TPS:n loukkaantuneet, sairaat ja raihnaiset 2024–2025

• 63 409
  • 279

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teissala ontui sen verran paljon jalkaansa silloin ennen Pelicans ottelua ja vaikka hän itse kertoikin jääneensä vain varotoimenpiteenä pois kokoonpanosta niin jo silloin tuli todettua itsekseen että paluu tapahtui liian nopeasti eikä todellakaan ole mikään varotoimenpide.
Mikäli olisi ollut vain varotoimenpide niin ei varmastikaan olisi ontunut silloin niin paljon jalkaansa.
Toivoa sopii että Teissala olisi tauon jälkeen 100% pelikunnossa sillä joukkue todella tarvitsee hänen panostaa mikäli he aikovat vielä taistella 12 sakkiin pääsystä.
Tuntuu vaan uskomattomalta että eikö seuran lääkäri(t) ja valmennus olekaan niin ammattitaitoista että katsottaisiin tarkasti ja huolella ennenkuin pelaajat päästetään loukkaantumisten jäljiltä takaisin tositoimiin.
Eli myöskin tässäkin asiassa asiat hoidettaneen Tepsissä kaikkea muuta kuin ammattimaisesti ammattilaisjoukkueen tason ja vaatimusten mukaisesti.

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teissala ontui sen verran paljon jalkaansa silloin ennen Pelicans ottelua ja vaikka hän itse kertoikin jääneensä vain varotoimenpiteenä pois kokoonpanosta niin jo silloin tuli todettua itsekseen että paluu tapahtui liian nopeasti eikä todellakaan ole mikään varotoimenpide.
Mikäli olisi ollut vain varotoimenpide niin ei varmastikaan olisi ontunut silloin niin paljon jalkaansa.
Toivoa sopii että Teissala olisi tauon jälkeen 100% pelikunnossa sillä joukkue todella tarvitsee hänen panostaa mikäli he aikovat vielä taistella 12 sakkiin pääsystä.
Tuntuu vaan uskomattomalta että eikö seuran lääkäri(t) ja valmennus olekaan niin ammattitaitoista että katsottaisiin tarkasti ja huolella ennenkuin pelaajat päästetään loukkaantumisten jäljiltä takaisin tositoimiin.
Eli myöskin tässäkin asiassa asiat hoidettaneen Tepsissä kaikkea muuta kuin ammattimaisesti ammattilaisjoukkueen tason ja vaatimusten mukaisesti.

Teissala kylläkin taisi loukkaantua uudestaan HPK-pelin loppuhetkillä eikä kellään taida olla faktatietoa uusiutuiko vamma tuossa tilanteessa vai mitä siinä kävi.

Itse en ehkä lääkäreitä tai valmennusta tässä heittäisi kuitenkaan bussin alle. Eiköhän Leevi itse tiedä parhaiten onko hän pelikunnossa vai. Toisekseen, peli 5-1 ja ottelun viimeiset minuutit käynnissä. Ei siellä enää siinä kohtaa olla pakko taistella itseään maalinedustalle painimaan. Toki minkäs sitä pelaaja luonteellensa mahtaa. Mielummin sitä tuollaista pelaajaa jaksaa katsoa ketä painaa satalasissa tulostaulusta huolimatta.

Ehkä koko tilanteessa olikin kyse vain huonosta tuurista.

Turnipsi

Jäsen
Itse en ehkä lääkäreitä tai valmennusta tässä heittäisi kuitenkaan bussin alle. Eiköhän Leevi itse tiedä parhaiten onko hän pelikunnossa vai. Toisekseen, peli 5-1 ja ottelun viimeiset minuutit käynnissä. Ei siellä enää siinä kohtaa olla pakko taistella itseään maalinedustalle painimaan.

Ei lääkäreitä mutta valmennuksen suuntaan voi katsoa että mikä homma. Saikulta palannut pelaaja, peli 5-1 ja ottelua jäljellä alle minuutti ja Teissala kentälle. Toki jos vamma on täysin eri kuin mitä se oli niin joo, huonoa tuuria jne. Mutta jos vamma on aiheutunut edes epäsuorasti aiemmasta vammasta, on tämä ollut peluutuksen osalta tyhmä päätös.

Mutta kaikki tämä toki spekulointia suuntaan ja toiseen koska harva taitaa tietää mikä kuvio oikeasti on kyseessä.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ennakko kertoo että Sevänen ja Teissala palaa peleihin maajoukkuetauon jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy