TPS:n peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 550 956
  • 8 975

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä se silti odottaa kiekkoa lapaan jossain pelin ulkopuolella. Paska ukko ja vaihtoon asap

En tiedä onko sulla jäänyt vanhoista peleistä levy päälle, mutta tänään ollut kyllä pelin ”ytimessä”. Pajun maaliin hyvä syöttö ja Kestner olisi voinut pistää siitä maalin edestä jonne Ortega toimitti. Paras peli tähän asti mitä Tepsissä pelannut. Sen sijaan Weinger aivan turhake vieläkin.

Edit: Ja nyt hankki Pelsuille jäähyn.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Olen nähnyt joskus aiemminkin Kestnerin ampuvan ranteella etuyläkulmaan. Aina yhtä kaunista toki.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oon ennenkin maininnut mutta on tuo Anttalainen kehittynyt ihan helvetin hyväksi pakiksi.
Ja vittu sua Ortega!!!!
 

turkucityboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
tps
En tiedä onko sulla jäänyt vanhoista peleistä levy päälle, mutta tänään ollut kyllä pelin ”ytimessä”. Pajun maaliin hyvä syöttö ja Kestner olisi voinut pistää siitä maalin edestä jonne Ortega toimitti. Paras peli tähän asti mitä Tepsissä pelannut. Sen sijaan Weinger aivan turhake vieläkin.

Edit: Ja nyt hankki Pelsuille jäähyn.
Juu hyvin vetää, taas sai syöttöpinnan... Pelsujen maaliin
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
En tiedä onko sulla jäänyt vanhoista peleistä levy päälle, mutta tänään ollut kyllä pelin ”ytimessä”. Pajun maaliin hyvä syöttö ja Kestner olisi voinut pistää siitä maalin edestä jonne Ortega toimitti. Paras peli tähän asti mitä Tepsissä pelannut. Sen sijaan Weinger aivan turhake vieläkin.

Edit: Ja nyt hankki Pelsuille jäähyn.

Tuossa on osoitus siitä Ortegan osaamisesta. Mykistävää
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon ennenkin maininnut mutta on tuo Anttalainen kehittynyt ihan helvetin hyväksi pakiksi.
Ja vittu sua Ortega!!!!

Toivottavasti Anttalainen saa vielä vähän lisää raameja iän myötä..Ainesta jo nyt hyväksi runkopakiksi pitkälle tulevaisuuteen...
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Oon ennenkin maininnut mutta on tuo Anttalainen kehittynyt ihan helvetin hyväksi pakiksi.
Ja vittu sua Ortega!!!!

Anttalainen on kyllä parantanut kuin sika juoksuaan. Alkukaudella oli tosi hasardi kiekon kanssa, mutta nyt saanut vähän varmuutta alle. Ei näy enää niin paljoa virheitä kentällä. Hyvä kehityskäyrä menossa Aleksilla.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Studio juurikin erätauolla mainitsi tepsin hyökkääjä ulkkarien joukkuepuolustuksen opettelusta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös