TPS:n peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 548 397
  • 8 975

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Onnea Anttalaiselle jatkosta, tykkään. Harmittaa ettei saanut upeasta syötöstä PW:lle syöttöpistettä, olis ansainnut.

Miksei muuten saanut pojoa? Hieno katko viivalla ja nopea toimitus maaliille.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kyllähän tämä kavennus nyt jonkun aikaa oli ilmassa.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Pajulla alkaa vähän kuupassa keittää. Paljon on Lauria tänään rikottu, edellinen mailan napautus käsistä on tuonut tällä kaudella vastaavissa tilanteissa lähes aina boksia.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Suoraan sanoen täysin turha pelaaja.

Olen kyllä täysin eri mieltä ainakin tämän päivän osalta. Omasta mielestä tänään ollut ihan hyvää meininkiä Ishalta ja ehkä enemmän pelikaverien vuoksi ketjulla 0 pts.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kyllä täysin eri mieltä ainakin tämän päivän osalta. Omasta mielestä tänään ollut ihan hyvää meininkiä Ishalta ja ehkä enemmän pelikaverien vuoksi ketjulla 0 pts.

Kareejevin takia Iskhan ketjua vastaan ei tullut maalia parin minuutin pyörityksen jälkeen, kun ei tällä meidän ”sentterillä” ole mitään käyttöä omassa päässä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Olen kyllä täysin eri mieltä ainakin tämän päivän osalta. Omasta mielestä tänään ollut ihan hyvää meininkiä Ishalta ja ehkä enemmän pelikaverien vuoksi ketjulla 0 pts.

Kyllä Ishakov on ollut tänään(kin) ihan yössä. Ortega ainakin piristynyt tuossa ketjussa ja Ibra on kova. Vielä kun Ishakov saataisiin eloon niin tuo ketju voi tehdä todella kovaa tulosta.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Toisessa erässä KooKoo alkoi ottaa aloitteita enemmän ja enemmän itselleen ja TPS:n peli meni sitä myöden vaikeammaksi ja hyökkäykset ajautuivat enemmässä määrin kulmapyörimiseksi. Vaikea kolmas erä on tulossa TPS:lle.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ishakov kyllä yrittää onnistumisia kaipaisi..Eniten luistellut tepsiläinen tänään..

Larssonin kuti 141kmh..
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi kiva jos ei paskottaisi housuun kolmannessa erässä. Toisessa erässä alkoi vähän roiskimista jo näkyä mutta katsotaan riittääkö rohkeus pelata kiekolla.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kyllä Ishakov on ollut tänään(kin) ihan yössä. Ortega ainakin piristynyt tuossa ketjussa ja Ibra on kova. Vielä kun Ishakov saataisiin eloon niin tuo ketju voi tehdä todella kovaa tulosta.

Itse kyllä eri mieltä. No mutta joo jatketaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös