Centre Bell
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Entisaikojen TPS.
Harmittaa, mutta huomenna jatkuu...
Toivottavasti vielä sen jälkeenkin.
Toivottavasti vielä sen jälkeenkin.
Jos voitettais alotuksia edes 50-prosenttisesti niin sarja olis jo ohi.
Onko Tepsi joskus voittanut seiskapelin?
Siis tämä. Mikä vitun idea Ahokkaalta että aletaan peruuttelemaan ja peruuttelemaan ja hakataan päätä seinään. 2 edellisessä pelissä HIFK oli aivan kusessa kun lähdettiin hyökkäämään. Käytännössä tää sarja ois ohi jos ei alettais peruuttelemaan. 4-1 sarja olis meille ihan selkeesti, Game 1, 3-5 oltais voitettu. Game 6 oli koko pelin ajan hyvää peliä ainakin mitä itse katsoin.En vaan niingu vittu ymmärrä. Miksi TPS lähti pakittelemaan JÄLLEEN ja vielä tasatilanteessa? Häh? Mitä vittua?
Heti kun aletaan hyökkäämään ja antaa painetta on HIFK ihan kusessa. Saatanan tunarit vittu että vituttaa
Ei välttämättä. Jukurit ja Ilves voittaa, niin vastaan tulee Tappara.Jos jatkoon mennään, niin onneksi vastustajakin on tahkonnut seitsemän peliä.
Ei välttämättä, jos ipa ja jukurit menee jatkoon niin kohdataan tappara?Jos jatkoon mennään, niin onneksi vastustajakin on tahkonnut seitsemän peliä.
Joo paskaa säkää Lajusella, mutta nuo ratkaisevat ohjaukset omiin on kuin tiivistelmä Lajusen tästä kaudesta. Ei oo ihan lähteny.
No, vielä on Janillakin sauma näyttää että osuu myös toiseen päähän.
Kyllähän HIFK oli tänään parempi joukkue n. 50 min peliajasta. TPS koitti selviytyä myös kolmannen erän. Olisi vaatinut enemmän Andyn gameseivereitä tänään että olisi voitettu. Halosta ei oikein kunnolla tänään testattu. Huomenna sitten kaikki peliin ja neljän parhaan joukkoon.On tää hauskaa. Jos Tepsi pelaa hyvän kolmannen erän, on Tepsi ollut hyvä eikä vastustaja koskaan peruuttele. Jos Tepsi ottaa vastaan, ollaan peruuteltu. Olisko tänään IFK ollut vaan kolmannessa niin hyvä että pakotti meidät pakittamaan? Mä oon sitä mieltä että IFK oli hyvä kolmannessa erässä. Ei se aina niin mee että alettiin peruuttelemaan, pikemminkin alettiin kyttäämään liikaa, koska aika oli meidän puolella mitää pidemmälle mentiin. Nyt vaan onneton pomppu ratkaisi tämän matsin ja se tottakai vituttaa.
Kuten yllä sanottiin, luotto on edelleen kova, huomenna yli 10 yleisöä ja voitto on meidän. Siellä piiputtaa vastapuolen pakeilla.
Mielenkiinnosta kysyn, että kuka Jani?
On tää hauskaa. Jos Tepsi pelaa hyvän kolmannen erän, on Tepsi ollut hyvä eikä vastustaja koskaan peruuttele. Jos Tepsi ottaa vastaan, ollaan peruuteltu. Olisko tänään IFK ollut vaan kolmannessa niin hyvä että pakotti meidät pakittamaan? Mä oon sitä mieltä että IFK oli hyvä kolmannessa erässä. Ei se aina niin mee että alettiin peruuttelemaan, pikemminkin alettiin kyttäämään liikaa, koska aika oli meidän puolella mitää pidemmälle mentiin. Nyt vaan onneton pomppu ratkaisi tämän matsin ja se tottakai vituttaa.
Kuten yllä sanottiin, luotto on edelleen kova, huomenna yli 10 yleisöä ja voitto on meidän. Siellä piiputtaa vastapuolen pakeilla.
Hifkin hyökkäysmateriaali ihan posketon ja sen kukistaminen vaatii Tepsiltä hyvää joukkuepeliä huomenna.