Re: Jortikka-Virta?
Viestin lähetti Pressiboxi
Nimimerkki Kausi voisi jatkaa tästä. Eri vaihtoehtoja absoluuttiseksi valmentajatotuudeksi on sinnekin varmasti kulkeutunut?
Ei ole tietoa, arveluja ja huhuja olen kyllä vastaanottanut. Kukaan ei tunnu tietävän mitään varmaa. Toimistoltakin vaietaan tuttuun tyyliin.
Yhteenvetoina näistä voinen todeta, että kovin moni tuntuu uskovan Jortikka-Virta akseliin. Syitä on monia, Jortikan hlö-kohtaiset syyt estänevät muualle lähdön, Ansas pitää Jortikkaa valmennuksellisena nerona ja lisäksi se ettei tepsi ole uutisoinut Koivun jatkosta indikoi jotain. Viimeksi mainitusta en ole itse millään lailla varma, milloin tepsi on kesken kauden valmentajanvaihdostilanteesta jotain kertonut (poislukien Kojo)? Virran tuloa pidetään varmana eikä vähiten miehen itsensä puheiden vuoksi.
Toinen vaihtoehto on Koivun jatkaminen. Asia olisi sovittu Sakun tulon yhteydessä. Tältä osin on käyty jos jonkinlaista molemminpuolista vedätystaktiikka. Laajasti myös esitetään väitettä ettei Jukka ole itse halukas toimimaan valmentajana vaan ennemminkin urheilutoimenjohtajana tms.
Muista vaihtoehdoista en ole kuullut sanaakaan. Siis mitään ässää hihassa tuskin on. Eikä palloseura kyllä juuri ole talonulkopuolisia harrastanutkaan. Olisin todella yllättynyt jos tulevalla valmentajalla ei olisi jonkinlaista Tps-taustaa. Hyvä niin.
Ihan piruilumielessä, ohessa siis vaihtoehdot:
1. Jortikka-Virta
2. Koivu-Suoraniemi, Sokka/Virta
3. Virta-Suoraniemi, Sokka
4. Jursinov- Virta
Viimeksi mainittu päävalmentaja keikkuu spekulaatiossa lähinnä siitä syystä että Ansas on Jursille luvannut pestin palloseuraan. Todennäköisesti kuitenkin järjestetään jotain muuta kuin päävalmentajan palli 65-vuotta täyttävälle juuri maajoukkuetehtävistä vetäytyneelle miehelle.
Edit: mihin helvettiin lainaamani pressiboxin viesti on hävinnyt?