TPS:n maalivahdit kaudella 2020–2021

  • 20 486
  • 102

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mistä noi maskit näkee?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ai saatana tää keissi oliki jo unohtunu!
#myötähäpeälvl666 oli vahvasti läsnä tuolloin(kin).
En unohda koskaan noita logoja. Tämähän menee suoraan jonkun mainostoimiston peruskaavasta. Kun toimisto palkataan johonkin firmaan, heti ensimmäiseksi täytyy muuttaa firman logo. Joku AD oli tietenkin heti kikkeli pystyssä vääntänyt "dynaamiset ja eteenpäin menevät" logot kiekkoseuralle. Muistaakseni Kari Hietarinta oli tuolloin Tepsin pomona, vai oiiko? Miten hän pystyikin olemaan niin tyhmä, että alkoi tuota ajaa? Oliko se Hietarinta?
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli ei huomaa juuri mitenkään. Komeat on maskit veskareilla.
Huomaa kilometrin päähän jos omistaa esim. näkökyvyn.

Mielestäni aivan turhaa nillittämistä. Vitunko väliä, mikä Tepsin logo maskissa on. Kunhan on.
Tästä olen hyvinkin eri mieltä. Sillä on hyvinkin väliä, kun TPS:llä on ainoastaan yksi oikea logo. Logon suhteen symbolismi on vahvasti läsnä, omilta osin tästä kertoo tuo mestari-idea noin kymmenen vuoden takaa logon uusimiseksi ja millaista vastustusta se herätti. Joten mielestäni tätä oikeaa logoa pitäisi käyttää joka asiayhteydessä. Ei jenkitkään paljoa katsele, jos lipussa on yhtään vähemmän kuin viisikymmentä tähteä.

Puhumattakaan, että tässä joku oman elämänsä taitelija otti ”vapauden” käyttää väärää logoa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
On meillä pienet murheet. Itse olen ihan helvetin tyytyväinen jo siitä että se Kareevin valkoinen maski on saanut väriä ja näyttää hyvältä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
En tiedä näkyykö noi sitten tarkkasilmäisimmille jotenkin räikeästi, mutta itse en huomaa eroa. En huomannut kun katsoin ekan kerran kuvan, enkä kun menin uudestaan luettuani täältä. Nätin näköiset ovat. Paljon paremmat kuin Kareevin vitivalkoinen viimekaudelta.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Tästä olen hyvinkin eri mieltä. Sillä on hyvinkin väliä, kun TPS:llä on ainoastaan yksi oikea logo. Logon suhteen symbolismi on vahvasti läsnä, omilta osin tästä kertoo tuo mestari-idea noin kymmenen vuoden takaa logon uusimiseksi ja millaista vastustusta se herätti. Joten mielestäni tätä oikeaa logoa pitäisi käyttää joka asiayhteydessä. Ei jenkitkään paljoa katsele, jos lipussa on yhtään vähemmän kuin viisikymmentä tähteä.

Puhumattakaan, että tässä joku oman elämänsä taitelija otti ”vapauden” käyttää väärää logoa.
Mikä on tepsin oikea logo? Ja tuodakseni oman mielipiteeni esille niin tuossa maskista ei ole mitään vikaa. Vertailin "oikeaa ja aitoa" logoa tähän väärään niljakkeeseen ja eroavaisuuden löytäminen oli kuin seura-lehden etsi virheet kahdesta kuvasta peli. Ainoa positiivinen asia tässäkin mielipahaa aiheuttaneessa kohussa on se että näkee taas asioiden olevan kuitenkin ihan hyvin.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Taustalla on ihan virallinen ohjeistus, tiedoitteineen ja ohjeistuksineen löytyy täältä. Linkki.
Pointtini onkin siinä, että mitä väärää siinä on jos joku haluaa laittaa vaikka Palloseuran ensimmäisen virallisen logon maskiin? Ymmärtääkseni noi kaikki kuitenkin on ihan virallisia eri aikakauden logoja. Mielensä voi näköjään pahoittaa kaikesta.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Pointtini onkin siinä, että mitä väärää siinä on jos joku haluaa laittaa vaikka Palloseuran ensimmäisen virallisen logon maskiin? Ymmärtääkseni noi kaikki kuitenkin on ihan virallisia eri aikakauden logoja. Mielensä voi näköjään pahoittaa kaikesta.
No olisiko siksi että Turun Palloseura KIELTÄÄ käyttämästä vanhaa versiota logosta?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Pointtini onkin siinä, että mitä väärää siinä on jos joku haluaa laittaa vaikka Palloseuran ensimmäisen virallisen logon maskiin? Ymmärtääkseni noi kaikki kuitenkin on ihan virallisia eri aikakauden logoja. Mielensä voi näköjään pahoittaa kaikesta.

Maalivahdeilla on vapaat kädet maalauttaa maskinsa minkälaiseksi haluaa. Futis-Tepsin logolla jääkiekko-TPS ei kuitenkaan ole koskaan pelannut, niin se on vähän hassua.

Ja edelleen korostan, että tämä ei ole millään tasolla TPS:n toimihenkilöiden käsissä minkälainen logo sinne maskiin ilmestyy eli TPS ei ole tässä mitenkään puuhastellut. Eri asia jos esim. pelipaitaan ilmestyy väärä logo. Sitten voi naureskella pitkin kyliä.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
No olisiko siksi että Turun Palloseura KIELTÄÄ käyttämästä vanhaa versiota logosta?
Nyt huomasin tuon kiellon pikku präntissä.

Edit

Huvittavaa silti kun viime kaudella ei kukaan puuttunut vaikka maalilla oli parinkin eri seuran logoja maskeissa. No eihän ne ollut tepsin logoja
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Kieltää ehkäpä kaikessa virallisessa, mutta itse näen ettei esimerkiksi maalivahdin maski, taulu tai vaikkapa tatuointi ole tuon kiellon piirissä.
Ei tietenkään voi kieltää yksityisiltä käyttöä, mutta onhan se nyt huvittavaa että TPS:n omalla maalivahdilla on väärä ja kielletty logo kypärässään.

Huvittavaa, kuten sanoin. Tällainen pieni ärsyttävä asia, joka ei loppupeleissä ole niin suuri että asialle täytyisi mitään tehdä mutta ärsyttää nyt kuitenkin. Tällä viikolla tullut taas raikas tuulahdus vanhaa negatepsiä.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Täällä oikein kylvämällä kylvetään taas negaa lisää TPS:ää kohtaan. Eiköhän nämäkin keskustelut joku toimittaja huomaa ja tekee tästäKIN jutun ja taas Seuralle naureskellaan.
 

Pirkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huvittavaa silti kun viime kaudella ei kukaan puuttunut vaikka maalilla oli parinkin eri seuran logoja maskeissa. No eihän ne ollut tepsin logoja

No kyllä puutuin, mutta en saanut järin suurta kannatusta. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että on noloa seuralle, kun Tepsin maalilla pelataan Tapparan logo maskissa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tepsillä menee nähtävästi ihan hyvin. Elokuu jo pitkällä ja isoin ongelma on venäläisen maalivahdin maskiin maalattu logo.
Maalivahtipuoli lienee siis ainakin kohtuullisella tasolla.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
No kyllä puutuin, mutta en saanut järin suurta kannatusta. Mutta edelleen olen sitä mieltä, että on noloa seuralle, kun Tepsin maalilla pelataan Tapparan logo maskissa.
Lähinnä tarkoitin organisaatiota, en palsta tietäjiä. En ole kuullut että organisaatio olisi pahoittanut tästä maski jutusta mieltään toisin kuin osa kannattajista. Ja mitä tulee keikka maalivahdin maskiin, oli minun mielestäni jopa hienoa nähdä liimattu tepsin tarra tappara logon päällä. En tosin tiedä oliko kyseessä tämä virallinen logo vai jotain muuta.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Kappas. Maskit on maalattu uuteen uskoon oikealla logolla. Taisi organisaatiossa joku pahoittaa kuitenkin mielensä.
Sorry etukäteen.
Ig:ssa olevassa kuvassa on selvästi varjostusta kirjaimissa ja oikeassa logossa ei kyllä sellaisia ole. Myös maskin oikealla puolella olevan logon uloin musta ympyrä vaikuttaa ohjeistusta paksummalta. Puuhastelua sanon minä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös