TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 730 250
  • 13 341

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Vedoista 4/5 menee ihan minne sattuu. Tosin hyvin IFK peittää laukaisulinjat ja menee rohkeasti laukausten eteen.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rubenille ensi kesän iso kehityskohde laukaus kohti maalia viivalta. Ja ennen kaikkea maalille asti myös.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Kyllä mä sanoisin, että kannattaa pitää ennemmin kiekko itsellä kuin antaa se avoimeen maalintekopaikkaan vastustajalle.
Sinänsä olen samaa mieltä. Ongelma vain Pullin kanssa on se, että ratkaisussa kestää liian kauan ja vastustajan karvaaja riistää kiekon liian usein.

Näin yleisesti ei Pullia vastaan itselläni ole mitään. Mielestäni Tepsillä olisi vain ainakin kolme parempaa pakkia näihin playoffeihin laittaa.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huh. Kyllä tässä alkaa haiskahtamaa klassiset…jos et itse tee niin..on erittäin paha jos HIFK tästä kotiedun ryöstää. Pistäkää ny kiekkoa häkkiin perkele.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vittu hankkikaa Fraser peliksi tuonne vetämään tuota apinaa tauluun. Ihan älytöntä, että tuollainen kaveri saa vedellä tuolla kentällä vapaasti.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Jumalauta maali kiertää tänään. Mahdollisuudet olleet tehdä kyllä. Tuloksen ulkopuolella Tepsi hyvin niskan päällä, nyt vaan se maali jostain.
 

Los Mic Tel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mustavalkoinen
Vittu mitä merkkausvirheitä jatkuvasti omassa päässä. Nyt sitten mitataan tän joukkueen taso oikein todenteolla, kun ollaan ekaa kertaa sarjassa tappiolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös