TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 720 885
  • 13 341

12961

Jäsen
Laukauskartta kertoo paljon. Tepsillä kaikki paikat maalin edestä, Tapparalta kaikki kaukaata. Samaa peliä vaan niin ei mitään hätää.
Tämä oli kyllä pelin kuvaan nähden yllättävää. Tappara saatiin pidettyä pois parhailta paikoilta yllättävän hyvin.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Siis voi luoja tätä ylivoimaa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Laukauskartta kertoo paljon. Tepsillä kaikki paikat maalin edestä, Tapparalta kaikki kaukaata. Samaa peliä vaan niin ei mitään hätää.
Kuhan Tappara pysyy poissa boksista.
 

Klapperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikea sanoa, mistä ylivoiman tukkoisuus johtuu, kun ei sisäpiiriin kuulu, että tietäis mitä siellä tapahtuu, mutta paljon on varmasti myös ihan korvien välistä kiinni. Kun ei tuu tulosta, niin alkaa pakottaminen ja sit siitä ei ainakaan tuu mitään.
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Kaipa niillä on joku henkinen lukko tuon YV:n suhteen. Kalto tuskin on ohjeistanut että pitää syöttää päin vittua tai tehdä huonoja ratkaisuja.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Tämä nyt on täyttä hevonvitunpaskaa, jos nyt viitsii tätä ottelua esimerkiksi katsoa.
Niin. Itse olen todistanut NHL-matseja katsoessa esimerkiksi Colorado Avalanchen ylivoiman olleen välillä samanlaista puskemista ja vääntämistä. Toki jos haluat mulle sanoa että seuraavilla pelaajilla

- Nathan MacKinnon
- Mikko Rantanen
- Gabriel Landeskog
- Cale Makar
- Nazem Kadri

Ei riitä taito ylivoiman pyörittämiseen niin ok. Itse kyllä ottaisin enemmän tuossa tilanteessa kiinni valmennukseen. Flow-tilassa taitavilla pelaajilla onnistuu mikä vain YV:llä. Tepsillä on tarpeeksi taitavat pelaajat. Se on YV-valmentajan TEHTÄVÄ saada jätkät saamaan joku järki siihen touhuun että se flow mahdollistuu. Voitaisiin aloittaa vaikka siitä että keksitään fiksu tapa tuoda kiekko alueelle. Se on valmennuksellinen, ei taidollinen ongelma.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Kyllähän tämä nyt aika pahasti on lähtenyt kääntymään tämä peli. Tällä menolla yksikin voitto tässä sarjassa on melkoinen saavutus.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Niin. Itse olen todistanut NHL-matseja katsoessa esimerkiksi Colorado Avalanchen ylivoiman olleen välillä samanlaista puskemista ja vääntämistä. Toki jos haluat mulle sanoa että seuraavilla pelaajilla

- Nathan MacKinnon
- Mikko Rantanen
- Gabriel Landeskog
- Cale Makar
- Nazem Kadri

Ei riitä taito ylivoiman pyörittämiseen niin ok. Itse kyllä ottaisin enemmän tuossa tilanteessa kiinni valmennukseen. Flow-tilassa taitavilla pelaajilla onnistuu mikä vain YV:llä. Tepsillä on tarpeeksi taitavat pelaajat. Se on YV-valmentajan TEHTÄVÄ saada jätkät saamaan joku järki siihen touhuun että se flow mahdollistuu. Voitaisiin aloittaa vaikka siitä että keksitään fiksu tapa tuoda kiekko alueelle. Se on valmennuksellinen, ei taidollinen ongelma.
En ole katsonut NHL:a koska käyn töissä. Sitävastoin olen pelannut jääkiekkoa ja vaikka kuinka valmentajat valmensivat minulle, että syötä lapaan, äläkä menetä kiekkoja omiin kikkailuihisi, niin usein silti tein molempia. Samaa tekee nyt meidän ykkösen jätkät jatkuvasti. Kiekko mielestäni tuodaan ihan hyvin alueelle mutta ketään ei pysty hommaa sen jälkeen paineen alla rauhoittamaan, vaan tuloksena on aivan paska syöttö tai kiekonmenetys omaan pehmeyteen. Vitun Kalto ja Ahokas.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
En ole katsonut NHL:a koska käyn töissä. Sitävastoin olen pelannut jääkiekkoa ja vaikka kuinka valmentajat valmensivat minulle, että syötä lapaan, äläkä menetä kiekkoja omiin kikkailuihisi, niin usein silti tein molempia. Samaa tekee nyt meidän ykkösen jätkät jatkuvasti. Kiekko mielestäni tuodaan ihan hyvin alueelle mutta ketään ei pysty hommaa sen jälkeen paineen alla rauhoittamaan, vaan tuloksena on aivan paska syöttö tai kiekonmenetys omaan pehmeyteen. Vitun Kalto ja Ahokas.
Kun samoilta jätkiltä homma kuitenkin onnistuu 5v5 pelissä, onko kyseessä silloin taidollinen ongelma?

Eiköhän siinä ole kyse itseluottamuksesta ja paineesta noin ykkösenä. Valmennuksen tehtävä on antaa työkalut tämän selvittämiseen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jostain pitää löytyä nyt tehoa hyökkäysten päättämiseen, sillä kulmaralleihin ei Tapparaa vastaan ole mitään asiaa. Jalkoja tarvitaan myös ilman roikkumista, sillä nähdyllä pelillä tulee käkättimeen. Nyt myös veljekset menevät kylminä popparipelaajina hukkaan, kun he pyörivät vain omissa ja heidän vahvuutensa ovat aivan muualla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös