Kyllä se Kalpalaisetkin kuskaa sitä kiekkoa. Mutta sähinää puutuu kun hävitään taas tässäkin pelissä lähes kaikki laita kamppailut.Älyä mä kaipaan tuohon peliin. Anttalainen et al yrittävät paikka paikoin tehdä sitä sähinää, mutta se ei varsinaisesti edistä viisikkopeliä vaan itsensä ulos pelaamista.
Kalapa syöttelee, Tepsi kuskaa. Ensin mainittu kulukee kolome kertaa nopeammin läpi kentän.
Tilastot eivät valehtele tässä suhteessa. Katso itse miten kaveri on koko ajan polvillaan. Ei maalivahti noin voi toimia.Mä en lähtisi vielä alkukierroksien torjuntaprosenteilla hirveästi keulimaan. Tuntuu, että Kareev jää aivan yksin tuolla tällä hetkellä. Sä oot monessa asiassa Tepsin suhteen asian ytimessä, mutta älä silti ala jauhamaan paskaa :).
Olihan se todella hienosti pelattu Kalpalta. Bobby Orrikin olisi mennyt vipuun.Hienosti kaksi hyökkääjää vipuun ja nätti poikittais syöttö 4-1.
No ei voi mitään Kalpa vie 100-0
Kyllä se Kalpalaisetkin kuskaa sitä kiekkoa. Mutta sähinää puutuu kun hävitään taas tässäkin pelissä lähes kaikki laita kamppailut.
Tilastot eivät valehtele tässä suhteessa. Katso itse miten kaveri on koko ajan polvillaan. Ei maalivahti noin voi toimia.
On joutunut pahaan paikkaan. Laatupaikoilta tulee vetoja ja ei näytä tarttuvan. Ja joukkue edessä sekoilee oikein kunnolla. Itsetunto on pian maanraossa. Luukkonen maalille kolmanteen.Kareev.
Sähinällä tarkoitan päättäväisyyttä, voittamisen tahtoa eikä arkailua ja epävarmuutta sen kiekon kanssa niinkuin nyt taas tässäkin pelissä. Se sähinä kun tuo sitä liikettä automaattisesti. Minä en vielä heitä kirvestä kaivoon vaikka nyt TPS pelaakin kalakukot kainalossa. Numeroilla ei väliä kun Kalpa on ollut tähän mennessä kaikessa pari askelta edellä. Rökäle tappio voisi tehdä hyvääkin tuolle joukkueelle.Arvostan mielipidettäsi, mutta eipä se sähinä auta jos olet jatkuvasti tilanteessa myöhässä sähisemässä. Mikä taas on pelin rakenteeseen liittyvä kysymys.
Mitä vittua sä selität taas??Onhan tuo TPS:n puolustuspelaaminen todella järkyttävää katseltavaa. Onneksi meillä on valmennustiimissä puolustuspelin ekspertti Sami Salo, jota pidetään palstan kirjoittajien toimesta aivan ammattimiehenä. Montakohan vuotta vielä menee ennen kuin puolustuspelaamiseen saadaan minkäänlaista tolkkua?
Raipe sä oot nähty. Huti ja vituttaa että tästä kaudesta tulee taas tätä samaa paskaa mitä viimekausi.