TPS-puolustus 2012-2013

  • 148 535
  • 430

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saatiin tuollainen Pohjois-Ameriikan VM Vittasmäki. Saa melkoisen try-outin vetää, jos aikoo olla toinen meidän tukipylväistä.

Uskon mieheksi tässä on alettava, kun Seppänen vaikuttaa olevan meidän varmin kortti ensi kauden pakistossa.

Mutta toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Ja minä uskon että Vuoren masterplan ei ole vielä avautunut meille vähemmän älykkäille.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Lueskelin tuossa hieman miehen taustoja ja kovasti vaikuttaa siltä, että tarkoitus on vakaasti ollut nousta oman AHL jengin kärkipuolustajien joukkoon. Nousu ei ole kuitenkaan tapahtunut (ehkä osin tuon olkapäävamman takia), niin tainnut tulla pojalle fiilis että on omassa jengissään 3 parissa jumissa ja aika on lähteä hakemaan vastuuta muualta.

Itse olen ihan ok tyytyväinen hankintaan paremman puutteessa, mutta jos vielä tulisi kaksi kovaa pakkia, niin tässä alkaisi pikkuhiljaa toiveet heräämään, että ehkä me ei karsitakkaan ensivuonna.

Vähän OT, mutta tuossa youtuben pätkässä, jossa Virtaa haasteltiin, niin omaan korvaan tuli iloisena yllätyksenä, että taidettiin puhu ekaa kertaa pelaajalle sen oman roolin löytämisestä. Viime kaudella nimenomaan yksi ongelmista oli, että pelaajille ei lyötynyt omia rooleja. Nyt kun katsoo hankintoja ja puheita, niin vaikuttaisi että tähän asiaan ollaan kiinnitetty erityishuomiota.
 

Fremont

Jäsen
Ja minä uskon että Vuoren masterplan ei ole vielä avautunut meille vähemmän älykkäille.

Sama, mutta tällä paljastuksella joku älykkäämpi tulee kohta pätemään meidän koko kesän, ei vaan koko vuoden, jatkuneesta itkemisestä.

Kaksi huippuluokan laatupuolustajaa oli tulossa, ehkä tuosta on vähän tingitty, sillä ei Ehrhardt ollut likimainkaan edes top-20 kamaa ahl:n vapaiden pelaajien listalla.

Itse pyysin jo määrää kuvitellun ja odotellun laadun sijaan, tämä on sitä, mutta kaksi puolustajaa tarvitaan edelleen, ja rahaakin pitäisi olla lähes saman verran kuin ennen.

Onnea kuitenkin Travisille sopparin metsästykseen, toivottavasti ottaa pari askelta eteenpäin ja esittää hyviä otteita meillä. Näyttöhaluja epäilemättä löytyy.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Morjesta vaan, avausviestiä tälle palstalle!

Aloitetaan nyt tästä uudesta hankinnasta: Ehrhardt on mielestäni ihan jees kokeilu, erityisesti siksi, että hänellä on kerrottu olevan ominaisuuksia, jotka ovat tässä sarjassa melkoisen tärkeitä. Kova luonne ja periksiantamaton asenne, hyvä liikkuvuus, ja jotkut ovat kiekollisia avujakin kehuneet, jotkut taas ei. Sellainen kuva itselleni on Ehrhardista jäänyt, että aika lailla allround-pakki on kyseessä, HfBoardsilla jotkut puhuivat, että Ehrhardt on aika kova päihitettävä kaksinkamppailuissa. Kun vielä tryout-leiman ovat lyöneet hänen otsaan, niin ihan hyvä kutina tästä miehestä on. Ja odotukset siihen toiseen pakkiin nousivat myös entisestään, koska Erhardtin sainauksen yhteyteen ei olla voitu lyödä mitään päälle 150k:n hintalappua, pikemminkin sellainen 70-80k voisi olla realistinen hinta.

Hauska nähdä miltä Palloseuran puolustus näyttää pitsissä. Ristolainen ja Lehtonen ei pelaa ja Ehrhardt tulee ilmeisesti ensi viikolla Turkuun.

Onko tietoa, miksi Ristolainen & Lehtonen kyseisen turneen missaavat? Ja itellä on mennyt tuo Locken saapuminen ohi, tuleeko Ehrhardtin tapaan ensi viikolla?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Morjesta vaan, avausviestiä tälle palstalle!
Onko tietoa, miksi Ristolainen & Lehtonen kyseisen turneen missaavat? Ja itellä on mennyt tuo Locken saapuminen ohi, tuleeko Ehrhardtin tapaan ensi viikolla?

Tervetuloa!!!

Ristolainen ja Lehtonen on nuorten maajoukkueen mukana jenkkilässä.

Olen kyllä tyytyväinen Ehrhardtin hommaamiseen ja erityisesti siihen ettei heti lyöty sopimusta koko kaudelle vaan annetaan klopin näyttää että ansaitseeko paikan meidän pakistosta. Hienoa että ollaan opittu edellisistä kausista.

Sitkeesti mä olen vaan edelleen sitä mieltä ettei tilanne kuitenkaan ole niin paha kuin moni olettaa! Haluan vaan luottaa siihen että esim. Palle ja RR on taas astetta kypsempiä. Johan molemmat näytti viime syksynä että potentaalia on paljon. Toki tuon viimeisen palasen on ihan pakko olla kova hankinta joka vetää nuorta puolustusta perässään hyviin suorituksiin. Ja eiköhän sekin auta puolustusta että nyt siellä on Atte maalissa joka rauhoittaa tilannetta eikä tarvi jokaisen laukauksen lähtiessä pelästyä sitä että meneekö taas...

Kapea tuo puolustus toki on eikä kärsi pahoja loukkaantumisia. Siihen kyllä Seura varmasti reagoi joten en jaksa siitä olla huolissani.. Käsittääkseni kaikki on kuitenkin ehjiä vielä.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Johan molemmat näytti viime syksynä että potentaalia on paljon.

Totta, mutta loppukaudesta taisi sitten tulla seinä vastaan, kun virheet lisääntyi molemmilla, uskoisin, että liian paljon saivat loppujen lopuksi peliaikaa ottelua kohden. Ristolainen ei ollut varmaankaan kesällä vetänyt reeneissä ihan sillä mielellä, että pelaisi koko kauden SM-liigassa ja kun pelasi, niin lopussa alkoi hiukan väsy iskemään, mikä on ihan luonnollista tuolla pelimäärällä. Palmroth taasen pelasi ykkösparissa Mojzisin kanssa yli 21 minuutin peliaikakeskiarvolla, ja hänenkin otteissan oli havaittavissa väsymistä ja sen mukana tuomia virheitä. Eli jos Palmrothin peliajasta saisi pari minsaa pois, voisi olla ihan hyvä homma, toki jos on rääkännyt itsensä kesällä huippukuntoon, niin sitten ei haittaa yhtään. :)

Ehrhardt kuulostaa puolustajalta, jonka kunto ei lopu kesken, joten tuollainen paljon peliaikaa kestävä pakki kelpaa kyllä nykypakistoon.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Erittäin mielenkiintoinen haku tämä Ehrhardt! Detroitin organisaatiosta ei noista lupaavista nuorista ole pulaa; ja tähän kastiin lasken myös Travisin, vaikkakin kehitys on jäänyt junnaamaan paikalleen. Kaikenkaikkiaan hyvä veto siirtyä liigaan; täältähän kaikenmaailman Laschslahsitkin ovat NHLään ponnistaneet! Jos ei nyt ihan Laschin kaltaista kautta miehelle povata, niin ehkä jotain Jeremy Dehnerin kaltaista roolia/kehityskulkua.

Toisenlaisessa tilanteessa ottaisin kaverin mielellään Jokereihinkin

Onnittelut Turkuun; toivottavasti Ehrhardt breikkaa!
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Eiköhän itsekkin avauduta tästä kaverista. Mielestäni hyvä haku. Olen odottanut jo kauan, koska Vuori raahaa näitä detroitin vähän pienempiä talentteja meille breikkaamaan, tämä mies omaa kaikki valmiudet kehittyä ihan ykkösparin kaveriksi liigaan, mies ei kuitenkaan liigan alkaessa ole 90% varmuudella vielä valmis ykköspariin. Mielestäni siis vähintään toisen nimen on oltava paljon kovempi, tämä kaveri voi olla keväällä kova mies, mutta liian isoja saappaita ei saa heti sovittaa.

Omissa papereissa ensikaudella kakkosparin hyökkäävän puollustajan roolin hoitaa Mariota paremmin RR55, niin sanottua Marion korvaajaa ei mielestäni edes tarvita. Seuraava pakkihankina ratkaisee kuitenkin paljon, kahteenkin luulisi olevan mahdollisuus, sillä Travis ei ole kallis.

Sinne ykkös rooliin kuitenkin on tilanne kaksipiippuinen, ei ole satavarmaa omanpään miestä, siksi esim Lintner on vaikea kaavailla sinne sopivaksi, tosiaalta ei ole kyllä Lintnerin veroista hyökkäävää pakkia myöskään. Jotenkin vain en ihan usko että jäätäisiin yhteen hankintaa, kyllä sitten on liian iso ruutu kaavailtu try-out miehelle.

Yksi asia on tietenkin se, että Virta näkee ja osaa katsoa jo nyt esim RR55, Palmun, Vittasmäen, Seppäsen tilanteen. Hän näkee onko miehistä ottamaan ensikaudella isompaa roolia, me ei sitä vielä nähdä, voimme vaan spekuloida onko joku mennyt eteenpäin ja joku taaksepäin. Kuulopuheiden mukaan Ristolaisen ja Lehtosen tekeminen on ollut ihan omaa luokkaa kesällä muihin junnuihin nähden. Palmun motivaatio voi olla ihan reenata kautta varten kuin vuosi sitten, nyt hän tietää saavansa roolia jos hoitaa tonttinsa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Arsen-Arvat, ei ehkä voittoa

Ammun sen pikkulinnun jo korvaan liverteli tästä mega kaappauksesta. Eilen illalla toivossa heräs taas lapamato, mutta...

Travis ei oo niin satavarma omassa päässä eikä tuo hyökkäystaitokaan ole mitään raamattu tasoa. Ei perse, luulin jotta sinne haetaan vahvistuksia jotka jollain tavalla edes yrittävät saada näyttämään tuon puolustuksen vähän vähemmän naurettavalta.

Kuinkahan virheet tulevat näkyviin kun aletaan isolla kentällä surffaamaan, siis molemmissa päissä, ei hyvää päivää.

Ja päästään myös tähän nuoruus saagaan. Minusta 23v kaveri ei ole enää nuori. Detroit dumppas kaveri ulos, kun katsoi ettei enää ole kehityskykyä tarpeeksi.

Tryout joo, mutta sitten jos tää ei onnistu täytyy ottaa uusi arpa kauden alussa. Ne pisteet ovat yhtä helvetin tärkeitä 10 ensimmäisessä pelissä, kun 10 viimeisessä pelissä.

Totta kai, kaveli saa onnistua ja näyttää mulle närhen kyrvät. Mutta pahoin palkään, jottei tästä hyvä lintu laula.

Oli kyllä odotukset molempien puolustajien kohdalla vähän eri tasoa. Varsinkin Locken ja koskirannan jälkeen. Mutta kaippa ne rahat satsattiin sitten sinne.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Travis ei oo niin satavarma omassa päässä eikä tuo hyökkäystaitokaan ole mitään raamattu tasoa. Ei perse, luulin jotta sinne haetaan vahvistuksia jotka jollain tavalla edes yrittävät saada näyttämään tuon puolustuksen vähän vähemmän naurettavalta.

Kuinkahan virheet tulevat näkyviin kun aletaan isolla kentällä surffaamaan, siis molemmissa päissä, ei hyvää päivää.

Jotenkin sulle niin ominainen viesti.

Oletko edes tsekannut kaverin taustatietoja mitenkään, ennen kuin alat sieltä huutelemaan? Mistä tiedät ettei ole niin satavarma omassa päässä, kuten kirjoitat? Nimenomaan mm. oman pään pelaaminen ja puolustaminen, kokonsa käyttäminen ja kiekon riistäminen on lueteltu miehen vahvuuksiksi. Ja mistä virheistä mahdat puhua? Kaikesta mitä itse olen lukenut paistaa läpi juuri suurimpana seikkana se, että mies ei todellakaan ole mikään hasardi. Pelaa jopa liikaa varman päälle juuri nyt, AHL-peliensä jälkeen.

Kiva, että edelleen olet se joka tasaa puntit lopullisesti tässä ikuisessa optimismi-pessimismi-sekamelskassa, mutta ota edes selvää asioista ennen kuin kirjoitat, eihän tuollaisessa ole mitään järkeä.

Edit: Aa, tajusin nyt vasta jälkeenpäin, että tuo virheistä höpinä on sitä että voi jälkeenpäin, mahdollisten virheiden tapahduttua, tulla tänne kirjoittelemaan että mitäs minä sanoin jne. Olet sä aika class act kyllä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Jotenkin sulle niin ominainen viesti.

Oletko edes tsekannut kaverin taustatietoja mitenkään, ennen kuin alat sieltä huutelemaan? .

Kiitos, mielummin joku kanta asioihin, kuin tuuliviiri.

En kyllä ylläty siitäkään, jotta sinä olet ensimmäisenä inisemässä, jos joku ei rakkausviestejä tänne kirjoita. Tosin lähinnä vain minun viestini tuntuvat menevän ihosi alle. (tekee muuten aika hyvää)

Kyllä olen tutustunut kavelin tekoihin jonkun verran. Kyllähän siellä jotkut viestit jossain, kertovat kaverin joistakin hyvistä suorituksista, mutta kyllä sieltä voi positiivinen kaveri löytää myös niitä viestäjä joissa kaverin kaikkia positiivisia asioita ei niin valtavasti välttämättä kehuta.

Edelleen sinun mielestäsi on aina negatiiviseen kannanottoon laadittava perustelu, kun ne kertoo on se edelleen aivan perseestä, siis se negatiivisuus. Mutta positiiviseen viestiin riittää: tää on niin ihquu, varmaan ihan superia, ja siellä sinä taputat virtuaali selkään, hyvä poeka hyvä poeka.

Nämä asiat mitä kirjoitan ovat minun mielipiteitäni ja minulla kai on oikeus osana tätä palstaa ne tänne kirjoittaa? Kuten toisenlaisetkin viestit, jotka poikkeavat omistani, ovat tänne yhtä tervetulleita, ei ne minua haittaa.

Ei minun tänne tarvitse jälkikäteen tulla pätemään, minähän sanoin lausahduksilla. Kerroin heti mitä mieltä olen tästä ja olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos siihen on syytä, epäilen ettei ole.

Edelleen, odotin aivan toisen kaliberin äijjiä tuonne vähän heikohkoon puolustukseen. Toisessa tilanteessahan Travis voisi mennä syvyys pelaajana kenties, mutta nyt siellä täytyy olla vastuunkantajana ja minun mielestäni hän ei vain ole siihen hommaan tarpeeksi pätevä.
 

Fremont

Jäsen
luulin jotta sinne haetaan vahvistuksia jotka jollain tavalla edes yrittävät saada näyttämään tuon puolustuksen vähän vähemmän naurettavalta.

Mutta tää kuitenkin kelpaa erinomaisesti niille jotka odottivat kovempia nimiä kuin Connelly, Jancevski, Rodney, Grant, ja kumppanit joita ehdoteltu aiemmin...

No, asiaa hetken mietittyäni Travis on jotenkin pseudopositiivinen hankinta jolta voi odottaa breikkaamista. Ongelma on silti ja pysyy, eli ne ykköskorin äijät puolustuksessa. Katsotaan tuo seuraava nimi ja arvostellaan puolustusta myöhemmin kokonaisuutena, kieltämättä näen myös positiivisuutta alakerrassa jossa ei ole mitään yksinäistä tähteä neljäntenä hyökkääjänä, vaan tasainen ja tiivis kuuden sakki.

Tosin ensi viikolla tuon viimeisen kohdan voi tietty deletoida kun joku takatukka saapuu diivailemaan.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tuo Ehrhardt on pikkuisen pettymys. Tosin iloinen olen siitä, että tulija ei ollut Varabik. Olisi tiennyt Laakso-Salo parille ylitöitä alivoimapelaamiseen.

Hyvänä asiana tietenkin tuo try-out, mutta kyllähän lähtökohtaisesti olisi pitänyt hakea sen tason vesseliä, että tuollaista ei tarvita pykälää ei sopimukseen sorvata eli epävarmana ollaan rekrytointipuolellakin. Jotenkin on kuitenkin tunne, että voi soveltua hyvinkin Virran sapluunaan.

Miksi muuten Eliteprospectissa on Travisin pelipaikaksi merkitty D/F jos kerta varsinkin hyökkäyspään ratkaisut ovat puuttellisia. Onko kaveri muka joskus pelannut hyökkinä?

Antaa nyt kaverin näyttää mihin pystyy vai pystyykö mihinkään? Toivottavasti tuo toinen pakkivahviustus olisi sitten "maailmanluokan" vahvistus :)
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sori nyt kaikille tasapuolisesti, että on tällainen ärsyttävä viesti kirjoitettava, mutta en vaan voi olla vastaamatta. Onneksi liittyy aiheeseen osittain.

En kyllä ylläty siitäkään, jotta sinä olet ensimmäisenä inisemässä, jos joku ei rakkausviestejä tänne kirjoita. Tosin lähinnä vain minun viestini tuntuvat menevän ihosi alle. (tekee muuten aika hyvää)

Melkoisen itserakas olet jos oikeesti olet tuota mieltä. Etkä taida liiemmin seurata muita kuin omia kirjoituksiasi? Jos seuraisit, tietäisit ettei näin ole. Kiva jos tekee hyvää, itsekin tykkään kirjoitella sun kanssasi.

Edelleen sinun mielestäsi on aina negatiiviseen kannanottoon laadittava perustelu, kun ne kertoo on se edelleen aivan perseestä, siis se negatiivisuus. Mutta positiiviseen viestiin riittää: tää on niin ihquu, varmaan ihan superia, ja siellä sinä taputat virtuaali selkään, hyvä poeka hyvä poeka.

Ensimmäistä lausetta en tässä edes tajua, mutta jos yrität tässä väittää että perustelit tuossa yllä jotain väitteitäsi niin se on valetta. Sen vuoksihan kyseenalaistinkin. Toista lausettasi en allekirjoita. Yllätys? Ihan kuin olisit ainoa joka täällä jotain kritisoi, ja tottakai kritisoin joskus itsekin. Naurettavan yksipuolista luetunymmärtämistä jos käsittää TPS-osion jotenkin toisin. Ihania sanavalintoja btw, mä arvostan.

Nämä asiat mitä kirjoitan ovat minun mielipiteitäni ja minulla kai on oikeus osana tätä palstaa ne tänne kirjoittaa? Kuten toisenlaisetkin viestit, jotka poikkeavat omistani, ovat tänne yhtä tervetulleita, ei ne minua haittaa.

Luonnollisesti. Mutta kysyin perusteita noille huuteluille, kun oli niin irtonaista leimausta. Ei mulla ole väliä mitä mieltä olet, mutta ei täällä kukaan halua lukea hatusta heitettyä paskaa. Samaa mieltä kuitenkin siitä mitä tässä lainauksessa kirjoitat.


Ei minun tänne tarvitse jälkikäteen tulla pätemään, minähän sanoin lausahduksilla. Kerroin heti mitä mieltä olen tästä ja olen valmis muuttamaan mielipidettäni jos siihen on syytä, epäilen ettei ole.

Miksi epäilet ettei ole? Olet näkemättä peliäkään muodostanut käsityksen ko. pelaajasta, hienoa. Mitään muuta motiivia kuin lainauksessa mainittu en tuollaiselle irtonaiselle spekulaatiolle vailla mitään totuuspohjaa voi keksiä.
Edelleen, odotin aivan toisen kaliberin äijjiä tuonne vähän heikohkoon puolustukseen. Toisessa tilanteessahan Travis voisi mennä syvyys pelaajana kenties, mutta nyt siellä täytyy olla vastuunkantajana ja minun mielestäni hän ei vain ole siihen hommaan tarpeeksi pätevä.

Tästä osittain samaa mieltä. Kovempaa nimeä odotin itsekin. Toisaalta olen tyytyväinen että saatiin toiseksi uudeksi hankinnaksi nuori ja eteenpäinmenevä jannu, joka yleisominaisuuksiltaan vaikuttaa pätevältä tähän liigaan. Valabik olisi itselleni aiheuttanut huonomman reaktion, koska on ollut melko paljon paskana ja liikkeensä on juttujen perusteella heikko. Travis on kirjoitusten perusteella kokoisekseen atleettinen ja vahva, osaa laittaa miestä seinälle ja antaa hyviä ekoja syöttöjä, sekä laukoakin jotenkin. En näe mitään syytä sille miksi ennenaikaisesti pitää tuomita tällainen kaveri, etenkään try-outin ollessa kyseessä.
 

Veijari

Jäsen
Jotain viivapelotetta tästä kanukista on turha odottaa. Sen osoittaa hurjat tehot ahlssä, hah! Jumittanut neljä edellistä kautta ahl sarjassa ja nyt hakee vauhtia liigasta, vaikka miehen pitäisi olla parhaassa vaiheessa uraansa ikänsä perusteella. En mitenkään suostu uskomaan että tästä on muuta kuin määrällistä apua puolustukseen. Toivon toki olevani väärässä mutta ennusmerkit viittaavat tyhjään arpaan. Onneksi on sentään tryoutti ettei lyöty vuoden pahvia heti kättelyssä.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Mukava saada pakistoon vihdoinkin joku. Pitemmittä puheitta +/- :

+halpa
+uralla eteenpäin haluava
+try-out
+parasta ei liene vielä nähty(?)

-Left
-1.kausi Euroopassa
-1.kausi tarjolla suuressa roolissa
-ei mitään erityisominaisuuksia
-mahdollinen suuri rooli voi tulla liian äkkiä
- plus-miinus tilastot kertovat karua kieltään

Miinuksia tulee mun laskujen mukaan liikaa. Pisteet AHL:stä eivät kerro kaikkea, oli mini roolissa tai jopa katsomossa. Paha kuitenkin sanoa mitään vielä, väkisin tulee Raboin mieleen. En kuitenkaan tuomitse vielä, annetaan sällin yllättää.

Ihmetyttää Tuomisen ulostaminen. Oliko mies vittuuntunut Virtaan vai katsoiko seura miehen terveyden liian huonoksi?
 

radwar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Brynäs, Dynamo Mockba
Lievä pettymyshän tämä Ehrhardt on. Eikö oikeasti ollut tarjolla sellaisia miehiä joille olisi uskaltanut löydä suoran sopparin kouraan? Nythän ollaan melkoisen epävarmalla pohjalla sillä jos tämä kaveri ei onnistu vakuuttamaan try-outillaan niin jälleen on pakin tarve.

Voi jumalauta! Loistavassa iässä oleva ihan potentiaalinen kaveri ja try-out tässä jutussa se kaikista loistavin juttu TPS:n kannalta juuri on! Mitä hävittävää tällaisessa paketissa on? Saisit olla onnellinen että pelaaja valitsi tulla try-outille juuri Tepsiin.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi jumalauta! Loistavassa iässä oleva ihan potentiaalinen kaveri ja try-out tässä jutussa se kaikista loistavin juttu TPS:n kannalta juuri on! Mitä hävittävää tällaisessa paketissa on? Saisit olla onnellinen että pelaaja valitsi tulla try-outille juuri Tepsiin.

Julkisuudessa on moneen otteeseen TPS:n toimesta todettu, että vain kahta pakkia haetaan. Nyt toinen niistä paikoista täytetään sitten Ehrhardtilla, joka on arvoitus seurajohdollekin. Tämä on se ongelma. Ehrhardt nyt itsessään on ihan ok arpa, mutta ei sitä mitä olisi tarvittu.

Realistisesti tarkasteltuna TPS:n pakisto on tällä hetkellä liigan heikoin. Vaikka siihen vielä yksi puolustaja onkin tulossa, niin edes Sweatt ei tekisi tuosta mitenkään selkeästi esim. SaiPan pakistoa parempaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Realistisesti tarkasteltuna TPS:n pakisto on tällä hetkellä liigan heikoin.

Realisesti tarkasteltuna Tepsin ei pitänyt edes voittaa mestaruutta tuossa pari kautta sitten. Ihminen ei edellenkään osaa ennustaa...
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Realisesti tarkasteltuna Tepsin ei pitänyt edes voittaa mestaruutta tuossa pari kautta sitten. Ihminen ei edellenkään osaa ennustaa...

Sen verran ihminen valitettavasti osaa ennustaa, että keskimäärin hyvällä pelaajamateriaalilla pärjätään paremmin kuin huonolla.

Kieltämättä odotukset ei kovin korkealla ole jos joukkue on nyt yhtä miestä vaille valmis.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Ihmetyttää Tuomisen ulostaminen. Oliko mies vittuuntunut Virtaan vai katsoiko seura miehen terveyden liian huonoksi?
Jotenkin sellainen muistikuva, että Tuominen olisi halunnut 2v sopparin, mutta Palloseura tarjosi vain yhtä juuri tuon hataran terveystilanteen vuoksi. Kerhosta napsui parin vuoden pahvia ja Tuominen tarttui siihen kiinni. Tämä siis ei mitään satavarmaa faktaa, kunhan muistelen jostain näin lukeneeni.
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Voi jumalauta! Loistavassa iässä oleva ihan potentiaalinen kaveri ja try-out tässä jutussa se kaikista loistavin juttu TPS:n kannalta juuri on! Mitä hävittävää tällaisessa paketissa on? Saisit olla onnellinen että pelaaja valitsi tulla try-outille juuri Tepsiin.

Nimenomaan juuri näin!

Tähän rakoon mielestäni erinomainen haku jo pelkästään määrällisesti ja miksei myös laadullisesti. Annetaan nyt tämän pojan ihan ensiksi näyttää kykynsä noissa European Trophyn otteluissa ennen kuin ryhdytään tuomioita jakelemaan. Try-out antaa todellakin hyvän joustomahdollisuuden lähettää pelaaja takaisin vaihtoon, jossei homma lähde Turussa kunnolla toimimaan...

Palautetaanpa kaikki vielä negatiivisesti tähän pelaajaan suhtautuneet taas mieliin yksi pieni asia... Tänä päivänä kilpailu eri liigojen ja joukkueiden välillä on niin kovaa laadukkaista pelaajista, että eipä sieltä kannata hirveästi mitään valmiita, jo kykynsä NHL:ssä, KHL:ssä tai AHL:ssä näyttäneitä tähtiä tänne meille odottaa! TPS ei ole enää samanlainen eurooppalainen suurseura kuin se oli reilut kymmenen vuotta sitten. Ja vielä kun seura ei halua lähteä rahallisesti mihinkään tarjouskilpailuihin mukaan, niin helppoa tuo pelaajarekrytointi ei todellakaan ole!

Sitä vain tosin itse ihmettelen, että millähän v*tun kusetuksella onnistuimme saamaan Locken nimen sopimuspaperiin!
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Minä olen pettynyt, hyökkäyksen hankinnat antoi odottaa jotain aivan muuta. Ainut positiivinen asia on että Vuori ilmoitti joukkueen olevan valmis Preseasoniin. Pieni toivo siis elää että puollustus voi vahvistua ennen kauden alkua, Pikkarainen nyt kuitenkin oli kaveri jonka kaikkein vähiten tänne halusin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös