TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 078
  • 13 341

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Miksi sä jaksat vittuilla ja kerjätä verta nenästäs ihan joka paikassa?

En mä vittuile. Mä en vain näe miten Ville Lajunen on niin hyvä mitä kyseinen nimimerkki kertoo hänen olevan. Jatkuvasti vaikeuksissa ja äskönkin meidän Ville pyöri maalin kulmalla kuin Linnanmäen karusellissa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kyllä tämä leikki sittenkin lopulta kaatui hieman siihen, mitä alkukauden 1-0 voittojen parissa pohdittiin eli missä ne maalit ovat oikeasti. Joka peliä et 1-0 voi voittaa. Tähän ongelmaan historian huonoin ylivoima istuu tosi huonosti.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
En mä vittuile. Mä en vain näe miten Ville Lajunen on niin hyvä mitä kyseinen nimimerkki kertoo hänen olevan. Jatkuvasti vaikeuksissa ja äskönkin meidän Ville pyöri maalin kulmalla kuin Linnanmäen karusellissa.
Ihan mä en nyt seuraa. Mut mä voi toki ottaa piikkiini sun pahan mielen tästä asiasta.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Kyllä tämä leikki sittenkin lopulta kaatui hieman siihen, mitä alkukauden 1-0 voittojen parissa pohdittiin eli missä ne maalit ovat oikeasti. Joka peliä et 1-0 voi voittaa. Tähän ongelmaan historian huonoin ylivoima istuu tosi huonosti.
Niin, ei yvllä oikein kukaan ole onnistunut. Hults jossain vaiheesta onnistui onetimereista ylivoimalla. Mihin ne jäivät?
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
En mä vittuile. Mä en vain näe miten Ville Lajunen on niin hyvä mitä kyseinen nimimerkki kertoo hänen olevan. Jatkuvasti vaikeuksissa ja äskönkin meidän Ville pyöri maalin kulmalla kuin Linnanmäen karusellissa.
Maali meni täysin Anttalaisen piikkiin
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Vitun vittu
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tapparan maalit tänään khl vahvistuksilla. Kallio tuus nyt ite kertomaan miten hienosti tuli scoutattu meidän khl vahvistukset.

Vitun vittu, meillä khl pelaajat ei mahdu edes kokoonpanoon ja aiempikin vahvistus (Dösö) on penkitetty pysyvästi.

Kaikki palaset olisi mestaruuteen, mutta sitten se vedetään vituiksi kyvyttömyydellä osata varioida yv peliä ja kyvyttömyydellä löytää vahvistuksia heikoille osa-alueille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Todella lapanen TPS finaaleissa. Nurmen esimerkillä pötkötellään jäässä kesken hyökkäyksen, itkien jäähyä Tapparalle.

Tuon pehmeyden ja itkemisen sijaan voosivat vaikka käyttää systeemiä hyväkseen. Jos tuomarit antaa hakata, rynnätä ja antaa poikkaria niin sitä kuuluu antaa eikä itkeä, kun toinen tekee mitä saa tehdä.

Munatonta pelaamista finaalissa jo 3 peliä putkeen.
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Niin, ei yvllä oikein kukaan ole onnistunut. Hults jossain vaiheesta onnistui onetimereista ylivoimalla. Mihin ne jäivät?
Ne jäivät siihen, ettei Hultsia peluuteta kunnolla, varsinkaan YV:llä. Sen sijaan siellä on Nurmi roplaamassa kiekkoa niin kauan, että menettää sen.

Mullakin alkaa jo uskoa rapisemaan ensisijaisesti ton melko massiivisen YV-eron vuoksi. Toivon toki, että nousu tehdään, mutta mutta...
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Todella lapanen TPS finaaleissa. Nurmen esimerkillä pötkötellään jäässä kesken hyökkäyksen, itkien jäähyä Tapparalle.

Tuon pehmeyden ja itkemisen sijaan voosivat vaikka käyttää systeemiä hyväkseen. Jos tuomarit antaa hakata, rynnätä ja antaa poikkaria niin sitä kuuluu antaa eikä itkeä, kun toinen tekee mitä saa tehdä.

Munatonta pelaamista finaalissa jo 3 peliä putkeen.
Painu helvettiin siitä. Poterovartio kaipaa tuollaisia tarkkoja kettuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös