MustaHaukka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, #24
2-0 tilanne. Saat yvn, jonka itse töhöilet 4 vs 3 avksi ja kaveri 3-0 johtoon.
2-0 tilanne. Saat yvn, jonka itse töhöilet 4 vs 3 avksi ja kaveri 3-0 johtoon.
Kyllä. Täysin vapaasti ja rauhassa viidestä metristä.Ihan ok mesta laukoa.
Lähes 130km/h ranteella.. makuasia kai oliko se painava vai ei, mun mielestä oli.Jep nimittäin toi Sulakin kuti ei nyt kuitenkaan niin kovin painava ollu, toisinkun Lehkonen tuolla huuteli.
Tätä menoa kun tänään kattoo niin tarvittais joku hyökkääjä kyl oikeesti, vaikka Paju ja Nurmi tuleekin takas. Nää omat junnut on vähän mitä on ainakin tänään sen näkee vaikeassa paikassaOlishan se erikoista jos Pajun, Nurmen, Korpikosken ja Janatuisen poissaolo ei näkyisi tuossa hyökkäyspelissä.
Maalille, maalille, maalille. Sinne pitäis pyrkiä.
Olishan se erikoista jos Pajun, Nurmen, Korpikosken ja Janatuisen poissaolo ei näkyisi tuossa hyökkäyspelissä.
Maalille, maalille, maalille. Sinne pitäis pyrkiä.
Eikö se uni tullutkaan?Tätä menoa kun tänään kattoo niin tarvittais joku hyökkääjä kyl oikeesti, vaikka Paju ja Nurmi tuleekin takas. Nää omat junnut on vähän mitä on ainakin tänään sen näkee vaikeassa paikassa
Tulin vaan checkkaamaan tän. Nyt meen nukkumaan, kun te muut jäätte kattomaan teurastusta.Eikö se uni tullutkaan?
En mä sellaista katso..mulla on Tepsin peli täällä telkkarista.Tulin vaan checkkaamaan tän. Nyt meen nukkumaan, kun te muut jäätte kattomaan teurastusta.
Kunyk seisoi Rämön edessä, Rämö ei edes nähnyt kiekkoa.
Kolme torjuntaa Kärppien veskarilla. Kärpät pitää hyvin kulmissa. Tähän vielä se, että meiltä on pari maalintekijää sivussa ja Janatuinen jonka tilalla veivailee Vainionpää, niin voinee sanoa että homma alkaa olla taputeltu. Ainoa jännitys on, saadaanko tänään maalia ollenkaan - niin iso tasoero tuossa touhussa on.
Nyt muuten hävitään 75% kamppailuista. Herätystä tarvittaisiin.
Tässähän tää ilta tähän mennessä tiivistetysti.Ika varmaan toteaa 0-6 tilanteessa vielä että hieno peli tulossa. TPS ei pääse millään murtautumaan keskustaan vaan pyörii kulmissa niin kauan kunnes kiekko menetetään. Niin kuin Pärssinen tuossa erän loppupuolella. Ei tästä pelihousuja kannata repiä. Aika iso on joukkueiden tasoero.