Rosvosektori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Nyt sitten herätys Palloseura. Karmeaa hiihtelyä tällä hetkellä.
Oliko se oikeasti nopein? Itse jäin asiaa funtsimaan mutta en jaksanut tarkistaa asiaa. Hyvä jos Makke tuon nimileen sai.
Toi Viro on kyllä todella huono. Ihan sama onko nuori vai ei, mutta taas jäi kynäilemään hyökkäysalueelle -> menetti ja vastustaja yksin läpi mistä rankkari. Ei riitä Eemilillä ei millään.
Maailman paskinta lätkää. Tps tarjoaa. Ei ole tuon toisen maalin jälkeen tapahtunut oikeastaan yhtään mitään.
Pitäisikö viillellä ranteet auki? Edelleen nää pelit kestää 60 minuuttia.Älä viitti. Täällä pitää olla positiivisia. Johdetaankin tätä peliä ja kaikkea. Kaikki hyvin Raipen pumpulilinnassa, tä on ihan yhtä juhlaa.
Niin kauan kun johdetaan se on yhtä juhlaa. Olipa sitten pelillisesti miten paska peli tahansa. Hyvä joukkue taikoo paskallakin pelillä pisteitä.Älä viitti. Täällä pitää olla positiivisia. Johdetaankin tätä peliä ja kaikkea. Kaikki hyvin Raipen pumpulilinnassa, tä on ihan yhtä juhlaa.
No niinpä. Muutenkin porukka ottaa aina enemmän jäähyjä kuin vastustaja ja sitten vielä veskarikin näin aikaansaava.Voisko toi Luukkonen koittaa pelata yhden pelin ilman, että ottaa jäähyn?
No niinpä. Muutenkin porukka ottaa aina enemmän jäähyjä kuin vastustaja ja sitten vielä veskarikin näin aikaansaava.
Just näin, kritiikkiä saa ja pitää antaa mutta jos ei muuta kuin vinkumista ole sanottavana niin itse olen ainakin ennemmin hiljaa.Se on aika rasittavaa lukea jos aina negailee ihan kaikesta. Hyvä idea tuo vitutusketju mihin voi purkaa tunteita.
Itse ihmettelen miten joku jaksaa anonyymillä keskustelupalstalla vain käydä valittamassa kaikesta ja kaikista. Varmaan hyvä elämänlaatu.Just näin, kritiikkiä saa ja pitää antaa mutta jos ei muuta kuin vinkumista ole sanottavana niin itse olen ainakin ennemmin hiljaa.
Ortegalla myös kovat näytöt tuohon yv:hen(kin).