Seurat menevät monesti sen taakse, että saavat hyvin vähän kertoa pelaajien loukkaantumisista, mutta olisiko se mahdoton idea kysyä suoraan pelaajalta, että tehtäisiinkö avoimesti juttu sun tilanteesta kannattajille ja sidosryhmille?
Mun mielestä se ei ole seuran tehtäväkään mennä syvällisesti noihin. Mun mielestä parempi, että paikallinen media tekee uutisen, jos tekee. Se riittää musta, että tiedotetaan tyyliin kuka on poissa, milloin mahdollinen paluu (päiviä,viikkoja,kuukausia,ei tiedossa,loppukausi), sekä status (treeneissä, treeneissä ilman kontaktia, kuivatreeni, tutkimukset, kuntoutus tms.)
Eise mun mielestä ole oikein edes kannattajien asia, että mikä pelaajaa vaivaa. Jos pelaaja haluaa tiedon jakaa, niin paikallismedia on mun mielestä ihan hyvä ja oikea reitti. Talloin tulee myös ehkä vähän laajempi ja laadukkaampi juttu kuin seuran tekemänä. Sekä seuran resurssit säästyy muuhun. Paikallismediaa kun on niin kannattaa sitä hyödyntää. Mutulla luulen, että pelaajayhdistyksellä myös iso rooli tuohon, ettei tietoja seura anna.