TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 729 921
  • 13 341

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En usko että tässä tähtipelaajia vaaditaan, mutta kyllä jossain mennyt vihkoon jos pelaaja ei kykene pelaamaan edes nelosketjun tasolla.
Puhutko nyt ulkomaalaisista? Samaa mieltä osasta, mutta edelleen siellä on neljä ulkkaria jotka ainakin mä kelpuuta. Mitä tulee ulkkareiden scouttaamiseen niin siihen nähden siellä on kaksi törkeästi alisuorittanutta, yksi arpa joka ei tuonut edes omia takaisin ja yksi jota ei voi vielä tuomita. Joten onnistumisprosentti on mun laskuissa viidenkymmenen paikkeilla.
Mutta mun alkuperäinen kommentti koski sitä millä rahalla saadaan varma kotimainen vs ulkkari.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Pelitapahan on ainut mihin nyt voidaan nojata. Ja sillä ne voitot tulee, jos siis on tullakseen.

Materiaalissa annetaan nyt vähän liikaa eteen monelle tiimille. Sentteri, puolustaja ja kenties maalintekijä ois kevättä ajatellen tarpeellista käydä jostain hakemassa.

Hyökkäyksen ulkolaiset vois lähettää jouluna kotiin, aika tavalla silkkaa paskaa sillä osastolla.

Varmasti näin, mutta miksi ovat hankinnat näin heikohkoja? Itse siis nojaan ennen kautta olleeseen mantraan budjetista ja rahatilanteesta. Joten hankintojen taso on about tätä jatkossakin.. Se oli siis retorinen kysymys hankintojen tasosta.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Varmasti näin, mutta miksi ovat hankinnat näin heikohkoja? Itse siis nojaan ennen kautta olleeseen mantraan budjetista ja rahatilanteesta. Joten hankintojen taso on about tätä jatkossakin.. Se oli siis retorinen kysymys hankintojen tasosta.

Varmaanhan näiden muutaman hyökkääjän taso on kyllä tullut yllätyksenä egyptinkorven mummollekkin. Mutta välillä käy näin, eihän sille voi mitään.

Jos rahaa ei ole niin ei ole
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Teinkö oikean havainnoin, että ainakin Diseinou ja Hults laitettu filttiin? Jos näin niin hyvä ratkaisu.
Siltä näyttää ja erän alussa tais olla Sandberg myös sivussa. Nyt kun "Filppula" on kympillä niin Sandberg pääsi kentälle.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Jos mokasta otetaan shotti, niin viltityksestä saa alkaa kiskomaan viinaa kahdella kädellä.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teinkö oikean havainnoin, että ainakin Diseinou ja Hults laitettu filttiin? Jos näin niin hyvä ratkaisu.
Kertoo kyllä kaiken etenkin Hultsista. Kultakypärä, ja taas penkitettynä. Ei mahdu edes kokoonpanoon jos muuten on ns. terve rosteri.

Disenouta ei juurikaan puolustaminen kiinnostanut, mutta hänelle olen valmis antamaan vielä aikaa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Yrityksen perusteella Steenbergenillä pitäisi olla yhtä paljon pisteitä kuin Hultsilla ja toisinpäin. Taitaa jäädä Onnipyörä Hultsilta samatta.
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertoo kyllä kaiken etenkin Hultsista. Kultakypärä, ja taas penkitettynä. Ei mahdu edes kokoonpanoon jos muuten on ns. terve rosteri.

Disenouta ei juurikaan puolustaminen kiinnostanut, mutta hänelle olen valmis antamaan vielä aikaa.
Toivotaan, että viimeistään vuoden vaihteen jälkeen Hults dominoi korkeintaan after skissä alpeilla.

Disturbedille olen itsekin valmis antamaan vielä aikaa. Pelituntuma lienee aika kateissa. Kahtellaan.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Disenouta ei juurikaan puolustaminen kiinnostanut, mutta hänelle olen valmis antamaan vielä aikaa.

Tämä taas omaan käsitykseeni tuntuu pervolta. Sä tuut fudujen jälkeen uuteen jengiin, niin sun pitäis näyttää asenteella ja moraalilla että haluat osoittaa sitoutumista uuteen jengiin. Noilla Dösön pisteillä ei ole ollut mitään merkitystä jengin pisteiden kannalta. 0 pistettä seuralle ja mies tehotilastossa pahasti pakkasella.
Heittäisin samaan koneeseen Hultsin ja Sandbergin kanssa. Jos ei kiinnosta, niin heippa.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puhutko nyt ulkomaalaisista? Samaa mieltä osasta, mutta edelleen siellä on neljä ulkkaria jotka ainakin mä kelpuuta. Mitä tulee ulkkareiden scouttaamiseen niin siihen nähden siellä on kaksi törkeästi alisuorittanutta, yksi arpa joka ei tuonut edes omia takaisin ja yksi jota ei voi vielä tuomita. Joten onnistumisprosentti on mun laskuissa viidenkymmenen paikkeilla.
Mutta mun alkuperäinen kommentti koski sitä millä rahalla saadaan varma kotimainen vs ulkkari.
Noh, kyllä Hults, Samperi ja Stemperi sais lähteä joulun viettoon kotikulmilleen. Ei pitäisi olla mahdotonta näitä korvata.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Liigassa tasonsa todistaneet ovat ainakin kalliimpia kuin ulkopuolelta hankitut. Ihmettelen ainakin jos Tammela, Eronen tai Lajunen häviää palkassa Hultsille tai Steenbergille. Sandberg saattaa olla kallis kun tulee SHL:stä hyvillä tehoilla.
Sehän on selvää jotta varma laatu maksaa. Siis niin varmaa kuin se voi olla. Joskus arvatkin voittaa, mutta harvemmin useampi
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Noh, kyllä Hults, Samperi ja Stemperi sais lähteä joulun viettoon kotikulmilleen. Ei pitäisi olla mahdotonta näitä korvata.
Tuo on se kolmikko joka juurikin on epäonnistunut. Hults ja Samperi on odotuksiin nähden floppejs ja stemperi on se tyhjä arpa. Eli samaa mieltä ollaan.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
No ok. Kyllähän Pooley pääsi hyvällä jalalla tuohon. Oli kyllä surkea syöttökin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Luovuttaja paska! Suohon pitäisi sotkea saatanan Lajunen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös