eroa juuri nytkään Tepsin vastaavasta lukuunottamatta "Suomen mestarit 2005"-tuotteita.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
AnaMasa kirjoitti:
Nääh. Siellä on buumi päällä. Jos ja kun Kärpät sukeltavat, niin krääsävalikoima ei saa lisää artikkeleita sen kummemmin kuin täälläkään. Ja sama toisinpäin. Jos ja kun TPS ottaa paikkansa, niin Shop saa lisää myyntiartikkeleita. Kuka tahansa Jouko osaa kysynnän kasvaessa soittaa vaikka sytkäritehtaalle, että "laittakaa tulemaan 2000 kpl sitä mustaa mallia Tepsin logolla". Juuri nyt ei ole mitään syytä mokomaan.

Sitäpaitsi ei tuo Kärppien shoppi eroa juuri nytkään Tepsin vastaavasta lukuunottamatta "Suomen mestarit 2005"-tuotteita.
No on toi TPS Shop niin väsyneen näköinen sivusto ettei muulla väliä. Onhan toi kärppä-shop nyt sivustonakin valovuoden edellä ulkonäössä ja valikoimissa. On lyhythihaista fanipaitaa, mahdollisuus saada oma nimi paidan selkään, 17 erilaista päähinettä jne. Ei tuo valikoima nyt mikään mykistävä ole mutta pirusti parempi kuin turkulaisilla. Kyllä se niin vaan on että kykyä pitäisi olla differoida tuotteita sen verran että kaikille olisi jotain.

Miksei niitä sytkäreitä sitten ole valikoimissa jos kerran niitä on niin helppo tilata? Eikö me tänäkään vuonna tarvita rahaa oheismyynnistä? En nyt itse muista fanituotetilannetta "kultaisina vuosina", mutta mielikuva on että mitään tuotetykistystä tuskin on ollut. Näissä asioissa meillä on mahottomasti opittavaa mm. nhl-meiningistä, tietenkin sopivassa suhteessa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Nääh. Ne nyt juhlivat, kun vähän aikaa ovat pinnalla. Kun arki palaa tähän maahan ja Palloseura ottaa jälleen oman paikkansa ykkösenä, niin Kärppien shoppikin kuolee.

Olisihan se isompi työkin filmille pistää 10 mestaruutta kuin kolme. Näin se pitää ajatella. Jospa uusi toimari pistäisi nämäkin asiat kuntoon.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
kone82 kirjoitti:
No on toi TPS Shop niin väsyneen näköinen sivusto ettei muulla väliä.
Täh? Ihan samanlaiset sivustot. Jonkun verran eroa valikoimassa, mutta siellä ole sen monipuolisempaa ole kuin täälläkään. Poroilla vaan tuotteet jaettu useampiin osiin. Missä on Kärppien ISOT liput, kylpytakit, shampoot, rugby paidat, seinäkellot, vyöt, krakat, solmioneulat yms. yms... mä kaikkea jaksa luetella, mutta yhtä hyvin joku Kärppä voisi itkeä pyyhkeen puuttumista valikoimasta. Eroja on, mutta ei se valikoima siellä sen kummempi ole.
Miksei niitä sytkäreitä sitten ole valikoimissa jos kerran niitä on niin helppo tilata?
Siksi ettei kukaan ole tullut ajatelleeksi mokomaa. Siksi siellä ei ole TPS-heijastimia tai TPS-tamppoonejakaan. Ei se ole kenenkään vika.
En nyt itse muista fanituotetilannetta "kultaisina vuosina", mutta mielikuva on että mitään tuotetykistystä tuskin on ollut.
Joka vuosi on tullut lisää kamaa. Myös sukelluksen aikana. Tänäkin vuonna tullut sen verran paljon uutta, että keksihän joku muu missio.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
AnaMasa kirjoitti:
Tänäkin vuonna tullut paljon uutta kamaa, että keksi joku muu missio.
Kai mä tässä jotain riitaa haastan. Soitellen sotaan niin sanotusti.

Nojoo, eniten tässä ottaa päähän nuo pelipaidat, mielelläni ostaisin uuden jos kunnollista olisi tarjolla. Nää printtiritsat on nähty.

Ilman kettuilua voinet kertoa mulle mitä uusia tuotteita on tullut, en nyt ainakaan heti itse keksi mitä tälle kaudelle olisi tullut uutta. Ihan niinkuin toi Virtanen olisi patsastellut samoissa kuvissa myös viime kaudella samat vermeet päällä.

Ps. Rehellisyyden nimessä noissa Kärppien sivuissa on aika kivasti puutteita, osta siinä sitten pyyhe tai kärppämakeisia :)
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
kone82 kirjoitti:
Nojoo, eniten tässä ottaa päähän nuo pelipaidat, mielelläni ostaisin uuden jos kunnollista olisi tarjolla. Nää printtiritsat on nähty.
Mainokseton fanipaita olisi hyvä lisä, mutta toivottavasti koskaan ei tule myyntiin aikuisten fanipelipaitoja omalla nimellä tyyliin "AnaMasa", "kone82" tai "homokipru". Lasten paitojen omat nimet ovat ok.
Ilman kettuilua voinet kertoa mulle mitä uusia tuotteita on tullut
Ainakin "muut tuotteet" osion viimeiset pari tuotetta ovat uusia. Myös potkupuku, seinäkello, tavallinen huppari ja armylippis tuntuvat uusilta. Ellei ihan tämän kauden, niin ainakin viimeisen vuoden aikana tulleet. Uusien vahvistusten nimet ovat ilmestyneet fanipaitalistaan nopeammin kuin aiemmin, jolloin ne eivät ilmestyneet sinne ollenkaan.

Pointtina siis se, että kyllä siellä joku on hereillä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pussilakana setti on ainakin uusi. Kyllä siellä kaikkea uutta oli kun tässä siellä kävin, mutta vielä ollaan aika paljon Tukholman seuroja jäljessä, jotka tässä lähinnä parhaita matkimisen kohteita on.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kuoma, suosittelisin käymään Derdy-nimisessä kaupassa Stokiksessa, siellä oli aika messevät valikoimat kaikkien Tukholman pääseurojen tuotteita. Kaulahuivejakin oli kaikilla kymmeniä erilaisia.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Jaakko kirjoitti:
Pussilakana setti on ainakin uusi.
Pussilakanasettiä olimme jo edellisjouluna (siis 2004) ostamassa Mrs.Foxien pikkuveljelle joululahjaksi, mutta oli juuri silloin loppunut TPS-shopista (olin ostoksilla luonnollisesti pari päivää ennen aattoa...).

Ideoita uusiksi tuotteiksi ei todellakaan tarvitse hakea kivien ja kantojen alta; terve maalaisjärki riittää. TPS-aiheisesta DVD-kokoelmasta taisin mainita jossain topicissa jo kolmisen vuotta sitten. Mielestäni tärkeintä kuitenkin on se, että uudet tuotteet toteutetaan tyylillä.

Hyvänä esimerkkinä on tämä menneiden vuosien EHL-paita tai joku vastaava, mutta tyylikäs. Paitamalliahan voisi tilata vaikka 5000kpl mustaa ja 2500kpl valkoista varastoon. Siinä olisi fanipaitaa myytäväksi seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi eteenpäin (750kpl/kausi; olenko hakoteillä?). Siihen varaston seuraavaan kaappiin kannattaa muistaa varata riittävästi irtokirjaimia ja -numeroita paitojen "päivittämiseen" kullekin kaudelle. Luonnollisesti paidan voisi saada myös jonkun wanhan TPS-pelurin nimellä, mutta ei millään omalla fantasianimellä tms., jotta tietty tyyli säilyisi siinäkin. Hinta blancona 100€, nimellä/numerolla varustettuna 120€. Lisäksi paitaa voisi olla myös "kesämallina" eli lyhythihaisena.

Em. tavalla fanipaitavarasto olisi hoidettu kymmeneksi vuodeksi eteenpäin. Lisäetuna tuosta olisi se, että wanhojen pelureiden paitoja ei jäisi roikkumaan kaupan hyllyille sekä uusien pelureiden paidat saataisiin käytännössä saman tien myyntiin. Asiakas tilaa tuotteen, tilaus välitetään ompelijalle ja paita lähtee asiakkaalle. Hmmm... yksinkertaista, rakas Watson (vai pitäisikö sanoa Kasi/Sutela?). Esim. eilen hihittelin jälleen kävellessäni Myllyn Sportia Worldin ohitse. Jämtinin ja Widingin paidat roikkuvat seinällä ja hintalapussa lukee 73€. Tarkistin saman vielä varmuuden vuoksi TPS Shopin nettisivuilta; myös siellä myydään edelleen täyteen hintaan Jämtinin, Seikolan ja Widingin paitoja. Ketä niitä enää siihen hintaan ostaa? Isossa maailmassa normaalisti wanhat mallit myydään alennuksella. Itse olen esim. ostanut Florida Marlinsin vuoden 2003 T-paitoja (todella laadukkaita) viiden taalan sopuhintaan vuoden 2004 helmikuussa. Vuoden 2004 mallit maksoivatkin $15-$25. Melkein uskaltaisin veikata, että ne samat Jämtinin ja Widingin rätit roikkuvat siellä seinällä ja TPS Shopin nettisivuilla vielä kesälläkin.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mr.Fox kirjoitti:
Hyvänä esimerkkinä on tämä menneiden vuosien EHL-paita tai joku vastaava, mutta tyylikäs. Paitamalliahan voisi tilata vaikka 5000kpl mustaa ja 2500kpl valkoista varastoon. Siinä olisi fanipaitaa myytäväksi seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi eteenpäin (750kpl/kausi; olenko hakoteillä?). Siihen varaston seuraavaan kaappiin kannattaa muistaa varata riittävästi irtokirjaimia ja -numeroita paitojen "päivittämiseen" kullekin kaudelle. Luonnollisesti paidan voisi saada myös jonkun wanhan TPS-pelurin nimellä, mutta ei millään omalla fantasianimellä tms., jotta tietty tyyli säilyisi siinäkin. Hinta blancona 100€, nimellä/numerolla varustettuna 120€. Lisäksi paitaa voisi olla myös "kesämallina" eli lyhythihaisena.

Em. tavalla fanipaitavarasto olisi hoidettu kymmeneksi vuodeksi eteenpäin. Lisäetuna tuosta olisi se, että wanhojen pelureiden paitoja ei jäisi roikkumaan kaupan hyllyille sekä uusien pelureiden paidat saataisiin käytännössä saman tien myyntiin. Asiakas tilaa tuotteen, tilaus välitetään ompelijalle ja paita lähtee asiakkaalle. Hmmm... yksinkertaista, rakas Watson (vai pitäisikö sanoa Kasi/Sutela?).
Juurikin tälläinen setti kelpaisi minulle mainiosti. Eikä sen nimen nyt välttämättä tarvitsi irtokirjaimista olla tehty, ihan sellainen ommeltu "nimilaattakin" kelpaisi, säästyisi Hantta ja Essi vähemmällä ompelemisella.

Nuo mainitut legendapaidat olisi kanssa kova juttu, tiedä sitten onko siinä jonkinlaisia oikeuksellisia seikkoja joita pitää ottaa huomioon. Jortikka #2 paita olisi must :)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
kone82 kirjoitti:
- - - Eikä sen nimen nyt välttämättä tarvitsi irtokirjaimista olla tehty, ihan sellainen ommeltu "nimilaattakin" kelpaisi, säästyisi Hantta ja Essi vähemmällä ompelemisella.
*tsik* *tsik* *tsik* eli ne nimilaatat pitäisi kuitenkin painattaa erikseen, joten siinä menetettäisiin juuri se hakemani nopeus tilauksissa uusien vahvistusten suhteen. Lisäksi mitäs, kone82, ehdottaisit, jos tällä hetkellä Aurakadun kaapeista löytyisi 30kpl Jämtinin ja 50kpl Widingin nimilaattoja? Kuten sanottua; terve maalaisjärki riittää useimmiten.
kone82 kirjoitti:
Nuo mainitut legendapaidat olisi kanssa kova juttu, tiedä sitten onko siinä jonkinlaisia oikeuksellisia seikkoja joita pitää ottaa huomioon. Jortikka #2 paita olisi must :)
Hmmm... mitäs oikeudellisia seikkoja siinä nyt voisi tulla? Tuo rajoitushan tilauksissa juuri olisi, että haluttu pelaaja on joskus edustanut TPS:a juuri tietyllä (halutulla) numerolla eli katsomossa ei alkaisi olla mitään P.Lehtonen/J.Korpisalo/T.Selänne/T.Jutila/R.Helminen -TPS-paitoja. Oliko se nyt MM-95 -finaalissa vai oliko se jo aiemmin turnauksessa, kun katsomossa heilui Tre Kronor -paita, jossa selässä oli #11 S.Koivu. Tällaistako sitten niillä fantasianimillä halutaan? Hmmm... TPS-paita, #21 P.Forsberg ja hallin kulmille notkumaan. Ei välttämättä olisikaan huonompi idea. Kuinkahan kauan kestäisi ennen kuin olisi täällä sijoitettu kauden 2006-07 ykköskentälliseen...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mr.Fox kirjoitti:
*tsik* *tsik* *tsik* eli ne nimilaatat pitäisi kuitenkin painattaa erikseen, joten siinä menetettäisiin juuri se hakemani nopeus tilauksissa uusien vahvistusten suhteen. Lisäksi mitäs, kone82, ehdottaisit, jos tällä hetkellä Aurakadun kaapeista löytyisi 30kpl Jämtinin ja 50kpl Widingin nimilaattoja? Kuten sanottua; terve maalaisjärki riittää useimmiten.
Mutta onhan niitä yksittäisiä kirjaimia silti aika kova homma ommella... Jos sä tän idean toteuteutat yksittäisillä kirjaimilla paidat nimikoiden niin kelpaa mulle, en mä sitä kiistä.

Ja mieti ite, tarttis Hawgoodien takia tilailla w-, g- ja d-kirjaimia vartavasten varastoon, puhumattakaan Sykön takia tilattavista ö-kirjaimista :)

Hmmm... mitäs oikeudellisia seikkoja siinä nyt voisi tulla? Tuo rajoitushan tilauksissa juuri olisi, että haluttu pelaaja on joskus edustanut TPS:a juuri tietyllä (halutulla) numerolla eli katsomossa ei alkaisi olla mitään P.Lehtonen/J.Korpisalo/T.Selänne/T.Jutila/R.Helminen -TPS-paitoja. Oliko se nyt MM-95 -finaalissa vai oliko se jo aiemmin turnauksessa, kun katsomossa heilui Tre Kronor -paita, jossa selässä oli #11 S.Koivu. Tällaistako sitten niillä fantasianimillä halutaan? Hmmm... TPS-paita, #21 P.Forsberg ja hallin kulmille notkumaan. Ei välttämättä olisikaan huonompi idea. Kuinkahan kauan kestäisi ennen kuin olisi täällä sijoitettu kauden 2006-07 ykköskentälliseen...

Esimerkiksi jos tilaat NHL-pelipaidan ja haluat kustomoidun jerseyn on rajoituksia ettei voi ottaa sellaista painatusta joka viittaa sellaiseen pelaajaan joka on jäänyt eläkkeelle kyseisen joukkueen väreissä. Tarkkaa syytä en tähän rajoitukseen tiedä, noita "oikeudellisia seikkoja" veikkaan.

Ja ei tietenkään mitä Foppa #21 paitoja, mutta esim 50v-synttärilahjaksi joku ISUKKI #50 voisi olla mukava. Saahan noita suomipaitojakin omalla nimellä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
kone82 kirjoitti:
Mutta onhan niitä yksittäisiä kirjaimia silti aika kova homma ommella... Jos sä tän idean toteuteutat yksittäisillä kirjaimilla paidat nimikoiden niin kelpaa mulle, en mä sitä kiistä.

Ja mieti ite, tarttis Hawgoodien takia tilailla w-, g- ja d-kirjaimia vartavasten varastoon, puhumattakaan Sykön takia tilattavista ö-kirjaimista :)
Aikoinaan niihin EHL-paitoihin nimenomaan ommeltiin jokainen kirjain erikseen; tuskin se sen kovempaa hommaa on nykyisin kuin silloinkaan. Ammattilaiselta nyt ei oikeilla työvälineillä voi montaa minuuttia mennä muutaman merkin ompelemiseen eikä se paitamenekki nyt niin suurta päivittäin ole. Esim. jonkin vaatetusalan ammattikoulun kanssa voitaisiin tässäkin asiassa tehdä yhteistyötä. Ennen kautta voidaan muutama "takuuvarma" paita tehdä jo valmiiksi/rekvisiitaksi ja loput tilaustavaraksi. Valitettavasti minä en ole päättämässä tästä asiasta, mutta tämän saa kyllä vapaasti toteuttaa.

Todennäköisempäähän se on, että joukkueeseen tulee seuraavien vuosien aikana uusia pelaajia, joiden nimistä nuo maagiset D-, G-, W- ja Ö-kirjaimet löytyvät, kuin se, että joukkueeseen liittyy toinen jamppa, jonka nimi on Widing. Sykölle tilatut Ö-kirjaimet voidaan hyödyntää esim. palkkaamalla joku Hyvönen ensi kauden joukkueeseen ja Hawgoodin nimessä oltaisiin voitu käyttää esim. Widingiltä ylijääneitä kirjaimia.
kone82 kirjoitti:
Esimerkiksi jos tilaat NHL-pelipaidan ja haluat kustomoidun jerseyn on rajoituksia ettei voi ottaa sellaista painatusta joka viittaa sellaiseen pelaajaan joka on jäänyt eläkkeelle kyseisen joukkueen väreissä. Tarkkaa syytä en tähän rajoitukseen tiedä, noita "oikeudellisia seikkoja" veikkaan.
OK, en ota asiaan sen enempää kantaa, koska en asiasta mitään tiedä. NHLPA on kuitenkin hieman toisenlainen järjestö kuin kotoinen vastineemme. Ainoan NHL-paitani (Montreal #11) olen ostanut "käytettynä" (seinäkoriste) Suomesta.
kone82 kirjoitti:
Ja ei tietenkään mitä Foppa #21 paitoja, mutta esim 50v-synttärilahjaksi joku ISUKKI #50 voisi olla mukava. Saahan noita suomipaitojakin omalla nimellä.
Noh, itse en tuollaiselle isukki-paidalle lämpene (ennemmin vaikka paita sillä isukin nuoruusajan suosikkipelaajan nimellä varustettuna), mutta tässä kyse on vain mielipide-eroista. Suurempi ongelma tulee siitä, kun se ensimmäinen ISUKKI #50 on myyty, niin seuraavana lähtee ÄITYLI #40, jonka jälkeen tulevatkin jo kaikki "huumorimiehet" kehiin: BOND #007, ANTTI #8, HERRA #47, BLOND #69 puhumattakaan näistä kaikista MASA/PENA/ARSKA/JARZA -replicoista.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mr.Fox kirjoitti:
Aikoinaan niihin EHL-paitoihin nimenomaan ommeltiin jokainen kirjain erikseen; tuskin se sen kovempaa hommaa on nykyisin kuin silloinkaan. Ammattilaiselta nyt ei oikeilla työvälineillä voi montaa minuuttia mennä muutaman merkin ompelemiseen eikä se paitamenekki nyt niin suurta päivittäin ole. Esim. jonkin vaatetusalan ammattikoulun kanssa voitaisiin tässäkin asiassa tehdä yhteistyötä. Ennen kautta voidaan muutama "takuuvarma" paita tehdä jo valmiiksi/rekvisiitaksi ja loput tilaustavaraksi. Valitettavasti minä en ole päättämässä tästä asiasta, mutta tämän saa kyllä vapaasti toteuttaa.
Mikäs siinä jos asioista päättävät ottavat homman hoitoon.

Minä olen ymmärtänyt että ainakin Ilveksen paitaa nimi tulee laattana, näin ilmeisestikin myös HIFK:n paidan kohdalla. Tiedä sitten minkä pohdinnan kautta näihin laattoihin on päädytty.

Onhan nuo mission16w:n esillelaittamat kuvat noista kirjaimista ja paidasta kieltämättä aika laadukkaanoloisia.

Noh, itse en tuollaiselle isukki-paidalle lämpene (ennemmin vaikka paita sillä isukin nuoruusajan suosikkipelaajan nimellä varustettuna), mutta tässä kyse on vain mielipide-eroista. Suurempi ongelma tulee siitä, kun se ensimmäinen ISUKKI #50 on myyty, niin seuraavana lähtee ÄITYLI #40, jonka jälkeen tulevatkin jo kaikki "huumorimiehet" kehiin: BOND #007, ANTTI #8, HERRA #47, BLOND #69 puhumattakaan näistä kaikista MASA/PENA/ARSKA/JARZA -replicoista.
Minä taidan valitettavasti olla näitä "huumorimiehiä", en minä näe noissa paidoissa mitään ongelmaa, kunhan ei näitä Foppa-rakennelmia nähdä. Taitaa vaan mennä liian vaikeaksi. Nää on näitä mielipidejuttuja.

Edit: Ja niin, joo. Noi Widingin ja Jämtinin laatat voidaan myydä nenäliinoiksi ruotsalaisille.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
kone82 kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt että ainakin Ilveksen paitaa nimi tulee laattana, näin ilmeisestikin myös HIFK:n paidan kohdalla. Tiedä sitten minkä pohdinnan kautta näihin laattoihin on päädytty.

Onhan nuo mission16w:n esillelaittamat kuvat noista kirjaimista ja paidasta kieltämättä aika laadukkaanoloisia.
Koskaan en ole Ilveksen tai HIFK:n paitaa ostanut, joten varmaksi en voi sanoa. Varmaksi sanon vain sen, että TPS:n EHL-paidassa numerot ja kirjaimet ommeltiin yksittäisinä. Lopputulos on sitten todella laadukas ja tyylikäs. Itse ainakin olen valmis maksamaan extraa, kun on mahdollisuus saada jotain laadukasta ja tyylikästä.
kone82 kirjoitti:
Minä taidan valitettavasti olla näitä "huumorimiehiä", en minä näe noissa paidoissa mitään ongelmaa, kunhan ei näitä Foppa-rakennelmia nähdä. Taitaa vaan mennä liian vaikeaksi. Nää on näitä mielipidejuttuja.
Huumorissa ei ole mitään pahaa, mutta johonkin se raja on vedettävä.

Worst Case Scenario: Herrat Järvinen ja al-Ahab saavat tilata TPS-paitansa omilla nimillään ja valitsemillaan numeroilla, mutta seuraavana tuleva Herra Forsberg ei saakaan tilata paitaansa numerolla #21, kun joku vitun Peter jostain vitun Örnsköldsvikista sattuu pelaamaan jossain vitun NHL:ssa lätkää samalla nimellä. Jos annat pirulle pikkusormen, niin...
kone82 kirjoitti:
Edit: Ja niin, joo. Noi Widingin ja Jämtinin laatat voidaan myydä nenäliinoiksi ruotsalaisille.
Mahtaisivatkohan kelpuuttaa Seikolan laatat samaan kauppaan?
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Jaakko kirjoitti:
Kuoma, suosittelisin käymään Derdy-nimisessä kaupassa Stokiksessa
Tiedän kyllä Derbyn. Derby on silti kolmen joukkueen yhteinen fanikauppa. Eli jos TPS, Jokerit ja HIFK myisivät tavaroitaan samassa liikkeessä niin olisi sielläkin kohtalainen valikoima.

Laitoin nuo linkit vain vertailuksi TPS:n nettikauppaan, mikä ei ole mielestäni lainkaan hassumpi.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
kosh kirjoitti:
Tiedän kyllä Derbyn. Derby on silti kolmen joukkueen yhteinen fanikauppa. Eli jos TPS, Jokerit ja HIFK myisivät tavaroitaan samassa liikkeessä niin olisi sielläkin kohtalainen valikoima.

Laitoin nuo linkit vain vertailuksi TPS:n nettikauppaan, mikä ei ole mielestäni lainkaan hassumpi.

*Inttää* Vaikka Derbyssä onkin kolmen joukkueen tuotteet, niin jokaisen yksittäisen joukkueen osasto yhtä iso kuin TPS:n ja Jokereiden yhteensä. Erona on vielä se, että siellä on paljon oikeasti sellasia tuotteita, jotka ovat tyyliikäitä ja sellaisia, joita kehtaa vetää päällensä sellainen kaduntallaaja, joka ei normaalisti pelipaitaa viitsisi käyttää.

TPS:n netti kauppaa en ole koskaan käyttänyt, mutta lienee ihan hyvä. Plussaa saa myös siitä, että TPS:n tuotteita on myynnissä Hyvin monessa Alueen kaupassa, joten saatavuus on todela hyvää.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiedustelin tuossa pienen tauon jälkeen taas toimistolta että mitenkäs noiden laadukkaampien pelipaitojen kanssa, olisiko kenties sellaisia myyntiin tulossa ensi kaudella. Minulle vastattiin (ja viesti oli allekirjoitettu!) ja kerrottiin että myös toimistolla on kiinnostusta laadukkaampien pelipaitojen suuntaan.

Lisäksi kerrottiin että toimistolla olisi myös tarjota joitakin ns. game-worn paitoja kaudelta 2003-2004, paidalle hintaa tulisi sellaiset 250 €. Hulkkosen, Lassilan, Karjalaisen, Santasen, Sykön, Pulliaisen ja Schneiderin paidat oli tarjolla.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kattokaas poijjaat ja tyttöt tätä kuvaa tuolta Bergin paljastustilaisuudesta. Eikös tuo TPS-logo näytäkin olevan ompele? Viime kauden paidan logo oli käsitykseni mukaan printti, joten ilmeisesti jonkin asteista uudistusta paita puolella on tuloillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös