Mikä tuota Makkeakin rivoo tänään? Ihme kiukuttelua. Kerran tuli jo jälkipelistä boksia.
Ei taida Nurmella pää kestää kovia pelejä. Joku käy vähän tökkimässä niin mies sekoaa täysin. Sama nähtiin viime keväänä.
Mikä tuota Makkeakin rivoo tänään? Ihme kiukuttelua. Kerran tuli jo jälkipelistä boksia.
Aikamoinen analyysi.. Luulen, että syynä oli pleijareissa se, että mesoaminen "kuuluu asiaan", ja Nurmi perustaa itse omaa pelaajaidentiteettiään siihen, että hän on iso, ei kumarra kenellekään ja on "ilkeä" ja ärsyttävä.Ei taida Nurmella pää kestää kovia pelejä. Joku käy vähän tökkimässä niin mies sekoaa täysin. Sama nähtiin viime keväänä.
Tänään on torstai... ;)Huvittaa että keskiviikon tps kookoo olisi jotenkin kova peli
Aika iso ero tuossa pelaamisessa. Tepsi nysvää kulmissa ja häviää 1 ketjua lukuunottamatta kaikki kaksinkamppailut. Kookoo tuo kiekon suoraviivaisesti ylös ja toimittaa kiekkoa maalille.
Pyyhtiän ajo maalille oli hyvä esimerkki pekistä jota itse haluaisin nähdä enemmän, sensijaan että möyritään nurkissa.
No jumalauta.. Jotain positiivista tähänkin päivään, ja ymmärtäähän sen sittenTänään on torstai... ;)
Pyyhtiä ollut tänään todella hyvä, terävällä jalalla liikkeellä.
Katsoin ihan samaa, jalat löytyneet jostain!Pyyhtiä ollut tänään todella hyvä, terävällä jalalla liikkeellä.