Nyt kun tilanne on nollattu, niin minun mielestä lähdetään voittamaan tämä sarja HIFKiä vastaan. Toivon että Suikkanen nollasi myös tilanteen, "olen maailman onnellisin mies", mitään ei olla voitettu vielä, tai sanotaan että esim jos Tepsi tippuu suoraan kahdessa ottelussa, niin kuka muistaa että oltiin sääleissä, parin vuoden kuluttua? Ei kukaan. Nyt rohkeasti vaan omaa kiekollista peliä, virheet pois jne.
Mahdollisuuksia on vaikka mihin, meillä on parempi veska (varsinkin jos AA maalissa huomenna), pakisto melko tasan, hyökkäys menee kyllä kieltämättä HIFKille. Valmennus? Jalonen ei ole tottunut sääleihin, mutta eihän Suikkiskaan ole. Jalosella 4 mestaruutta vyön alla, Suikkasella 1 mestis kulta. Kumpi taktikoi paremmin kotiotteluissa?
Koluunaattori - Töykkälä - Suominen ketjun tehtävä olisi puolustaa Hirschovitsin ketjua vastaan. Elorannalta odotan nyt tehoja, AUK ja Vahalahti nostanee tasoaan? Luulen myös että Kostaja ja Berg ovat iskussa, nyt pitäisi ainakin kiinostaa. Me voidaan ihan oikeasti voittaa tämä sarja, mitään ei olla voitettu vielä, päivän kunto ratkaisee. Tunnetta peliin, perkele.
Usko voittoon tuo voiton!