TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 722 354
  • 13 341

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Toivottavasti Tepsi muistaa pitää Karjalaisen poissa ratkaisupaikoilta.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Kertokaa tyhmälle, että mihin tänne halliin pitäisi tunkea vielä 6 tuhatta katsojaa? Aika ahdasta olisi siinä tapauksessa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kissa saatana! Nyt hoidetaan tämä
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
VITTU MUN ÄÄNI EI KESTÄ
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt sitten on se viimeinen hetki saada huolellisuutta puolustamiseen. Jos tuot jalalla ja et saa tuotua syvälle, toimita kiekko varmasti syvälle, ei saa antaa mahdollisuutta vastustajalle katkaista ja kääntää nopeasti.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Jumalauta ei ole usein yhtä ansaittua maalia kuin äskeinen. Tepsi vienyt tänään peliä ja nyt kelpaa vain voitto. Kiitokset tähän asti lähtee Haapanen, Jasu, Andy ja Eronen. Huikeaa tekemistä ja näillä suorituksilla ollaan mukana. Ykkönen hukannut paikkoja kuten myös 2. Ketju. Jatko-erässä saa paikata ;)
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Juu u, edellisen kerran olen päässyt hallille kolme vuotta sit, tänään paikalla.
Kävi tänään lopulta mitä vain, ni meidän pojat ei luovuta. Ihan uskomaton tuo tasoitus.
Luotetaan meijän poikiin, vaikka vastus on ihan hiton kova nippu.

Elmeri on hyvä mies.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Paljon parempaa mitä tiistaina. Tylyys on toki ollut tänään puolustuksen osalta kaukana. Kaikki kolme vastustajan maalia hölmöilty tänään itse.. Kruunataan hieno nousu jatkoilla!

Jos tämän joku vitun Karjalainen ratkoo tänäänkin, niin mulla repeää kyllä perse :D.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt sit puolustuspeli kuntoon ja kärkkyjät kiinni.

Riskisyötöt yms pois ja kiekkoa vaikka vaan pois alueelta, ettei vastustaja pääse nopeasti kääntämään..

Paikan tullessa sit prässiä ja riskittömiä tekoja hyökkäyspäähän..

Kiekkoa maalille äijää perään..Halosella tärisee ja pomppii..
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Useasti puhutaan että paremman maalivahdin joukkue voittaa joten sarjan pitäisi mennä tepsille. Halonen sätännyt tänäänkin ainakin nuo kaksi viimeisintä. Hyvä meille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös