TPS:n "The Massiivinen" 18.5.2016

  • 46 418
  • 264

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avataan nyt ketju "Massiivista" varten, joka on siis huomenna klo: 15:30.

TPS julkistaa pelaajasopimuksia, peliasun sekä muita uudistuksia (mm. halliremontti). TJ Eskolan mukaan TPS-perheen leuat tulee loksahtamaan. En epäile hetkeäkään. Muistuu mieleen muuan pakkopaidat jne.

Pelaaja-asioista odotan: Kallio, Tallinder, Perrin, Forsström, Heikkinen, Thorell, Lindsten ja Taavitsainen. Sentterikin ja/tai joku ylläri ois kyllä kiva saada!

Peliasusta tulee joulukuusi.

Hallissa uudistetaan pari turhaa ravintolaa ja äänentoistoa. Screeni, eli se tärkein, jää ensi vuoteen...

Saas nähdä mitä sieltä huomenna tulee. Toivottavasti leuka loksahtaa nimenomaan positiivisen asian takia.

Streamit:
Yle Areena: Jääkiekko-TPS:n kauden avaustilaisuus | TV | Areena | yle.fi
TPS:n YouTube: Kauden 2016–2017 avaustilaisuus - YouTube
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS
Odotan ensisijaisesti yllätystä. Näinä someaikoina kaikenlaiset aidot yllärit ovat harvassa: nimet tiedetään etukäteen, sisällöt arvataan ja huhumyllyt jauhavat jo kuukausia ennen julkkareita. Siksi olisi kiva yllättyä - että tulisi edes joku oho, enpä arvannutkaan.

Odotan toissijaisesti sitä, että yllätys olisi positiivinen ja iloinen.
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saas nähdä mitä sieltä huomenna tulee. Toivottavasti leuka loksahtaa nimenomaan positiivisen asian takia.

Itse jaksan olla hieman skeptinen. Epäilen ettei huomenna leuat erityisemmin yllätyksestä putoile, mutta toivon toki olevani väärässä.

Joka tapauksessa ihan mukava konsepti tälläinen "suuri" tapahtuma missä julkistetaan paljon tietoa ensi kauden joukkueesta ja muista siihen liittyvistä asioista. Odotan innolla.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Täytyy antaa tunnustusta tälle massiiviselle, ainakin näin etukäteen. Normaalisti kaikki pelaajajulkistukset on jo tiedetty ennen tätä isoa tiedotustilaisuutta, mutta tänä keväänä on mukavasti vielä kysymysmerkkejä ilmassa. Hyvää hypeä ja pyörittelyä, kuten pelkästään tuo mystinen kirjain R- on osoittanut.

Sitä olen tässä pohtinut, että voisiko itse Saku liittyä tähän kaikkeen ja tulevaan julkistukseen jotenkin? Jokin uudella nimikkeellä toimiva pesti tms, mutta niin että Saku olisi näkyvästi mukana Palloseuran touhuissa? Ja tähän en siis laske mitään junnupuolen toimintaa. Huominen sen näyttää, mutta jännää o!
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Kyl-kyl. Kaiken maailman legendaa on nyt verkko pullollaan, joten kiva saada huomenna jotain konkreettista pöytään. Pelaajasopimuksia noiden Thorellin, Bonon ja TuTo-miesten lisäksi saisi tulla muutama aika kovakin, jotta tuolla puolella olisi mitään kauhean yllättävää.

Pelipaidaita lähtee toivottavasti vähän isompaan remppaan. Punaiset pois ja jotenkin selkeän värittömäksi koko hemmetin paita.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä olen tässä pohtinut, että voisiko itse Saku liittyä tähän kaikkeen ja tulevaan julkistukseen jotenkin? Jokin uudella nimikkeellä toimiva pesti tms, mutta niin että Saku olisi näkyvästi mukana Palloseuran touhuissa? Ja tähän en siis laske mitään junnupuolen toimintaa. Huominen sen näyttää, mutta jännää o!

Tämä voisi kyllä hyvinkin olla mahdollinen skenaario. Tammikuussa Koivu kommentoi Iltalehdelle tilannettaan TPS: n suhteen seuraavasti:

"- Mutta katsotaan miten asiassa edetään. Ratkaisuja suuntaan tai toiseen on todennäköisesti luvassa kevääseen mennessä ellei nopeamminkin. Lähden sitten mukaan tai en, ja missä roolissa." Linkki artikkeliin: http://www.iltalehti.fi/smliiga/2016010820931486_sm.shtml

Jos ei huomenna julkasta, niin sitten varmaan päätti olla lähtemättä mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Jos Saku päättääkin jatkaa uraansa TPS paidassa. Siinä loksahtaisi suu varmasti ison meren toisellakin puolella saakka.

Ei vaan.

Mites muuten eikö se Sakun numeron jäädytyksestä ollut puhetta, että se tehdään ensi kauden ensimmäisessä kotipelissä/alussa?

Innolla, mielenkiinnolla ja pelolla odotellaan täälläkin kyllä huomista.

e. kirjoitusvirhe
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kallio, Tallinder, Perrin, Forsström, Kojo, Nieminen ainakin jatkosopimuksina, saattaa siellä vielä joku olla. Uusina niminä Lindsten, Taavitsainen, Bono Heikkinen ja pari uutta "junnua", jotka eivät ainakaan allekirjoittanutta säväytä millään muotoa. Thorell julkaistaneen vasta myöhempänä ajankohtana, Dudasin tulo tai tulemattomuus riippuu vielä parista tekijästä. Mustavalkoisia paitoja ounastelen, eli punainen väri varmaan lähtee pesussa pois.

Mitä luultavimmin ei kannata odottaa näiden lisäksi pelaajaosastolle mitään, muuten pettyy.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Jaa-a. Jos Jawsin ounastelut pitävät kutinsa niin yllättävän paljon jää vielä kesäksi jännitettävää. Siis siihen nähden millaisia vihjeitä on kuultu sieltä täältä pitkin kevättä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Minä kestäisin Karalahdenkin, mutta jos KHL mainittaisiin, olisi se liikaa.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mutta jos KHL mainittaisiin, olisi se liikaa.

Tämä kävi jossain vaiheessa itselläkin mielessä sellaisena äärimmäisenä pelkokuvana, mutta pidän kyllä erittäin epätodennäköisenä. Jäi kummittelemaan pudotuspeleissä kun yhdessä Tepsin matsissa asiantuntija jotenkin mainitsi että TPS taholta oli jonkinlaista vihjausta tullut että tulevaisuudessa on tehtävä isoja ratkaisuja ja mainitsi samalla että uskoo Liigan kasvattamisen perustuvan siihen että Liiga tietää osan joukkueista lähtevän lähivuosina.

Njoo, tämä nyt oli tällaista äärimmäisen hämärää Illuminati/truth-is-out-there -spekulaatiota, kun en muista missä matsissa, kuka ja millä sanoin tarkalleen asiasta puhui Ruudun lähetyksessä, mutta jäi vaan kummittelemaan vaikken asialle aluksi suurempaa huomiota antanutkaan. Joku voinee tarkentaa jos muistaa tarkemmin.

Tämä odotus, "leukojen loksautus", tiedoitustilaisuus valtakunnan verkossa yms. saa mielikuvituksen laukkaamaan, sitten julkaistaan kuukausia julkisina salaisuuksina olleet pari sopparia ja parin ravintolan pintarempat/laajennukset ja that´s it. Tosin tyytyväinen vaan olen kun mistään ryby-liigoista ei puhuta mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Eskola tarkoittaa, että Tepsi tarjoaa wingsejä euron halvemmalla kuin kilpailijat. :)

Minä odotan eniten jotain yllätystä. Yllätyksenä odotan sitä Puustista tai Rau'ta. Yllätys-yllätys vetona Generous pakistoon. Nyt kun voi arvata!
 

Komposiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eihä tossa KHL:ässä mitään ku näkee sit viaplayltä tepsinki matsit :) Ei vaa vitsivitsi..

Niinkuin joku yllä mainitsikin että punanen peliasusta pois, itse kans liputan saman asian puolesta.

Tosiaan alakaa pikkusen jo jännittämään mitä sieltä tulee. Toisaalta jos on puheltu että pari sopparia julkastaan vasta kesällä / syksyllä, jotenkin pahoin pelkään että tänään ei tule ns. Jytkyä, mutta niinkuin kaikki, toivotaan :)
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä veikkaan että viimekauden punaisuus oli vasta totuttelua. Nyt on yksi sponssi paidassa ja paitaa koristaa punaiset kiukkuiset linnut ja pari keltaista että voidaan ottaa vanha tuttu, kulta on värimme taas käyttöön.
 

Fattsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Mä veikkaan että viimekauden punaisuus oli vasta totuttelua. Nyt on yksi sponssi paidassa ja paitaa koristaa punaiset kiukkuiset linnut ja pari keltaista että voidaan ottaa vanha tuttu, kulta on värimme taas käyttöön.

Harmi vaan, että vihaiset linnut eivät ole Supercellin tuotantoa. :) Oishan se makeeta, jos paidassa lukis vaan Supercell ja Aura, ja muuten oltais mainoksettomia.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Mä veikkaan että viimekauden punaisuus oli vasta totuttelua. Nyt on yksi sponssi paidassa ja paitaa koristaa punaiset kiukkuiset linnut ja pari keltaista että voidaan ottaa vanha tuttu, kulta on värimme taas käyttöön.

OT
Eikös meidän omistajien juttu ole maatila ja klaanisodat?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
@HC Hetu miksi ihmeessä Supercell ottaisi jotain Rovion lintuja paitaansa? Koittakaa nyt ihmiset jo tajuta, että nämä kaksi eivät liity toisiinsa...

Itse aiheeseen niin hieman jännitynyt fiilis on tosiaan. Toiveissa on, että sieltä pamahtaisi muutama yllärikin, siis niiden odotettujen lisäksi. Ja siis, että ne odotetutkin pelaajat toteutuisivat eli ei jätettäisi mitään Thorellia julkaisematta... Oivoi kun ei tiedä mitä odottaa.. Mitä uskaltaa odottaa?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni tyylikästä näkyvyyden haltuunottoa tuo että Yle Areena on otettu mukaan yhdeksi kanavaksi jossa tämä tilaisuus näytetään. Markkinoinnillisesti pätevä veto.

Toivoisi että jokin piristävä yllätys olisi mahdutettu mukaan pelaajisto-osuuteen. Tärkeintä on tietty sidosryhmiä ajatellen että meidän superkolmikon, Tallinder, Perrin, Kallio, jatkot julkaistaan ynnä Heikkisen kaltainen jättivonkale siihen päälle. Thorell on hyvä veto myös, ja sitten toivoisi esim. Spinan tilanteesta läpinäkyvyyttä. Jos miestä ei syystä tai toisesta voida pitää, pitää se mielestäni ihan suoraan todeta.

Mielenkiintoa itsessäni herättää nämä oheisasiat. Jotain positiivista saisi olla luvassa.

Joukkueen suhteen pidän siitä että viime kauden heikointa osa-aluetta vahvistetaan Heikkisen kaliiberin miehellä. Jasun ja Topin kaltaisille omille pojille annan ihan mielelläni mahdollisuuden näyttää kykynsä hyökkäyksessä mutta pakiston pitää olla hyvillä kantimilla ja sitähän se on Tallinderin, Tikkasen, Heikkisen ja Keskitalon myötä, joskin loukkaantumisten varalle leveyttä tulee olla kun kausi starttaa elokuussa.

Toiveikkaana, mitta liikaa odottamatta jäädään odottelemaan. Huipputemppu kyllä tämä Yle Areena-yhteistyö.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Huipputemppu kyllä tämä Yle Areena-yhteistyö.

Vielä kun saisi saman verran näkyvyyttä Ylen tekstitöllössä ja Urheiluruudussa. Nythän siellä mennä pitkälti HJK, HIFK ja Jokerit edellä niin näkyvyydessä kuin sisällöllisestikin. Uusi tilanne on siten haaste myös Ylen suuntaan.
 

Bob Maali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jamaica Bobsled Team
Mielestäni tyylikästä näkyvyyden haltuunottoa tuo että Yle Areena on otettu mukaan yhdeksi kanavaksi jossa tämä tilaisuus näytetään. Markkinoinnillisesti pätevä veto.

Toiveikkaana, mitta liikaa odottamatta jäädään odottelemaan. Huipputemppu kyllä tämä Yle Areena-yhteistyö.

Tähän voisi selventää, ettei kyse ole markkinoinnista vaan journalismista. Yle päättää itse mitä näyttää. TPS ei voi ostaa ruutuaikaa Areenasta. Nyt sitä toki on luvassa ihan ilmaiseksi, mutta vain siksi koska Yle arvioi, että info kiinnostaa tarpeeksi katsojia.
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Nyt kannattaa kyllä olla jokaisen meistä lähettimen ääressä klo. 15.30! Jos aamukahviseurani tiedot pitää paikkansa, niin luvassa on todellakin mielenkiintoisia visioita ja uutisia.

Tekisi mieli laulaa niitä tänne jo tässä kohtaa, mutta maltan kuitenkin olla tekemättä sitä siksi, että niin lupasin sekä oman yksityisyyteni suojaamiseksi. Eihän tuohon ole enää kuin viisi tuntia aikaa.
 

Komposiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt kannattaa kyllä olla jokaisen meistä lähettimen ääressä klo. 15.30! Jos aamukahviseurani tiedot pitää paikkansa, niin luvassa on todellakin mielenkiintoisia visioita ja uutisia.

Tekisi mieli laulaa niitä tänne jo tässä kohtaa, mutta maltan kuitenkin olla tekemättä sitä siksi, että niin lupasin sekä oman yksityisyyteni suojaamiseksi. Eihän tuohon ole enää kuin viisi tuntia aikaa.

Toi on varmasti paha tilanne, kun joku vähän antaa jo vihiä näinkin monta kiinnostavasta asiasta, mutta sitten ei saakkaan itse hiiskua etiäpäin :D
Periaattessa nakkelit vähän lisää löylyä kiukaalle. Kyllähän tuo pitää järjestää kaikki kotityöt siirrettäväksi tuon jälkeen :)
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Tähän voisi selventää, ettei kyse ole markkinoinnista vaan journalismista. Yle päättää itse mitä näyttää. TPS ei voi ostaa ruutuaikaa Areenasta. Nyt sitä toki on luvassa ihan ilmaiseksi, mutta vain siksi koska Yle arvioi, että info kiinnostaa tarpeeksi katsojia.

Riippuu kummalta puolen asiaa katsoo. Tepsin puolelta markkinointia, Ylen puolelta journalismia. Mikä tapahtumasta tekee niin yhteiskunnallisesti merkittävän ja uniikin, että uutiskynnys ylittyy?

Räikeimmin journalismi ja mainostaminen sekoittuu esim. MTV3:n tapauksessa. Kuinka ollakkaan niissä teemoissa, joissa myydään ohjelmapaketteja, "uutiskynnys" ylittyy; formulat, jääkiekko, mäkihyppy. Mutta yhtäkaikki, Tepsille tämä on hyvä juttu.
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Toi on varmasti paha tilanne, kun joku vähän antaa jo vihiä näinkin monta kiinnostavasta asiasta, mutta sitten ei saakkaan itse hiiskua etiäpäin :D
Periaattessa nakkelit vähän lisää löylyä kiukaalle. Kyllähän tuo pitää järjestää kaikki kotityöt siirrettäväksi tuon jälkeen :)
No näin on! Kiusaus olisi kova heittää asioita jo nyt täällä, mutta kohta ne kuullaan seuran puolesta virallisesti. Ajatukseni vain lähtökohtaisesti oli tuoda esiin se, että kannattaa katsoa kyseinen tilaisuus. Tulee kyllä olemaan päivän puhutuin ja kiinnostavin urheilu-uutinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös