TPS:n peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 555 271
  • 8 975

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Samankaltaista miekkailua olleet aikaisemmatkin kohtaamiset tällä kaudella duffan metsuriporukkaa vastaan.
Hirveää katsottavaa.

Jep. Näinhän se aina on ollut RDn joukkueissa. Muistan, kun kerran Lukkoa valmentaessa johtoa alettiin Turussa puolustamaan 2.erän puolivälissä, mutta onneksi silloin Tepsi sai noustua ohi.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kyllä siinä puhuttiin myös näistä neljän pelin viikoista. Kannattaa kuunnella koko juttu eikä vain sitä osaa mistä itse tykkää.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Jaha taas Pärä siellä missä tapahtuu.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No ei ole. Sanoi nimenomaan ettei TPS jaksa tällä tavalla pelata tässä tilanteessa kun pelejä on näin paljon.
Oi voi.. ei jaksa kinata asiasta mikä on ihan itse kuunneltavissa sieltä.

Peli on täyttä kuraa kyllä, enkä mä tuota kyllä väsymyksen piikkiin laittais, takki taitanut jäädä vähän auki. Vielä on luottoa tuohon joukkueeseen tänäänkin, sitkeä on ja se on nähty.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Noniin, nyt erän alkuun yv maali ja ollaan back in business. Toivottavasti Kestnerin poppoo aloittaisi yvn.

E. Ei aloita.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paju pelaa vaihteeksi vahvasti Elvis-vaihteella. Pikku nöyryys joukkuepelille ei tekisi huonoa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mikset sää Kessu lauo...
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Löytyihän ne jalat..paitsi Larssonilta, hidastaa peliä jokainen kerta kun saa kiekon.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Näinköhän aika riittää, kun oli varaa olla ottelun alku kuin satujumpassa.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt nuo kolmos -ja nelosketjut voisi saada enemmän peliaikaa, mutta sieltä ei oikein ratkaisijoita löydy. Hyvin kyllä Haapanen ja kumppanit äsken pyörittivät.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Ei ole kyllä Larssonin kausi tämä kausi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös