TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 003
  • 13 341

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voitto on voitto, mutta oli todella surkea peli Tepsiltä. Tästä voitosta ei ole kiittäminen kuin Niilo Halosta. Huomiseksi pitää parantaa ja paljon.
Minusta Halosta on turha syyttää noista TPS:n maaleista. Eipä Halonen saanut paljoa apuja joukkueensa puolustukselta. Myös Kareev oli yksin monen HIFK maalin aikana.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olihan ihan pirun huonoa pelaamista johtoasemassa. Luulen että HIFK voimaantuu tuosta lähes onnistuneesta takaa-ajosta. Ja voitosta huolimatta jäi kyllä hyvin epävarma olo joukkueen pelaamisesta. No, voitto on voitto joka tapauksessa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toinen kiinnitys, ryöstö Helsingin lauantai-illasta. Tuo on ainoa asia mikä mua kiinnostaa. Nyt lippukaupoille ja sinne myös muut, tämä ei ollut kehoitus vaan käsky, ei selityksiä.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Koska viimeksi Tepsi on muuten pelannut viiden maalin johtoasemassa? Jos Saipa peliä ei lasketa niin taitaa olla aika pitkä aika. Sen takia se varmaan olikin noin vaikeaa...
Maalin pelejä ollut todella usein.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Voitto on pääasia. Kieltämättä alkoi pelottaa lopussa, mutta ekat 30min oli suvereenia Tepsiä. Huomenna lisää!
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yllättyikö joku että TPS päästi IFK:n maalin päähän? Minä en. Ylimielistä neppailua. Ylivoimakin aivan järkyttävää. Kaikesta huolimatta mulle tuli viime pelin aikana fiilis että kyllä me tää sarja hoidetaan ja nyt se vaan vahvistui. Meillä on enemmän luonnetta, me puolustetaan paremmin ja meillä on parempi maalivahti.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS oli eka erässä tosi hyvä. Toiseen jo ote lipesi ja kolmanteen vielä enemmän. Ei tuop HIFK:n tilane kkaan hyväöltä näytä. Liigan ylivoimaisesti kovin hyökkäyskalusto mutta silti sorrutaan ylilyönteihin. Tähän pitää TPS:n huomenna pistää löylyä lisää.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se on toki positiivista, että on pystytty tekemään maaleja. Se, kun oli suurin akilleen kantapää menetettyjen johtoasemien lisäksi. Tänään noi runkosarjan kummitukset kyllä joukkueessa näkyivät, mutta se pahin vältettiin. Toivottavasti helpottaa näitä tilanteita. Huomenna sitten pelaamaan samalla tavalla, kuin viime sunnuntaina.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Mitähän on selkärangasta jäljellä palloseuralla VAIKKA tämän vielä voittais. Omaan maaliin olis nyt hyvä päättää peli.
Onneksi toivoit nimenomaan sitä pahinta eli _omaa_ maalia.. Ei onneksi tullut! =D

Olipahan käsittämätön sekamelskaa, ei ihan pudotuspeliksi uskoisi. Mahdotonta sanoa kumpi joukkue on vahvemmilla seuraavassa pelissä. Noin niinkuin lähtökohtaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös