Näin tuo on monta kertaa Kallion ja Uraman suulla kerrottu mutta eihän se osalle uppoa.
En usko että tässä tähtipelaajia vaaditaan, mutta kyllä jossain mennyt vihkoon jos pelaaja ei kykene pelaamaan edes nelosketjun tasolla.
Näin tuo on monta kertaa Kallion ja Uraman suulla kerrottu mutta eihän se osalle uppoa.
Puhutko nyt ulkomaalaisista? Samaa mieltä osasta, mutta edelleen siellä on neljä ulkkaria jotka ainakin mä kelpuuta. Mitä tulee ulkkareiden scouttaamiseen niin siihen nähden siellä on kaksi törkeästi alisuorittanutta, yksi arpa joka ei tuonut edes omia takaisin ja yksi jota ei voi vielä tuomita. Joten onnistumisprosentti on mun laskuissa viidenkymmenen paikkeilla.En usko että tässä tähtipelaajia vaaditaan, mutta kyllä jossain mennyt vihkoon jos pelaaja ei kykene pelaamaan edes nelosketjun tasolla.
Pelitapahan on ainut mihin nyt voidaan nojata. Ja sillä ne voitot tulee, jos siis on tullakseen.
Materiaalissa annetaan nyt vähän liikaa eteen monelle tiimille. Sentteri, puolustaja ja kenties maalintekijä ois kevättä ajatellen tarpeellista käydä jostain hakemassa.
Hyökkäyksen ulkolaiset vois lähettää jouluna kotiin, aika tavalla silkkaa paskaa sillä osastolla.
Varmasti näin, mutta miksi ovat hankinnat näin heikohkoja? Itse siis nojaan ennen kautta olleeseen mantraan budjetista ja rahatilanteesta. Joten hankintojen taso on about tätä jatkossakin.. Se oli siis retorinen kysymys hankintojen tasosta.
Teinkö oikean havainnoin, että ainakin Diseinou ja Hults laitettu filttiin? Jos näin niin hyvä ratkaisu.
Välitin tiedon hullusta juomapelistäsi Kalton korvanappiin ja Mitch istuu loppumatsin.Onko Hults penkitetty? Ollut turhauttavan pitkä tauko huikan ottamisessa.
Siltä näyttää ja erän alussa tais olla Sandberg myös sivussa. Nyt kun "Filppula" on kympillä niin Sandberg pääsi kentälle.Teinkö oikean havainnoin, että ainakin Diseinou ja Hults laitettu filttiin? Jos näin niin hyvä ratkaisu.
Kertoo kyllä kaiken etenkin Hultsista. Kultakypärä, ja taas penkitettynä. Ei mahdu edes kokoonpanoon jos muuten on ns. terve rosteri.Teinkö oikean havainnoin, että ainakin Diseinou ja Hults laitettu filttiin? Jos näin niin hyvä ratkaisu.
Välitin tiedon hullusta juomapelistäsi Kalton korvanappiin ja Mitch istuu loppumatsin.
Toivotaan, että viimeistään vuoden vaihteen jälkeen Hults dominoi korkeintaan after skissä alpeilla.Kertoo kyllä kaiken etenkin Hultsista. Kultakypärä, ja taas penkitettynä. Ei mahdu edes kokoonpanoon jos muuten on ns. terve rosteri.
Disenouta ei juurikaan puolustaminen kiinnostanut, mutta hänelle olen valmis antamaan vielä aikaa.
Disenouta ei juurikaan puolustaminen kiinnostanut, mutta hänelle olen valmis antamaan vielä aikaa.
Noh, kyllä Hults, Samperi ja Stemperi sais lähteä joulun viettoon kotikulmilleen. Ei pitäisi olla mahdotonta näitä korvata.Puhutko nyt ulkomaalaisista? Samaa mieltä osasta, mutta edelleen siellä on neljä ulkkaria jotka ainakin mä kelpuuta. Mitä tulee ulkkareiden scouttaamiseen niin siihen nähden siellä on kaksi törkeästi alisuorittanutta, yksi arpa joka ei tuonut edes omia takaisin ja yksi jota ei voi vielä tuomita. Joten onnistumisprosentti on mun laskuissa viidenkymmenen paikkeilla.
Mutta mun alkuperäinen kommentti koski sitä millä rahalla saadaan varma kotimainen vs ulkkari.
Sehän on selvää jotta varma laatu maksaa. Siis niin varmaa kuin se voi olla. Joskus arvatkin voittaa, mutta harvemmin useampiLiigassa tasonsa todistaneet ovat ainakin kalliimpia kuin ulkopuolelta hankitut. Ihmettelen ainakin jos Tammela, Eronen tai Lajunen häviää palkassa Hultsille tai Steenbergille. Sandberg saattaa olla kallis kun tulee SHL:stä hyvillä tehoilla.
Tuo on se kolmikko joka juurikin on epäonnistunut. Hults ja Samperi on odotuksiin nähden floppejs ja stemperi on se tyhjä arpa. Eli samaa mieltä ollaan.Noh, kyllä Hults, Samperi ja Stemperi sais lähteä joulun viettoon kotikulmilleen. Ei pitäisi olla mahdotonta näitä korvata.