TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 108
  • 13 341

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Voisivatko Paananen ja Kodisoja vihdoinkin tehdä jotain. Ei tällaista paskaa kestä katsoa enää ensi kaudella. Lopetetaan sitten koko touhu tai ruvetaan ammattilaisorganisaatioksi. Nämä ovat ainoat järkevät vaihtoehdot,joista valinta nyt pitäisi tehdä. Näin ei voida mitenkään jatkaa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Lajunen taas kentällä, kun omissa soi. Halusiko joku tälle kaverille oikeasti jatkoa tänne? Ei riitä enää kohta toppatakki Villen keleille.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eihän tossa jengissä kaikki ole kunnossa. Ehkä parempi, ettei edes päästäisi sääleihin. Joskus se armonlaukaus on vain parempi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Pelsut yyveelle ja siellä soi. Ei yllätä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lajunen taas kentällä, kun omissa soi. Halusiko joku tälle kaverille oikeasti jatkoa tänne? Ei riitä enää kohta toppatakki Villen keleille.
On muuten todella huono pelaaja. Äkkiä kauas mun Tepsistä. Koukkupolvi rahastaja!
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kaksi alivoimaa, kaksi omiin. Hienosti pojat!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt Geeli aikalisä ja värkätään 3 maalia pikavauhtia. Eiku...
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Vittu mitä paskaa. Ahokas alkaa olla mun papereissa Kaskisen kategoriassa. Sai hyvät pohjan edelliseltä ja nipun eteenpäin meneviä hyviä pelaajia ja hetken se hyvältä näyttkin. Vaan tämä loppukausi on ollut järkyttävä, suorastaan paska turha sitä kiistää. Kevät on meille lyhyt. Vittu mä odotan sitä Ahokkaan tarinaa kauden jälkeen, mikä menikään pieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös