Ihan perinteinen ylireagointi täällä on käynnissä kun takana on se vajaa 7% runkosarjasta.
En ymmärrä tätä. Toistat nyt samaa mantraa useammassa viestissä. Kukaan ei ole täällä vetänyt ranteita auki, vaan kritisoinut melko maltillisestikin tuota paskaa mitä äskön kentällä nähtiin.
Tällähetkellä kyllä tosiaan näyttää siltä, että kukaan ulkkareista ei yllä viimekauden Ishakovin tai Kessun tasolle. Ei mikään ihmekkään tosin. Senverran kovia janareita olivat he.
Hults aivan liian flegu ja työtä välttelevä tähän sarjaan. Jos löytää jostain työhanskat, niin menisi kolmosen keskellä. Mies on todella näkymätön ilman mitään väläyttelyjä.
Rodewald on tavallaan hyvä. Sopii kuin nenä päähän tilaa tekeväksi rymistelijäksi ja pelaamaan alivoimaa. Hankittiinko kaveria kuitenkaan tähän rooliin? Tuskin Rodewald tulee paljoa pisteitä tekemään, mutta roolipelaajana menee heittämällä mun Tepsissä. Eri asia sitten tosiaan mitkä odotukset olivat, kun hän tänne tuli.
Steenbergenistä tykkään. Nopea ja kädet käy. Kärsii vähän samasta ongelmasta, kuin Sandberg. Ei löydy yhteisiä kemioita. Välillä peli menee pörräämiseksi, mutta pääpiirteittäin oikein positiivinen ensivaikutelma.
Sandbergista on monet jo puhuneetkin ja minä myös. Potentiaalin pisteidentekoon näkee, mutta joku viimeinen napsu sieltä puuttuu. Väläyttää pelissä taitojaan muutaman kerran, mutta muuten hiihtää pimennossa. Mielestäni pelaa täysin väärien herrojen kanssa samassa ketjussa, mutta mikä minä olen kertomaan. Toivottavasti lähtee peli kulkemaan, koska hänessä näen ulkkareista isoimman pistepotentiaalin.
Arellkin pääsemässä vähän paremmin mukaan. Ei vieläkään täytä Bohmin saappaita, mutta Liigatasolle kelvollinen pakki.
Valmennus oli muuten laittanut YV-ketjut täysin uuteen uskoon. Näin ulkoa nyt en muista ketjuja, mutta oli kyllä pakka räjäytetty aikalailla. Kertoo siitä, että vielä haetaan paljonkin niitä askelmerkkejä kauteen.