IFK:n vaikeudet kokoonpanon kanssa jatkuu. Pakkivajetta pukkaa ja tuo iso mutta kankea ja tyhmä mutta vajakki on taas kokoonpanossa, kelpaa meille. Liike on lääke ja sitä kaivataan tänäänkin. #4 kun on kentällä, kovaa ajoa, liikettä ja puhetta niin tuo kyllä hoitaa loput meille.
Hyvä, erittäin hyvä fiilis illasta.
Edellisen pelin jälkeen sanoin kaverilleni, että seuraavassa pelissä rosterista löytyy vähintään Karvinen tai Åsten, mahdollisesti molemmat (ellei loukkeja). Ilman Karjalaisen halailuja IFK oli todella pehmeä, uskon että Karvinen painaa torpedona tänään. Täytyy olla hereillä heti alusta lähtien.
Varamies Suomen vaihtuminen fyysisempään Ivarssoniin erinomainen upgrade.
Karvinen on tuntunut jo runkosarjapeleissä vetävän Tepsiä vastaan hieman liian kovilla kierroksilla. Tällä kaudella yhteensä 104 jäähyminuuttia, joista 41 meitä vastaan.
Päivitetääs tätäJätkät laitto kopissa tarraa tauluun, joten lätkäistään tännekin:
HIFK ✓ ✓ loading loading ? loading loading loading loading ? loading loading loading loading
Onx muuten niin että jos Hifkistä selvitään, niin ensi viikon lauantaina vedetään ylempänä olevaa vastaan Typhoonissa?
Ei. Riippuu ihan siitä ketkä pääsee jatkoon. Voi olla, ettei kukaan Tepsin yläpuolella olevista edes pääse jatkoon.
OK. Mutta Tappara menee jatkoon.
Toki jos Kärpät (toivottavasti), KooKoo (toivottavasti) ja Lukko (valitettavasti) voittavat sarjansa, niin silloin aloitetaan Elysee areenalla perjantiki pitää voi
Kaikki pitää voittaa.. olipa vastassa vaikka se kuuluisa Suikasen mainitsema Rangers :DOK. Mutta Tappara menee jatkoon.
Toki jos Kärpät (toivottavasti), KooKoo (toivottavasti) ja Lukko (valitettavasti) voittavat sarjansa, niin silloin aloitetaan Elysee areenalla perjantaina, mutta muutenhan se on lauantai?
Kaikki pitää voittaa.. olipa vastassa vaikka se kuuluisa Suikasen mainitsema Rangers :D
Sydämeni minun rinnassani vapisee,
kuoleman kauhut lankeavat minun päälleni.
Pelko ja vavistus valtaa minut,
pöyristys peittää minut.
Ja minä sanon:
Olisipa minulla siivet kuin kyyhkysellä,
niin minä lentäisin pois ja pääsisin lepoon!
Jos olisi taklattu päähän ei olisi mutta nyt voi kysyä: Miksei olisi?Tammelakin mukana.
Huoh.. eiköhän 95% kirjoittajistakin ole samaa mieltä että se ei ollut päähän kohdistunut taklaus vaikka pää saikin osittaista hittiä. Rauhoitutaas nyt.Jos olisi taklattu päähän ei olisi mutta nyt voi kysyä: Miksei olisi?
Ei sunkan täs vaihees vielä ole paikka lepuuttaa pelanneita ja kokeilla vaihtareita kentälle, kun on aika ratkaisevia pelejä edessä ja kokoonpano on ollut kuitenkin toimivahko. Välierän ensimmäisen pelin voi ainakin pelata vaihtoehtoisella kokoonpanolla. Jos tulee voitto, voi jatkaa sillä kokoonpanolla seuraavankin pelin.Aika erikoinen tilanne Palloseuralla kun kerrankin on pleijareissa hyökkääjiä enemmän kuin pelaavaan kokoonpanoon mahtuu, niin poppareilla olevia ukkoja ei uskalleta käyttää tuomaan tuoreita jalkoja tiuhaan ottelutahtiin. U-Bros, Hults, Dese.
Kaksiteräinen miekka nuo pelaajat ovat siinä mielessä että kokoonpanoon palatessaan voivat olla ratkaisu voittoon tai häviöön, kuka tietää?
Ahokkaalla suht kinkkinen probleema noiden veijarien suhteen.