TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 722 186
  • 13 341

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No kyllä nyt näkyy sekin että kymmenen jätkää puuttuu avauksesta.

Tästä on kirjoitettu syksystä asti täällä (eht+junnukisat) , ja käytännössä jokainen nähnyt tämän isona ongelmana. Loukkaantumisiin ei voi varautua, mutta Korpikosken poistumiseen olisi voinut reagoida ja rosteri leveyteen varautua.

Varsinkin, kun on käynyt erittäin selväksi, että ulkkarit eivät saa mitään aikaan, ja tulokset ovat junnujen vastuulla...
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ajatellaan, että kentällä on viime kauden kulta - ja hopeajoukkue, niin surulliseksi vetää. Ajatellaan asiaa sitten kumman tahansa joukkueen kannalta.
On se jumalauta kun hopeajoukkue on joulukuussa kärjessä eikä ppo oo edes 2.
Mutta millä tuon Lukon skouttausohjelman sais kalastettua meille? Ajatuksia Auris siitä?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos ajatellaan, että kentällä on viime kauden kulta - ja hopeajoukkue, niin surulliseksi vetää. Ajatellaan asiaa sitten kumman tahansa joukkueen kannalta.
Yritä edes ajatella siltä kantilta että Tepsiltä puuttuu kymmenen.. siis kymmenen ukkoa. Voikohan vaikuttaa mitenkään?
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
No kyllä nyt näkyy sekin että kymmenen jätkää puuttuu avauksesta.
Kyllä kyllä. Mutta usein tällöin se runko kuitenkin pitäisi tuottaa silti sitä tunnistettavaa omaa peliä. Nyt näkee ettei se oma peli ole laisinkaan selkärangassa. Mutta oikeassa olet, ehkä väärin hetki odottaa sitä korjausta juuri nyt.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Kyllä Ahokkaankin maine alkaa olla vaakalaudalla ammattipiireissä, jos hän ei TPS:ssä saa mitään aikaan,
Huutonaurua tälle! Huikea kommentti!
Tps on ihan hyvillä sijoilla po taulukossa vaikka ollaan hävitty kolme viimeisintä. Kovaa hommaa tämä valmentajien maine ammattipiireissä jos kolmen hävityn pelin jälkeen maine on mennyttä. Mutta kiitos taas faktoista.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä on kirjoitettu syksystä asti täällä (eht+junnukisat) , ja käytännössä jokainen nähnyt tämän isona ongelmana. Loukkaantumisiin ei voi varautua, mutta Korpikosken poistumiseen olisi voinut reagoida ja rosteri leveyteen varautua.

Varsinkin, kun on käynyt erittäin selväksi, että ulkkarit eivät saa mitään aikaan, ja tulokset ovat junnujen vastuulla...

Jännä kyllä tosiaan sekin että Korpparilla oli sopimus ja Hakkarainenkin tuli ja jo meni. No tää uusi kanukki sitten tuli ainakin hieman leveyttä tuomaan tilalle, toivottavasti jotain hyötyä hänestä vielä jossain vaiheessa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
On se jumalauta kun hopeajoukkue on joulukuussa kärjessä eikä ppo oo edes 2.
Mutta millä tuon Lukon skouttausohjelman sais kalastettua meille? Ajatuksia Auris siitä?
Mitä sillä on merkitystä, millainen skouttausohjelma Lukolla on TPS:n kannalta? Jos TPS:ään hankitaan kentällinen Mestis-tason ulkomaalaisia, niin siinä se ongelma on eikä Lukon skouttausohjelmassa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
aJ sitten liigan kärkijoukkue ottaa tuuraamaan suurella vastuulla... Mestiksen häntäpään joukkueesta suurelle vastuulle liigan kärkijoukkueeseen. Ei ihan avaudu mulle.
Kun kuuntelee esim. Kalle-Suuren kommentteja ja Kallion kommentteja kuivista markkinoista, niin kertokaa toki Jatkoajan scoutit että mistä niitä pelimiehiä löytyy?
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä sillä on merkitystä, millainen skouttausohjelma Lukolla on TPS:n kannalta? Jos TPS:ään hankitaan kentällinen Mestis-tason ulkomaalaisia, niin siinä se ongelma on eikä Lukon skouttausohjelmassa.
Kunhan toivon että TPS:ssä olisi yhtä ammattimainen skouttaus! Sitähän tässä ollaan monta vuotta päivitelty?!
Nyt otat mitä lääkäri määrää!
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
aJ sitten liigan kärkijoukkue ottaa tuuraamaan suurella vastuulla... Mestiksen häntäpään joukkueesta suurelle vastuulle liigan kärkijoukkueeseen. Ei ihan avaudu mulle.

Mutta täällähän kovasti tykätään näistä Mestishauista, joita naarataan kärkiporukkaan. Yhden pelin jaksavat tsempata ja täällä huudellaan viiden vuoden jatkoja. Pidempi otos yleensä paljastaa karun totuuden.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toisessa erässä Tepsillä ei tähän asti yhtään kunnon hyökkäystä. Muutama yksinäisen pelaajan ripulointi ja kerran kiekon kuljetus maalin taakse.

Ja yv:llä taas ei mitään jakoa edes saada kuviota kuntoon.
 

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän sen ymmärtää ettei peli ole kaunista kun 10 ukkoa puuttuu, mutta tämä ylivoima on jotain niin suurta paskaa että huh huh.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun kuuntelee esim. Kalle-Suuren kommentteja ja Kallion kommentteja kuivista markkinoista, niin kertokaa toki Jatkoajan scoutit että mistä niitä pelimiehiä löytyy?
En minä tiedä, en mä oo mikään skoutti, mä oon lentäjä!

Vitsit sikseen, en tiedä, eikä kuulu mun osaamisalueeseen. Mutta en suoriltaan usko että useamman kuukauden aikana ei löytyisi pelaajia. Missä ne on, jos jokaikisenä aiempaan kautena niitä on löytynyt? Mikä on muuttunu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös