TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 013
  • 13 341

Nauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän jokainen katso peiliin tämän päivän esityksen päätteeksi, ja huomenna nähdään kurinalaisemmin ja kontrolloidummin pelaava, ennen kaikkea puolustava TPS. Siihen päälle kotiyleisön tuki. Huomisesta ei tule helppoa Ilvekselle.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tämä pitää nyt vain pelailla pois alta ilman, että TPS lähtee noiden välituntitökkijöiden provoihin mukaan. Sitten katseet huomiseen.
 

Los Mic Tel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mustavalkoinen
Pakkahan meni täysin sekaisin jo 5min jälkeen, kun Tammela putosi pelistä ja ketjut meni ihan sekaisin. Muutenkin TPS ollut tänään vahvempi. En kovin huolissani ole huomisesta pelistä. Eiköhän se kairata rutiinilla.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kusi noussut päähän niin kuin pelaajillakin.

Kannattaa kunniottaa vastustajaa ettei olla pelaamasssa jossain vitun pronssiottelussa.
Sun nöyristely tai Anttilan kunnioitus ei vie joukkuetta eteenpäin. Oikeasti. Internetissä on ratkaistu nolla (0) matsia maailman urheiluhistoriassa. Vai kuinka?

Kentällä en näe kusipäisiä pelaajia.

Jos en tällä hetkellä pidä Anttilaa kauden mestaruuden ratkaisijana en laskisi omaan päähän kusipään kruunua. Itsekriittinen olen ja sen kruunun lasken helposti itse päähäni. Mutta en nyt. Jos hän sen tekee, niin kaikki kunnia hänelle suotakoon.

Luovuttajia en myöskään siedä. Halveksin. Siinä taas on ero mestarilla ja menestyjällä. Menestyksen jokainen määritelkööt itse.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mikä pyhä lammas tuo Suomi oikein on?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
LOL mikä vihellys. Se Anttilan huitominen sieltä olisi pois pitänyt puhaltaa.

No mutta hei, 0-1 otteluvoitosta 3-1:een niin tämä menee jo melkein tilastotappiona. Huomenna. Kotona. Naulataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös