Ei voi ottaa ,se on totta mutta vastaavat tilanteet pitisi ottaa sitten pois joka pelistä ja jokaiselta joukkueelta. Ei tuo niin paha vaihtovirhe ollut ,kiekko/ peli vaan oli juuri vaihdon ollessa kesken oman vaihtoaition edessä.Ihan turhaa kitinää. Ei tuollaisia jäähyjä vaan voi ottaa...
Teissalalle pitäisi antaa näytönpaikka juurikin Haapasen tilalla.Komea taistelu ja arvokas voitto. Muutama turha jäähy mutta onneksi eivät kostautuneet. Pakko ihmetellä kyllä Topias Haapasta. En näe kaverissa juuri mitään lisäarvoa. Huonoja ratkaisuja jatkuvasti.
Hieno voitto. Kareev ennakkokäsityksiä parempi.
Teissalalle pitäisi antaa näytönpaikka juurikin Haapasen tilalla.
Itse asiassa tuo Kärppien maali oli kyllä aikamoinen onnen kantamoinen. Kiekko putoaa kirjaimellisesti taivaanlahjana kärppäpelaajan eteen. Ei siinä Kareev kerennyt tekemään yhtään mitään.Kyllä mä odottaisin KHL-maalivahdilta selviä nollapelejä näinkin heikossa sarjassa kuin Liiga, missä joka joukkueessa on mestistason ukkoja.
Niin kauan kuin Haapanen pelaa noin hyvää av:ta ja A:ssä jyllää korona niin tuskin tulee tapahtumaan.. ellei sitte oo edustuksen kiertueella mukana.Teissalalle pitäisi antaa näytönpaikka juurikin Haapasen tilalla.
Itse asiassa tuo Kärppien maali oli kyllä aikamoinen onnen kantamoinen. Kiekko putoaa kirjaimellisesti taivaanlahjana kärppäpelaajan eteen. Ei siinä Kareev kerennyt tekemään yhtään mitään.
Teissalalla on ilmeisesti jo sopimus ensi kaudesta muualle. Voi olla yksi syy miksi näyttöpaikkoja ei välttämättä tipu juuri hänelle.Teissalalle pitäisi antaa näytönpaikka juurikin Haapasen tilalla.
Jos pitää kutinsa niin harmin paikka.Teissalalla on ilmeisesti jo sopimus ensi kaudesta muualle. Voi olla yksi syy miksi näyttöpaikkoja ei välttämättä tipu juuri hänelle.
Niin kauan kuin Haapanen pelaa noin hyvää av:ta ja A:ssä jyllää korona niin tuskin tulee tapahtumaan.. ellei sitte oo edustuksen kiertueella mukana.
Tuostakin ryöpytyksestä huolimatta oli tänään helvetin hyvä av:lla ja kolmannen erän vikalla kympillä puolustuksessa. AV siis toimii ja siihen on isosti vaikuttamassa Jasu, Jana, PW ja Haapanen. Tuskin on Raipe heti rikkomassa noita pareja. Ja oon ihan samaa mieltä että hyökkäyksessä on isoja puutteita.Haapanen on pelin jokaisella osa-alueella aivan täysi lapanen. AV:lla käyttökelponen, mutta ei sielläkään mikään ”Forsström”. Ihme koohottaja kellä ei tunnu olevan hajuakaan mitä kiekon kanssa tehdä. Laukaukset ovat onnettomia ja häviää kulmissa järjestäen kaksinkamppailut.
Onhan tää nyt paljon vauhdikkaampaa ja viihdyttävämpää peliä mitä eilen. Se oli sysipaska matsi.Ekat 7min aivan sysipaskaa peliä. Huhhuh.
Kaksi hyvää blokkia jo ja ainakin kolme taklausta. Näitä haluttiin ja nyt ainakin saatu.Vainionpäältä hyvä sisääntulo. Pari hyvää pommia.