Ei todellakaan. Kotietu ja Turussa TPS on ollut isäntä ja toivottavasti huomenna myös näyttää sen.Mitään ei ole menetetty. TPS johtaa sarjaa 3-2 ja huomenna noutaja tulee Ilvekselle.
No ei todellakaan. TPS on pelillisesti ainut joka voi haastaa Tapparan. Ihan turha katsoa jotain runkosarjan viimeisiä TPS- Tappara pelejä jossa TPS pelasi todella huonosti. HIFK olisi haastanut Tapparan(monen asiantuntijan mielestä ) ja jos kerran HIFK siihen olisi pystynyt niin miksi TPS ei siihen pystyisi?Tämä ilta ainakin aiheutti itselleni sen, että en usko Tepsin haastavan Tapparaa millään tasolla. Eikä tuo Ilveskään näytä siltä, niin kannun voi antaa jo porkkanapöksyille...
Ei ollut Tepsin peli hidasta, vaan yritti olla aivan helvetin liian nopeeta.Hidasta
Toinen erä varsinkin oli melkoista koohottamista. Mikäli tähän kolikonheittopeliin liikaa lähdetään niin sataa kyllä Ipan laariin. Tietenkin olisi voinut onnistua niistä paikoista (niitä oli kyllä) ja peli mennyt eri suuntaan.Ei ollut Tepsin peli hidasta, vaan yritti olla aivan helvetin liian nopeeta.
Tulee hieno päätös sarjalle, kun Ushenin bros laittaa huomenna klinikan pystyyn ja molemmat takoo sen 2+2.Nuuh Nuuh. Mun nenään haisee, että huomenna vähintään toinen veljeksistä päästetään irti ja sarja on poikki.
Korkeasta mailasta vai väkivaltaisuudesta?Tulee hieno päätös sarjalle, kun Ushenin bros laittaa huomenna klinikan pystyyn ja molemmat takoo sen 2+2.
Niinköhän vaan mahtaa olla sallittua toiseen suuntaan.Samaa lääkettä tulee tarjota myös toiseen suuntaan kerran se on sallittua.
Tätä minäkin pelkään. Jollain lailla jäänyt kuva, että harmaan alueen peli meidän ykköstä vastaan hyväksytään nyt. Tepsi on mielestäni ollut aika maltillinen naaman hieronnassa mikä järkevää. Ifk-sarjassa näihin puututtiin mistä vastustaja kärsikin. Pelkään kyllä, että meille se kostautuisi, jos kovuutta lähdettäisiin antamaan.Niinköhän vaan mahtaa olla sallittua toiseen suuntaan.
Korkeasta mailasta vai väkivaltaisuudesta?
No ei, mutta vakavasti: jos ja kun oletettavasti Tammela on pois, ketä hänen tilalle?
Hults -kortti mielestäni jo katsottiin. Pärjäsi kakkospelissä, kun tilaa oli, mutta heti tiukemmassa ja fyysisemmässä pelissä (Game 3) oli lapanen.
Toinen Ushenin? Niistä kummallakaan ei jalka riittänyt runkosarjassa, mutta ovat toki polkeneet pyörää 24/7 nyt pari kuukautta (heh), joten ehkä sieltä saisi jalkoja? Slafkovsky lisäksi pois ja tandem-Ushenin sisään? Pelkona veljesten kohdalla on vain se, ovatko 110% valmiita ja mukana talkoissa.
Dösö lienee pelinsä meillä pelannut, kun on loukkia päällä?
Jokerikortti voisi olla Väisänen, joka on fyysisesti aivan raakile näihin vääntöihin, mutta jolta löytyisi varmasti jalkoja ja sydäntä tälle seuralle.
Mä jotenkin epäilen niitä näytönhaluja valitettavasti. Ei mitään veljeksiä vastaan tms., mutta mä pelkään että nää oli vaan totaalinen vesiperä.Näytönhalut ovat varmasti valtavat.
Se sarjankatkaisu pelin ongelma tuli selkeästi esille. Johdetaan sarjaa 3-1 ja pojilla oli voitetun nollapelin jälkeen olo, että eilinen oli just a walk in the park ja se on siinä sitten. Vaan, kun ei vaan ole! Ilveksellä veitsi kurkulla ja ne oli all in-tilanteessa. Mikään muu ei riitä kuin täysi suoritus. Joidenkin pelaajien kohdalla näkyi selvästi väsymys. Huonoja ratkaisuja ja liike jäi vajaaksi. No tänäpen sit taas uutta liaroo koukkuun. Vielä on kaks eräpalloa.Tämän päivän TPS oli jostain sieltä joulu-tammikuun tappioputken ajoilta. Hidasta, turhautumisia, huolimattomuutta syötöissä, jatkuvasti omituisia ratkaisuja ja kaksinkamppailujen nynnyys oli silmiin pistävää. Liikoja selvästi luultiin. Tämän lisäksi tuomaritoiminta on edelleen niin ala-arvoista sontaa, että on vaikea sisäistää, että miksi tuolla pitää pelata kahta joukkuetta vastaan.
Näytti siltä ettei näiden poikien pelinopeus riitä kun aletaan liigassa pelaamaan tosissaan. Kun ei ollut aikaa havainnoida ja luoda tilanteita sekä se että et tunne pelikavereita ennestään, niin lopputulos oli nähdyn kaltainen.Mä jotenkin epäilen niitä näytönhaluja valitettavasti. Ei mitään veljeksiä vastaan tms., mutta mä pelkään että nää oli vaan totaalinen vesiperä.
Toivottavasti olen väärässä!