TPS:n peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 550 250
  • 8 975

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
On kyllä hienoa! Ainut mikä vähän vituttaa on se, että kyllähän tää olis pitänyt täydessä hallissa fiilistellä.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mahtava voitto! Vähän annettiin siimaa oudolla peluutuksella, mutta kyllä vaan toi kakkosketju oli tänään liekeissä. Iskhakov ja Kestner ollut aivan eri pelaajia, kuin puolivälierissä. Rämö ollut aivan mieletön ja tää Viro-Rafkin kaksikko on kyllä huikea. Ehkä paras junnupari sitten Nummelinin ja Kiprusoffin aikojen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kuka avaa finaaliketjun? Mä oon liian liikuttunut tekee sen
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Yleiselle puolelle joku avaa ketjun ja tekee adressin. Sitä jaetaan urakalla ja 4pvän päästä ekassa finaalissa yleisöä. Saan kontakteilla ison allekirjoitus määrän.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Antsan masennus hellitti. Voin miltei nähdä miten kuola valuu suupielestä silkasta innostuksesta tällä hetkellä.

Eikös Mertaranta aloittanut edellisen Maikkarilta tulleen tv-pelin luokkaa: "Ja nyt pääsemme seuraamaan kuinka IFK selvittää tämän eittämättä tärkeän ottelun!". Oli taas sen luokan aloitus että on harmi ettei katsojille tarjota vieläkään vaihtoehtoa ilman selostusta.

Nyt kun Mertsi on selostanut jo kaksi sarjaa Tepsiä vastaan, niin jännä nähdä päästetäänkö "koko kansan sankari" irti vielä finaaleissakin, vai olisiko siellä jo jonkun osaavan herran vuoro (Alkio). Antero on tosin ollut suht TPS-vastainen niin pitkään kun muistan. Hän laittaa Tepsin aina sijoille 9-14 Jääkiekkolehden ennakoissa jne. Toisaalta aika outoa että Mertsiltä edes kysytään mielipidettä tuohon lehteen vuodesta toiseen, kun mies ei selvästi seuraa lätkää yhtään vapaa-ajallaan. Tainnut itsekin myöntää että on yleisurheilu- ja pesismies..
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kesti aika kauan miettiä mitä tänne kirjoittaa, enkä pysty sanomaan kyllä kuin: Olen sanaton.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Kiekkojumalat ovat olemassa. Se todistettiin tänään kun Mertsin sijaan Markku Silvennoinen sai olla ratkaisun aikana äänessä!
Itse ajattelin, että finaaleissa, varsinkin jos Mertaranta selostaa yhdessäkään pelissä, pistänkin tuon Silvennoisen selostuksen kuulumaan. :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jossakin kohtaa kirjoitin, että keväästä tulee pitkä ja toivottavasti päädyssä odottaa arkkivihollinen. Tai jotain sinnepäin. Näin kävi.

Telia kusi jatkoerässä, mutta Silvennoinen pelasti.

Tulispa negafanit jo reissuiltaan, mä ootan niitä selityksiä miks tässä kävi niin kuin kävi.

TKOMV!!!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Cmorella liikkuu joku kiva
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Huomasin, että kirjoitusoikeudet onkin jo palanneet allekirjoittaneelle.
Hienoa ja aivan uskomattoman laadukas esitys TPS- joukkueelta. En olisi syksyllä millään voinut uskoa, että keväällä ollaan tässä tilanteessa. Hienoa Raipe ja koko TPS-joukkue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös