TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 732 316
  • 13 341

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Nyt vasta auran aaltojen pariin mutta siellähän on saanut sysipaska ygönen jotain aikaiseksi. Kuinka paska pelsut on?
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Ihan taas vaikuttaa maalin peliltä. Jos Pelicans on huono, niin samanlainen on sitten TPS:kin. TPS sekoilee taaskin omassa päässä sillä tavoin, että koska tahansa voi helähtää Kareevin takana. Ihmeellistä, etteivät TPS:n puolustajat pysty paineen alla purkamaan kiekkoja omasta päästä ylös, vaan jäävät neppailemaan omalle alueelle ja sen jälkeen onkin jo täysi paniikki päällä.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Todella hyvää ja harvinaista agressiivista karvauspeliä tänään toisen erän alkuun. Pelsuilla todella vaikea saada mitään rakennettua.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Nätti takakarva Hultsilta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eihän nuo Pelikaanit saa kahden metrin syöttöjä omilleen ja kaatuvat itsekseen kulmissa. Olen äärimmäisen pettynyt mikäli tästä ei oteta kolmea pistettä.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eihän nuo Pelikaanit saa kahden metrin syöttöjä omilleen ja kaatuvat itsekseen kulmissa. Olen äärimmäisen pettynyt mikäli tästä ei oteta kolmea pistettä.
Kyllä minä odotan tiukkaa peliä. Viime aikojen esitysten perusteella viimeisessä erässä ratkotaan voitto, eilenkin pari erää HIFK ihan köysissä ja sitte viimeisessä vain tehottomuus pelasti TPS:n. Tosin olin oluttakin juonut mutta näin muistelisin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä minä odotan tiukkaa peliä. Viime aikojen esitysten perusteella viimeisessä erässä ratkotaan voitto, eilenkin pari erää HIFK ihan köysissä ja sitte viimeisessä vain tehottomuus pelasti TPS:n. Tosin olin oluttakin juonut mutta näin muistelisin.

Tietysti näin, mutta kyllä Pelsut ovat niin heikkoja, että tämä on pakko klaarata.
 

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eihän nuo Pelikaanit saa kahden metrin syöttöjä omilleen ja kaatuvat itsekseen kulmissa. Olen äärimmäisen pettynyt mikäli tästä ei oteta kolmea pistettä.
Valitettavasti tää on edelleen maalin peli vaikka tätä erää onkin hallittu mielin määrin. Ja kolmatta erää odotellessa...
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Semmonen juttu muuten pistänyt korviin että viime aikoina ensin Liivik ja nyt Vallin kehuneet aika estotta TPS:n pelillistä antia. Viisikkopeli saanut kehuja, kyllä siellä siis joku perusta on oikeasti kunnossa ja on tehty asioita oikein. Ehkäpä tämä tästä...
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tämä peli on kyllä aika irvikuva Liigalle. Toinen joukkue hallitsee peliä mielin määrin, mutta on äärimmäisen tehoton ja kulmissa pyörivä. Tylsä. Toinen joukkue on äärimmäisen heikkotasoinen, joka lähinnä rimpuilee mukana kun toinenkin joukkue on aika paska.

Toivottavasti taso nousee kolmanteen erään ja TPS tekisi vaikka muutaman maalin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämä peli on kyllä aika irvikuva Liigalle. Toinen joukkue hallitsee peliä mielin määrin, mutta on äärimmäisen tehoton ja kulmissa pyörivä. Tylsä. Toinen joukkue on äärimmäisen heikkotasoinen, joka lähinnä rimpuilee mukana kun toinenkin joukkue on aika paska.

Toivottavasti taso nousee kolmanteen erään ja TPS tekisi vaikka muutaman maalin.
Itsellä ei ainakaan ole odotuksia että taso nousee kolmanteen erään. Kuten äsken juuri sanottiin, Tepsillä neljäs peli viikkoon, eilen iltapeli ja kymmenen peliä yhdeksääntoista päivään.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Itsellä ei ainakaan ole odotuksia että taso nousee kolmanteen erään. Kuten äsken juuri sanottiin, Tepsillä neljäs peli viikkoon, eilen iltapeli ja kymmenen peliä yhdeksääntoista päivään.

Tekee muuten varmasti hyvää myös Tepsille tuo tiistain ottelun siirto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös