TPS:n peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 550 341
  • 8 975

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaihtaisin Haapsen ja Vainionpään koska tahansa Lindsteniin. Lindsten sentään osaa pelata, muttei Vainionpää eikä Haapanen
.
Mä en sit taas ottais pyörimään tuota kolmoseen tai neloseen. Ennemmin vaikka Vainionpää ja Haapanen joilla on joku vahvuus.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Vaihtaisin Haapsen ja Vainionpään koska tahansa Lindsteniin. Lindsten sentään osaa pelata, muttei Vainionpää eikä Haapanen
.

No ei todellakaan kannataisi vaihtaa. Hintalappu on varmasti tuplat kovempi kuin Haapasella tai Vainionpäällä, ja saataisiin yhtä hyvä puukäsi tilalle. Ei todellakaan kuulosta hyvältä sunnitelmalta. Varsinkin kun Lindsten on jo aika vanha Haapasiin ym verrattuna.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
No ei todellakaan kannataisi vaihtaa. Hintalappu on varmasti tuplat kovempi kuin Haapasella tai Vainionpäällä, ja saataisiin yhtä hyvä puukäsi tilalle. Ei todellakaan kuulosta hyvältä sunnitelmalta. Varsinkin kun Lindsten on jo aika vanha Haapasiin ym verrattuna.
Voisitko laittaa Vainionpään ja Haapasen sekä Lindstenin palkat näkyviin, niin voisimme sitten jatkaa keskustelua, mikä on kunkin hinta-laatu suhde.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Voisitko laittaa Vainionpään ja Haapasen sekä Lindstenin palkat näkyviin, niin voisimme sitten jatkaa keskustelua, mikä on kunkin hinta-laatu suhde.

Etkö sinä ollut se palkkakuningas? Kuitenkin esimerkiksi Korpikosken palkan tiesit olevan 300k jne. Eikai sulle oo homma eikä mikään selvittää Lindstenin, Haapasen ja Vainionpään palkat?
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Minkä takia Kestneriä peluutetaan yv:llä väkisin "väärällä" puolella? Joukkueen paras laukaus ja kätisyys ie tällä hetkellä sovi ollenkaan?
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Paju jäällä, tais mennä ilmat pihalle
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Minkä takia Kestneriä peluutetaan yv:llä väkisin "väärällä" puolella? Joukkueen paras laukaus ja kätisyys ie tällä hetkellä sovi ollenkaan?

Pajun veto puolustetaan välillä ”yli”, jolloin Kessulle jää tilaa ottaa tyhjät pois ja hakea hyvällä ranteellaan maalia omalta laidaltaan?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Minkä takia Kestneriä peluutetaan yv:llä väkisin "väärällä" puolella? Joukkueen paras laukaus ja kätisyys ie tällä hetkellä sovi ollenkaan?

Kestnerillä erittäin hyvä ranne liikkeestä. Mielummin Paju one-timer paikalla ja Kestner juuri tuolla ”väärällä puolella”. En ole montaa one-timer lämäriä Kestneriltä nähnyt. Sensijaan monen monta luistelusta ranteella vetoa olen.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Kestnerillä erittäin hyvä ranne liikkeestä. Mielummin Paju one-timer paikalla ja Kestner juuri tuolla ”väärällä puolella”. En ole montaa one-timer lämäriä Kestneriltä nähnyt. Sensijaan monen monta luistelusta ranteella vetoa olen.

Mielummin Ishakovin kanssa 2 yv samalle paikalle. Teki alkukaudella tuosta maaleja, nyt ei ole tehnyt enään yhtään.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ei nämä kädettömät Jasut, Janatuiset, Vainionpäät ja Haapaset saa kyllä vittu mistään sisään.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Mä luulen Kestnerin haluavan itse tuolle puolelle. Ei oikein sujunut tuolla laukojan paikalla ja on ollut paljon parempi tuossa nykyisessä paikassaan. Onhan se vähän hassua pelata "väärinpäin", mutta toistaiseksi mennään näin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Voisitko laittaa Vainionpään ja Haapasen sekä Lindstenin palkat näkyviin, niin voisimme sitten jatkaa keskustelua, mikä on kunkin hinta-laatu suhde.

No eiköhön sen nyt maalaisjärki sano, että näillä ei todellakaan ole sama palkkakuittu kuin Lindstenillä.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Rafkinin peliä kun katsoo niin NHL varausta ei taida olla ensi vuonnakaan olla tulossa. Aikaa on kehittyä, mutta ratkaisut hitaita ja huonoja. Pitäisi yksinkertaistaa peliä, ja jättää vähemmälle kikkailut.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
No eiköhön sen nyt maalaisjärki sano, että näillä ei todellakaan ole sama palkkakuittu kuin Lindstenillä.
Ässät ei kyllä kummosia palkkoja maksa ja surkea kausi alla Kärpissä, joten en olisi varma jos Niittymäki häärännyt Haapasen sopimuksen voi summa olla mitä vain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös