aCoustiC
Mielenkiintoinen sanavarasto sinulta ainakin löytyy:
"turggulaisten"
"töpseleiden"
"turgguseen"
"Turggusessakaan"
"rektaalilävessä"
"töpseleistä"
Saako tuosta jonkinlaista lohdutusta ikävään oloon vai haluatko vain mielistellä ihan vaan yleisesti ympärillesi? Polvet maahan, suu auki ja kieli ulos! Lurps!
"Arvon Kausi, Reverent yms. vois vain todeta, että jos töpseleistä niistettäisiin vastaava määrä pelimiehiä, olisi teitin taso varmasti hyvin pitkälti samaa luokkaa eilisen Kaaniporukan kanssa. Siinä mielessä liigajoukkueiden määrän sotkeminen eilisen kaltaisiin esityksiin on yksinkertaisen ihmisen yksinkertaisessa päässä tehtyä yleistystä, joka perustuu vain siihen, mitä on mediassa toitotettu. Perin kukkahattutätimäistä sontaa. "
Tässä on ihan asiaakin sivuavaa tekstiä, mutta valitettavasti en voi olla kuin täysin eri mieltä. Jos joukkue joutuu tammikuussa myymään kaikki pelimiehensä pois ja vielä sen jälkeen joutuu yrityssaneeraukseen ollessaan ylivoimanen sarjajumbo, on kyseinen sarjataso väärä. Ja tätä mieltä olevat ovat siis sinun mielestäsi yksinkertaisia. Kukkahattutäti oli hauskasti liitetty tähän kappaleeseen - mitenköhän se siihen liittyy? Aikaisemmin asiaa kommentoineet olivat katsomassa peliä paikanpäällä, mutta rohkenen epäillä, että itse asiassa se olit sinä, joka olet kommenteissasi puhtaasti medioiden varassa.
Pelicans on perinteikäs joukkue, jonka hallissa itse ainakin olen viihtynyt vieraillessani. Tapaamani kannattajat ovat myös olleet asiallisia, joten siinä mielessä positiivinen ilmestys SM-Liigassa, mutta jos paukut ei riitä tällä tasolla pelaamiseen, niin sitten ne eivät riitä. Lahti on sen kokoinen kaupunki, että kyllähän sieltä resursseja liigajoukkueen elättämiseen on, mutta ehkä seuraavalla kerralla onnistutaan.
L