Vai voisko olla myös hyvää yv:tä. Vastassa liigan paras yv.
Yv 50%Kuka sanoi ennen peliä, että erikoistilanteisiin kiinnitetty kaikki huomio? Hyvin kiinnitetty! Ei mulla muuta.
Vai voisko olla myös hyvää yv:tä. Vastassa liigan paras yv.
Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Ota happea.
Nää on vissiin näitä värilasi asioita. Kyllä noi teidän pari raitin hyökkääjää on jatkuvasti ja joka pelissä mahallaan. Ainakin mun mielestäGoaltending vs goaltending, erikoistilanteet. Siinä ne syyt miksi tilanne on 1-4. Ei toi pelsu oo yhtään mitään esittänyt tasakentällisin. Mainitaan vielä Björnisen kaksi (2) sukeltamista viiden sekunnin sisään ja selvisi ilman sanktiota. My god.
Goaltending vs goaltending, erikoistilanteet. Siinä ne syyt miksi tilanne on 1-4. Ei toi pelsu oo yhtään mitään esittänyt tasakentällisin. Mainitaan vielä Björnisen kaksi (2) sukeltamista viiden sekunnin sisään ja selvisi ilman sanktiota. My god.
Nää on vissiin näitä värilasi asioita. Kyllä noi teidän pari raitin hyökkääjää on jatkuvasti ja joka pelissä mahallaan. Ainakin mun mielestä
Siinä ei ollu mittää riket vai kummassakaa Eiks vaiBjörnisellä taisi piilolinssi tippua kun noin hyppäsi jäähän? Vielä kahteen kertaan?
Siinä ei ollu mittää riket vai kummassakaa Eiks vai
Nää on vissiin näitä värilasi asioita. Kyllä noi teidän pari raitin hyökkääjää on jatkuvasti ja joka pelissä mahallaan. Ainakin mun mielestä
Kieltämättä pojilta tasapaino pettää aika usein. Mutta nyt puhuttiin tuosta Bjöönisen tilanteesta, joka oli niin räikeää maustamista, että ehdottomasti olisi ansainnut boksin.Nää on vissiin näitä värilasi asioita. Kyllä noi teidän pari raitin hyökkääjää on jatkuvasti ja joka pelissä mahallaan. Ainakin mun mielestä
Viestistä kun karsii kirjoitusvirheet on sanoma vähän tavallisen laiha. :DSiinä ei ollu mittää riket vai kummassakaa Eiks vai